Nissan Murano, 3.5, V6
Cu ajutorul membrilor acestui forum, am decis si am cumparat un Murano asa o sa va prezint masina.
Masina este second hand, insa aproape noua, 5500km cand am luat-o. este nivelul de echipare al doilea dupa cel full-option, numit SL pe piata americana.(LE este cel full-option). acest model de murano este la a doua generatie, si a fost lansat in 2009. lucru bun caci Nissan a rectificat micile hibe aparute cu modelul precedent si a scos pe piata acest model, imbunatatit si restilizat. modelul anterior a avut probleme cu cutia CVT, care daca masina era in garantie Nissan schimba toata cutia. de asemenea, multi s-au plans de vopseua proasta, si problema s-a mentinut cred eu. masina mea are cateva luni si pe alocuri are zgarieturi fine de la spalat. problema e ca e neagra si se vede tot pe ea.
-motorul este asa cum spune si titlul 3.5 benzina V6 si dezvolta in jur de 265CP.
-transmisia este CVT, cu tiptronic
-tractiunea este AWD. Nissan se lauda ca sistemul lor este unul f performant. masina pleaca de pe loc cu 4x4, apoi la cruise ruleaza cu FWD, ca atunci cand iei viraje intra iar AWD
o sa revin cu poze si impresii de drum.
Masina este second hand, insa aproape noua, 5500km cand am luat-o. este nivelul de echipare al doilea dupa cel full-option, numit SL pe piata americana.(LE este cel full-option). acest model de murano este la a doua generatie, si a fost lansat in 2009. lucru bun caci Nissan a rectificat micile hibe aparute cu modelul precedent si a scos pe piata acest model, imbunatatit si restilizat. modelul anterior a avut probleme cu cutia CVT, care daca masina era in garantie Nissan schimba toata cutia. de asemenea, multi s-au plans de vopseua proasta, si problema s-a mentinut cred eu. masina mea are cateva luni si pe alocuri are zgarieturi fine de la spalat. problema e ca e neagra si se vede tot pe ea.
-motorul este asa cum spune si titlul 3.5 benzina V6 si dezvolta in jur de 265CP.
-transmisia este CVT, cu tiptronic
-tractiunea este AWD. Nissan se lauda ca sistemul lor este unul f performant. masina pleaca de pe loc cu 4x4, apoi la cruise ruleaza cu FWD, ca atunci cand iei viraje intra iar AWD
o sa revin cu poze si impresii de drum.
Pe masina am dat 24.000 de euro (echivalentul in dirhami, moneda locala in EAU), la care se adauga asigurarea tip casco 900 de euro si o cosmetizare completa in valoarea de 400 de euro. Modelul asta costa aici nou 29.500 de euro (cu asigurarea inclusa, oferta dealerului, plus garantie 5 ani fara limita de km).
Deci pe mine m-a costat masina 25.300 euro cu casco si full detailing (adica curatarea profesionala a interiorului, a motorului si polishare) si un tratament al vopselei si al interiorului numit diamond brite. Am facut o economie de aprox 4000 de euro, fata de cat as fi dat pe masina din showroom.
Murano are aici in Dubai un pret decent fata de europa. In romania e undeva la 50.000 euro, din cauza TVA-ului si taxelor de import caci e masina facuta in Japonia. de aceea nici nu se vinde. la 50.000 euro sunt multe alte alternative.
dupa cosmetizare si tratamentul la vopsea masina arata ca iesita din fabrica. sunt surprins ca au scos toate zgarieturile fine pe care le avea. pe acoperis avea o pata alba de la un gainat de pasare (asa presupun) care credeam ca nu va iesi si va trebui sa revopsesc portiunea, insa au scos-o. sunt impresionat si consider ca a meritat toti banii.
din ce am observat pana acum consumul nu scade sub 9-10%. asta a iesit pe pilot automat la o viteza constanta de 110-120km/h. il consider un consum f bun avand in vedere ca e un V6. asa cum am mai mentionat la croaziera, masina devine FWD ptr ca consumul sa fie mai mic.
un consum mediu as zice ca e undeva la 12-13%, si presupun ca se duce usor pana la 15% in conditii de trafic aglomerat si talpa grea. oricum am alimentat cand am luat masina si am dat km la 0. o sa vad exact cam cat tine un plin asa de curiozitate si o sa fac o medie.
Deci pe mine m-a costat masina 25.300 euro cu casco si full detailing (adica curatarea profesionala a interiorului, a motorului si polishare) si un tratament al vopselei si al interiorului numit diamond brite. Am facut o economie de aprox 4000 de euro, fata de cat as fi dat pe masina din showroom.
Murano are aici in Dubai un pret decent fata de europa. In romania e undeva la 50.000 euro, din cauza TVA-ului si taxelor de import caci e masina facuta in Japonia. de aceea nici nu se vinde. la 50.000 euro sunt multe alte alternative.
dupa cosmetizare si tratamentul la vopsea masina arata ca iesita din fabrica. sunt surprins ca au scos toate zgarieturile fine pe care le avea. pe acoperis avea o pata alba de la un gainat de pasare (asa presupun) care credeam ca nu va iesi si va trebui sa revopsesc portiunea, insa au scos-o. sunt impresionat si consider ca a meritat toti banii.
din ce am observat pana acum consumul nu scade sub 9-10%. asta a iesit pe pilot automat la o viteza constanta de 110-120km/h. il consider un consum f bun avand in vedere ca e un V6. asa cum am mai mentionat la croaziera, masina devine FWD ptr ca consumul sa fie mai mic.
un consum mediu as zice ca e undeva la 12-13%, si presupun ca se duce usor pana la 15% in conditii de trafic aglomerat si talpa grea. oricum am alimentat cand am luat masina si am dat km la 0. o sa vad exact cam cat tine un plin asa de curiozitate si o sa fac o medie.
si un set de poze.
cu ocazia asta zic si care sunt minusurile masinii. In primul rand vizibilitatea in retrovizoare. Luneta e mica si mai sunt si 3 tetiere care o acopera.sunt oarecum obisnuit de la lancer, care avea eleron. ala era exact pe jumatatea lunetei.
al doilea lucru pe care-l puteau adauga este optiunea de a ridica geamul lunetei fara a deschide tot haionul. asa cum are Patrol si Land Cruiser.
pe urma, spatiul intre scaunele din fata putea fi organizat mai bine. e o cotiera cu dublu compartiment. aia e buna. mai e un spatiu cu 2 suporturi de pahare. e ok. pe urma e scrumiera, pe care eu nu o folosesc ca nu fumez. daca insa o scot nu pot folosi spatiul ala ca e ingust si adanc. nu -au gandit si la nefumutori.
cu ocazia asta zic si care sunt minusurile masinii. In primul rand vizibilitatea in retrovizoare. Luneta e mica si mai sunt si 3 tetiere care o acopera.sunt oarecum obisnuit de la lancer, care avea eleron. ala era exact pe jumatatea lunetei.
al doilea lucru pe care-l puteau adauga este optiunea de a ridica geamul lunetei fara a deschide tot haionul. asa cum are Patrol si Land Cruiser.
pe urma, spatiul intre scaunele din fata putea fi organizat mai bine. e o cotiera cu dublu compartiment. aia e buna. mai e un spatiu cu 2 suporturi de pahare. e ok. pe urma e scrumiera, pe care eu nu o folosesc ca nu fumez. daca insa o scot nu pot folosi spatiul ala ca e ingust si adanc. nu -au gandit si la nefumutori.
- Fişiere ataşate
-
- MOG_4133.JPG (5.74 MiB) Vizualizat de 6622 ori
-
- MOG_4126.JPG (5.68 MiB) Vizualizat de 6628 ori
-
- MOG_4131.JPG (4.91 MiB) Vizualizat de 6629 ori
-
- MOG_4130.JPG (5.62 MiB) Vizualizat de 6629 ori
-
- MOG_4129.JPG (5.31 MiB) Vizualizat de 6631 ori
-
- MOG_4124.JPG (5.62 MiB) Vizualizat de 6628 ori
-
- MOG_4122.JPG (5.36 MiB) Vizualizat de 6645 ori
-
- MOG_4117.JPG (5.77 MiB) Vizualizat de 6624 ori
-
- MOG_4121.JPG (2.28 MiB) Vizualizat de 6637 ori
-
- MOG_4113.JPG (2.48 MiB) Vizualizat de 6628 ori
-
- MOG_4112.JPG (2.81 MiB) Vizualizat de 6623 ori
Balishaq, discutia vis-a-vis de pret e lunga si complicata.
La americani masina e si mai ieftina: modelul meu (Murano SL) e 27.000 de euro in State. nou! cu 2500 de euro mai ieftin decat in Dubai.
cel mai echipat model, LE, costa in State 28.000 de euro. ptr doar o mie de euro in plus primesti: navigatie, sunroof, proiectoare, bluetooth etc.
La fel si cu Mits. Un Lancer ES sport (cum am avut eu, motor de 2.0 CVT) costa in State undeva la 13.000 de euro. aici in Dubai costa la fel, insa fara dotarile din state.
Lancerul mea avea doar 2 airbaguri, discuri frana doar pe fata si doar ABS. fara ASC si EBD. nu aveam nevoie de ele ca aici nu ploua si ninge insa nu era rau sa le am, ca doar masina costa tot la fel ca si in state.
din pacate, in europa, se practica o politica super protectionista a marcilor autohtone, in detrimentul consumatorului. taxele impuse fac anumite marci si modele inaccesibile sau mult prea scumpe, ca sa-si merite banii. decat sa dai 50.000 de euro pe un Murano, iti iei un BMW X5 sau un ML si asta e exact ceea ce vor ei. sa-si vanda masinile lor.
japonezii au incercat sa lupte, deschizand fabrici in UE. Atunci au mai scazut din pret si au penetrat piata insa nu pot face asta cu toate modelele.
La americani masina e si mai ieftina: modelul meu (Murano SL) e 27.000 de euro in State. nou! cu 2500 de euro mai ieftin decat in Dubai.
cel mai echipat model, LE, costa in State 28.000 de euro. ptr doar o mie de euro in plus primesti: navigatie, sunroof, proiectoare, bluetooth etc.
La fel si cu Mits. Un Lancer ES sport (cum am avut eu, motor de 2.0 CVT) costa in State undeva la 13.000 de euro. aici in Dubai costa la fel, insa fara dotarile din state.
Lancerul mea avea doar 2 airbaguri, discuri frana doar pe fata si doar ABS. fara ASC si EBD. nu aveam nevoie de ele ca aici nu ploua si ninge insa nu era rau sa le am, ca doar masina costa tot la fel ca si in state.
din pacate, in europa, se practica o politica super protectionista a marcilor autohtone, in detrimentul consumatorului. taxele impuse fac anumite marci si modele inaccesibile sau mult prea scumpe, ca sa-si merite banii. decat sa dai 50.000 de euro pe un Murano, iti iei un BMW X5 sau un ML si asta e exact ceea ce vor ei. sa-si vanda masinile lor.
japonezii au incercat sa lupte, deschizand fabrici in UE. Atunci au mai scazut din pret si au penetrat piata insa nu pot face asta cu toate modelele.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori