Daewoo Cielo 1.5 Dohc 16v

Ai o masina care nu e Mitsubishi? Vrem sa o vedem!
Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Iul 04, 2011 4:27 pm

Poate chiar se intampla ceva in motorul lui de le termina in cateva sute de km. Le umple de ulei sau ceva.

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Lun Iul 04, 2011 11:02 pm

Fara rautati, colegi...

Eu schimb bujiile la 40.000 de km, mi se pare de bun simt. Cam toti producatorii recomanda la 45.000 insa eu fac reviziile de ulei/filtre din 10 in 10 mii, si atunci la 40 de mii schimb si bujiile. Nu vad cum le-ai termina mai repede decat daca,, cum zice Alex44, da uleiul pe acolo. Atunci insa cred ca ar trebui sa fie probleme si la fise (depinde de constructia motorului).

Avatar utilizator
CosminZGD
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 06, 2011 2:05 am
Contact:

Mesaj de CosminZGD » Lun Iul 11, 2011 10:08 am

mah nu faceti misto acuma... asa am auzit si eu ca se schimba din 4-5 luni bujiile (alea proastde de am eu cu 8 lei buc), NGK nu! NGK undeva intre 1-2 ani, poate si mai mult dak nu folosesti masina des... asta e dif dintre alea proaste si alea noi, ca mie deaia mi s-au dus bujiile ca aveam asta iarna electromotoru obosit (carbuni dushi, bendix praf, bucsi terminate) si toata munca de pornire o faceau bujiile... dar acum, deja au obosit.... o data cu reconditionarea electromotorului e indicat sa schimbi fise, bujii, etc.. pt un consum mai mic si o pornire usoara!

ps. de lucrat nu s-a mai lucrat cine stie ce, decat un set de bandouri de protectie si un bodypaint frumos, curatat portbagaj de rugina, antifonat, masticat, etc... schimbat mocheta, banda leduri, etc... poze noi curand!

Avatar utilizator
CosminZGD
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 06, 2011 2:05 am
Contact:

Mesaj de CosminZGD » Joi Iul 14, 2011 3:12 pm

cauza insa asta este... da cu ulei pe ele si le termina imediat, se ard si gata.. altele... dar nu desfac motoru pana nu am si restu de piese de schimb: ganitura de chiuloasa (cauza) forjata, pistoane noi custom (fier forjat), tratament pt motor, schimbat uleiu, ca de cand cu internele de opel e ceva neinregula cu motoru si uleiu, s-a inegrit cam repede... o preg pt la toamna sau la primavara pt proiectul final... mai trebuie lucrat la motor..
Fişiere ataşate
151120048049c40cb30f9e14.02907334.jpg
151120048049c40cb30f9e14.02907334.jpg (35.62 KiB) Vizualizat de 5501 ori
243292299_853592_700_700.jpg
243292299_853592_700_700.jpg (63.9 KiB) Vizualizat de 5506 ori
243292259_853592_700_700.jpg
243292259_853592_700_700.jpg (27.47 KiB) Vizualizat de 5506 ori

Avatar utilizator
CosminZGD
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 06, 2011 2:05 am
Contact:

Mesaj de CosminZGD » Dum Iul 31, 2011 1:25 am

eee dragi colegi, se apropie timpu sa ma despart de micutza mea argintie si sa o vand... asa ca "micul evo" cum l-am intitulat va ramane doar o amintire frumoasa legata de aceasta masinutza... oricum am de gand, dupa aceea, mai mult ca sigur sa-mi iau un mitsu nou in leasing... sa ma pot alatura oficial in echipei! o data ce am pornit cu asiatice, merg pe asiatice! acum sunt in dubiu.. nu prea stiu ce sa aleg, un subaru 2.0 4wd non-turbo sau un mitsu lancer 10 2.0L? bine ca aspect lancerul castiga, dar ca performanta am inteles ca subaru sunt mai rezistente. oricum merg pe mitsu ce sa mai! ce-o fi o fi! v-am salutat cu respect!

Scrie răspuns

Înapoi la “Masina Mea, alta decat Mitsubishi”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori