2004 Subaru Forester , 2.0 125cp , Gri

Ai o masina care nu e Mitsubishi? Vrem sa o vedem!
Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Lun Apr 09, 2012 3:25 pm

Salutare natiune
Cred ca ar fi timpul sa-mi arat si eu forestierul si sa-i fac un jurnal de bord .
Sa o luam cu inceputul ...
Anul trecut ( a se citi 2011 in iulie) dupa ce mi-am vandut masina ( duba de nebunii ) eram in cautare de ceva cu garda mai inalta si 4x4 . Asta dupa ce ochisem alta masina si am fost dus cu presul si a cazut intelegerea .
Cum variante la ce vroiam eu erau putine - Forester si Outlander I , am stat si am pandit ceva din cele 2 variante . La un moment dat a aparut Foresterul - masina nu era in cele mai bune zile , dar avea un atuu - pretul de achizitie .
Masina avea 115.600km , pret 5900 euro . Pe piata nu erau mai jos de 6500 , si cam tot ce era atunci erau destul de indoielnic ingrijite . Vorbit cu omu, vazut masina , negociat , cumparat . Facut acte , devenit posesor de Forester .
Buun .
De ce spun ca nu era in cea mai buna forma
- motor nespalat - un plus pentru ca vedeam eventualele scurgeri de ulei , dar nu avea nimic pe acolo
- amortizoare terminate - masina era ca o barca cu motor in accelerare
- il intreb de distributie , raspuns : eu nu am schimbat nimic la ea , doar filtre si ulei motor ...si avea masina de la 70.000km...
- parbriz crapat , la fel si trapa
- un spalator de la faruri spart , la fel si contraaripile de plastic din fata
- destul de neingrijita la interior


Inainte de a ma uitat dupa cele 2 variante , m-am tot uitat pe forumuri sa vad eventualele probleme la ele . Dintre probleme , la Forester se stie ca amortizoarele se duc destul de repede , ai un pic de joc in schimbator , si ca orice japoneza care se respecta , nu consuma prea putin .

Cum problemele erau prezentate ca din ciclul '' asa face toate'' , am zis ca e ok si masina poate ajunge la mine , ca oricum schimbam amortizoarele la oricare ma hotaram .

Dupa ce am luat-o , m-am riscat si am plecat direct la mare .
Dupa revenirea acasa , am inceput sa caut piesele pentru schimbari . Distributie ( la orice second hand e indicat sa o schimbi , aici era deja urgenta ) , amortizoare + flanse ( pe spate originale cu SLS , pe fata Boge) , pivoti , bielete antiruliu , ulei cutie viteza + diferential spate( de la Subaru ) , ulei motor ( 5w40 SUbaru ) si filtre ulei , polen , aer ,
lichid frana + discuri Brembo + placute Ferodo Premier , antigel. Le-am schimbat pe toate si tot nu eram multumit de
cum se aude masina .
M-am dus si la alt service si le-am cerut inca o verificare a trenului de rulare si mai trebuia sa schimb bucsele de la bara stabilizatoare ( fata+spate ) si bielete antirului spate . Acum masina e tanc , in afara de cativa greierasi la interior , e cum ar trebui sa fie .
Pentru linistea mea , am cautat sa-i pun scuturi la diferential spate si la motor . Le-am gasit si pe astea - cel de spate la un coleg forumist ( multumesc si pe aceata cale ) si cel de pe fata la o firma care aduce scuturi .
Cum prin casa aveam si o finala de STI , am montat si finala .
Intre timp am schimbat si becurile - am zis ca vreau sa incerc si altceva decat Philips ,Osram , sau alte chestii cu +n% luminozitate , si mi-am luat ceva becuri PIAA Night Tech . Am schimbat si bujiile - nu ma intrebati de care am pus , ca le-a pus mecanicul meu si mi-a zis , dar am uitat
Ce mai am de schimbat - parbriz si trapa . Dar momentan mai stau asa .
Momentan atat .
Va urma

Avatar utilizator
Master4Mariners
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm

Mesaj de Master4Mariners » Lun Apr 09, 2012 3:49 pm

Frumoasa si picanta povestea ta despre achizitia masinii . Ai simtul umorului ! La cati mai multi km fara probleme si sa te bucuri de ea sanatos ! Din cate stiu eu masina e rezistenta , am colegi navigatori care au case pe la munte si merg saptamanal acolo cu Foresterul de familie . In afara de problema cu amortizoarele pe care ai enumerat-o si tu , nimeni nu s-a plans de nimic altceva . Felicitari pentru alegere !

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Lun Apr 09, 2012 4:29 pm

sa o stapanesti sanatos. e o masina foarte potrivita ptr drumurile si clima din romania.
nu pot sa nu admir cantitatea de sange din instalatie pe care ai avut-o cumparand o masina care avea nevoie de atatea piese schimbate. insa, se vede ca ai stiut ce faci, sunt sigur ca ti-ai facut calculele si a iesit asa cum am vrut tu.
multe milioane de km va doresc impreuna.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Lun Apr 09, 2012 5:17 pm

desi o vad cam de fiecare data cand trec prin zona, pune si o poza ca nu e greu cu developatu'.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Lun Apr 09, 2012 6:45 pm

Sa o conduci cu placere Cristi si sa te tina inca 500k km fara reparatii.

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Lun Apr 09, 2012 7:09 pm

Multa bafta la masina si sa nu ai parte de evenimente nedorite cu ea. In legatura cu problemele ei, puteai la fel de bine sa le gasesti si la Outlander sau la alta mai scumpa. Ca si consum cam cat haleste? Si ce stil de condus ai?

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Lun Apr 09, 2012 9:12 pm

Multumesc mult pentru urari
QUOTE (mircanu @ Apr 9 2012, 04:29 PM) sa o stapanesti sanatos. e o masina foarte potrivita ptr drumurile si clima din romania.
nu pot sa nu admir cantitatea de sange din instalatie pe care ai avut-o cumparand o masina care avea nevoie de atatea piese schimbate.

Am preferat o masina care iti spunea din start ce are , decat una smenuita si hibe ascunse - se practica pe la noi , din pacate . Dai un pret mare pe o masina care in 2 luni ajungi sa schimbi cam ce am schimbat eu la ea stiind ce are . Ce-i drept , am riscat un pic pentru ca si asta mai putea avea ceva ascuns. Pana acum nu s-au aratat si sper sa stea acolo ascunse .

Da, era posibil sa gasesc problemele de la ea si la alte masini .
Cat despre consum ...afara intre 8 si 12% - depinde cat de tare ma grabesc , in oras intre 11.5 si 14.5% ( media constanta este de 12% in traficul din Bucuresti ) . Stilul de condus nu e chiar linistit , e un stil normal - normal pentru mine , carcotasii vor spune ca nu

Asa arata cand am cumparat-o

scutul de la diferentialul spate










Cam astea sunt pozele pe care le am momentan

Avatar utilizator
Directoru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 8:56 pm

Mesaj de Directoru » Lun Apr 09, 2012 10:19 pm

Frumos Padurarul! Sa-l stapanesti sanatos!

Avatar utilizator
Volcov
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 13, 2009 1:18 pm

Mesaj de Volcov » Vin Apr 13, 2012 11:27 am

Masina ne place, numarul de inmatriculare ne place. Propritarului ii uram calatorii cu indeplinirea senzatiilor pe care le asteapta, bani de benzina si perechi multe de incaltari. Cele bune!!

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Lun Apr 30, 2012 10:40 pm

Multumesc pentru urari domnilor

Astazi l-am incalltat cu alte roti . Vedem daca sunt ok ramane asa , daca nu revenim la cele originale

Si zilele trecuta am fost cu buburuza la o testare dyno . Concluzie : 94.8 cp si 200 nm , adica ca in carte . Revin si graficul zilele urmatoare .






Scrie răspuns

Înapoi la “Masina Mea, alta decat Mitsubishi”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori