Daewoo Cielo 1.5 Dohc 16v
Fara rautati, colegi...
Eu schimb bujiile la 40.000 de km, mi se pare de bun simt. Cam toti producatorii recomanda la 45.000 insa eu fac reviziile de ulei/filtre din 10 in 10 mii, si atunci la 40 de mii schimb si bujiile. Nu vad cum le-ai termina mai repede decat daca,, cum zice Alex44, da uleiul pe acolo. Atunci insa cred ca ar trebui sa fie probleme si la fise (depinde de constructia motorului).
Eu schimb bujiile la 40.000 de km, mi se pare de bun simt. Cam toti producatorii recomanda la 45.000 insa eu fac reviziile de ulei/filtre din 10 in 10 mii, si atunci la 40 de mii schimb si bujiile. Nu vad cum le-ai termina mai repede decat daca,, cum zice Alex44, da uleiul pe acolo. Atunci insa cred ca ar trebui sa fie probleme si la fise (depinde de constructia motorului).
mah nu faceti misto acuma... asa am auzit si eu ca se schimba din 4-5 luni bujiile (alea proastde de am eu cu 8 lei buc), NGK nu! NGK undeva intre 1-2 ani, poate si mai mult dak nu folosesti masina des... asta e dif dintre alea proaste si alea noi, ca mie deaia mi s-au dus bujiile ca aveam asta iarna electromotoru obosit (carbuni dushi, bendix praf, bucsi terminate) si toata munca de pornire o faceau bujiile... dar acum, deja au obosit.... o data cu reconditionarea electromotorului e indicat sa schimbi fise, bujii, etc.. pt un consum mai mic si o pornire usoara!
ps. de lucrat nu s-a mai lucrat cine stie ce, decat un set de bandouri de protectie si un bodypaint frumos, curatat portbagaj de rugina, antifonat, masticat, etc... schimbat mocheta, banda leduri, etc... poze noi curand!
ps. de lucrat nu s-a mai lucrat cine stie ce, decat un set de bandouri de protectie si un bodypaint frumos, curatat portbagaj de rugina, antifonat, masticat, etc... schimbat mocheta, banda leduri, etc... poze noi curand!
cauza insa asta este... da cu ulei pe ele si le termina imediat, se ard si gata.. altele... dar nu desfac motoru pana nu am si restu de piese de schimb: ganitura de chiuloasa (cauza) forjata, pistoane noi custom (fier forjat), tratament pt motor, schimbat uleiu, ca de cand cu internele de opel e ceva neinregula cu motoru si uleiu, s-a inegrit cam repede... o preg pt la toamna sau la primavara pt proiectul final... mai trebuie lucrat la motor..
- Fişiere ataşate
-
- 151120048049c40cb30f9e14.02907334.jpg (35.62 KiB) Vizualizat de 5602 ori
-
- 243292299_853592_700_700.jpg (63.9 KiB) Vizualizat de 5607 ori
-
- 243292259_853592_700_700.jpg (27.47 KiB) Vizualizat de 5607 ori
eee dragi colegi, se apropie timpu sa ma despart de micutza mea argintie si sa o vand... asa ca "micul evo" cum l-am intitulat va ramane doar o amintire frumoasa legata de aceasta masinutza... oricum am de gand, dupa aceea, mai mult ca sigur sa-mi iau un mitsu nou in leasing... sa ma pot alatura oficial in echipei! o data ce am pornit cu asiatice, merg pe asiatice! acum sunt in dubiu.. nu prea stiu ce sa aleg, un subaru 2.0 4wd non-turbo sau un mitsu lancer 10 2.0L? bine ca aspect lancerul castiga, dar ca performanta am inteles ca subaru sunt mai rezistente. oricum merg pe mitsu ce sa mai! ce-o fi o fi! v-am salutat cu respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori