Honda Civic Ek4.
- Evo-Detailing
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Ian 09, 2011 5:03 pm
Cateva randuri despre masina mea.
Este vorba despre o Honda Civic, EK4
Asta, pe romaneste se traduce asa :
fabricatie 1995
Motor B16A2 1.6 160 de cai la origine
ABS, AC, un pic de piele (Volan si skimbaror)
etc.
Modificari pana acum :
Suspensie SPARCO.
Scaunde Recaro (De Integra Type R)
Evacuare fara catalizator cu o finala sport (nu stiu si nu cred ca e vreo marca, motiv pentru care va zbura cat de repede)
Galerie de evacuare DC Sports.
Aprindere MSD
Bujii NGK Iridium.
Fise NGK.
Toate Fluidele MOTUL.
Muzica Apline si Focal.
Si cam att...
Poze :
Nespalata de aproape o luna, dar cu protectia de iarna aplicata, se mentine destul de curata, dupa 3 zapezi cate au fost anul asta la Craiova.
EVOLUTION DETAILING 2011.
Este vorba despre o Honda Civic, EK4
Asta, pe romaneste se traduce asa :
fabricatie 1995
Motor B16A2 1.6 160 de cai la origine
ABS, AC, un pic de piele (Volan si skimbaror)
etc.
Modificari pana acum :
Suspensie SPARCO.
Scaunde Recaro (De Integra Type R)
Evacuare fara catalizator cu o finala sport (nu stiu si nu cred ca e vreo marca, motiv pentru care va zbura cat de repede)
Galerie de evacuare DC Sports.
Aprindere MSD
Bujii NGK Iridium.
Fise NGK.
Toate Fluidele MOTUL.
Muzica Apline si Focal.
Si cam att...
Poze :
Nespalata de aproape o luna, dar cu protectia de iarna aplicata, se mentine destul de curata, dupa 3 zapezi cate au fost anul asta la Craiova.
EVOLUTION DETAILING 2011.
- Evo-Detailing
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Ian 09, 2011 5:03 pm
Foarte simpatica! Sa o stapanesti sanatos! E un sleeper in toata regula. Cate kile are, de curiozitate?
Imi place f. mult ''duelul'' generatiilor!
Si date despre motor:
B16A2
Displacement: 1,595 cc (97.3 cu in)
* Bore?Stroke: 81.0?77.4 mm (3.19?3.05 in)
* Compression: 10.2:1
* Power: 161 hp (120 kW) @ 7600 rpm & 111 lb?ft (150 N?m) @ 7000 rpm
* Transmission: Y21 or S4C
* Redline: 9,000 rpm
* Rev Limit: 9,450 rpm
* VTEC Engagement: 6,600 rpm
* Aluminum Casting
* ECU Code: JDM P2T (square case) or USDM P30 (regular case)
Imi place f. mult ''duelul'' generatiilor!
Si date despre motor:
B16A2
Displacement: 1,595 cc (97.3 cu in)
* Bore?Stroke: 81.0?77.4 mm (3.19?3.05 in)
* Compression: 10.2:1
* Power: 161 hp (120 kW) @ 7600 rpm & 111 lb?ft (150 N?m) @ 7000 rpm
* Transmission: Y21 or S4C
* Redline: 9,000 rpm
* Rev Limit: 9,450 rpm
* VTEC Engagement: 6,600 rpm
* Aluminum Casting
* ECU Code: JDM P2T (square case) or USDM P30 (regular case)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 32 vizitatori