Honda Civic 1,8 I-vtec Executive
1 an si 3 luni, ~28000 km, pe scurt
Japoneza made in england, motor de turatie, 2wd, oarecum in opozitie fata de filozofia mitsu, dar fiecare speciala in felul ei.
Masina e in echiparea maxima pt romania, asta insemnand plafon panoramic, xenon + toate cele in timp a primit o admisie CAI injen si (de ieri incepand) arcuri H&R, -30mm.
Cateva poze:
[attachment=9193:IMG_0199_1_.JPG] [attachment=9194:IMG_0202_1_.JPG] [attachment=9195:DSCF7680.JPG] [attachment=9196:DSCF7261__1_.JPG]
Sunt foarte multumit de ea si probabil pana in iarna va mai primi cateva lucruri: alte jante+gume mai performante, placute de frana DS2500, bare stabilizatoare si probabil un resoft.
Si totusi...cu toate astea, am ajuns la motivul pentru care ma aflu aici: research pentru mitsu lancer rallyart, sper urmatoarea mea masina, in viitorul nu foarte indepartat. Foarte probabil best deal la ora asta in materie de performanta/bani, pachetul oferit mi se pare bestial. Cu toate astea honda nu va pleca, sunt mult prea multumit de ea, va ramane in continuare in familie
Incantat sa vad pe aici si prieteni din alte comunitati: salutare Danyutz!
Japoneza made in england, motor de turatie, 2wd, oarecum in opozitie fata de filozofia mitsu, dar fiecare speciala in felul ei.
Masina e in echiparea maxima pt romania, asta insemnand plafon panoramic, xenon + toate cele in timp a primit o admisie CAI injen si (de ieri incepand) arcuri H&R, -30mm.
Cateva poze:
[attachment=9193:IMG_0199_1_.JPG] [attachment=9194:IMG_0202_1_.JPG] [attachment=9195:DSCF7680.JPG] [attachment=9196:DSCF7261__1_.JPG]
Sunt foarte multumit de ea si probabil pana in iarna va mai primi cateva lucruri: alte jante+gume mai performante, placute de frana DS2500, bare stabilizatoare si probabil un resoft.
Si totusi...cu toate astea, am ajuns la motivul pentru care ma aflu aici: research pentru mitsu lancer rallyart, sper urmatoarea mea masina, in viitorul nu foarte indepartat. Foarte probabil best deal la ora asta in materie de performanta/bani, pachetul oferit mi se pare bestial. Cu toate astea honda nu va pleca, sunt mult prea multumit de ea, va ramane in continuare in familie
Incantat sa vad pe aici si prieteni din alte comunitati: salutare Danyutz!
- Fişiere ataşate
-
- DSCF7261__1_.JPG (104.59 KiB) Vizualizat de 7567 ori
-
- DSCF7680.JPG (1.2 MiB) Vizualizat de 7545 ori
-
- IMG_0202_1_.JPG (506.42 KiB) Vizualizat de 7530 ori
-
- IMG_0199_1_.JPG (565.34 KiB) Vizualizat de 7544 ori
- marocanu2009
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 23, 2009 8:36 pm
Salutari Dragos, si bun venit pe forum.Dupa cum ai sa vezi, pe aici parerile despre Lancer Ralliart sunt impartite.Ai vazut ralliart-ul care a fost la Carrefour? Eu cel putin nu ma puteam departa de el.Pretul cerut este unul foarte competitiv.Se putea mai bine la interior, dar parerea mea e ca la Ralliart dai bani pt ce este sub capota.Multi km in continuare Hondei si sa speram ca nu se va supara cand va aparea Ralliart-ul
Multzam fain!
Eu caut altceva la rallyart. Da, stiu ca interiorul nu e cel mai cel(dealtfel unul din motivele pentru care lancer 1,8 a iesit din planuri cand am luat civicania) dar eu caut turbo+AWD+automata rapida Asta mai gasesc doar pe golf r(si VW n-as lua din principu) si modelele premium audi, bmw si mercedes, la preturi mai mult decat duble.
Daca vroiam confort si interior de mare finete luam accord
Eu caut altceva la rallyart. Da, stiu ca interiorul nu e cel mai cel(dealtfel unul din motivele pentru care lancer 1,8 a iesit din planuri cand am luat civicania) dar eu caut turbo+AWD+automata rapida Asta mai gasesc doar pe golf r(si VW n-as lua din principu) si modelele premium audi, bmw si mercedes, la preturi mai mult decat duble.
Daca vroiam confort si interior de mare finete luam accord
- marocanu2009
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 23, 2009 8:36 pm
- Bogdan3006
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Mar 30, 2008 7:06 am
Multumesc! Eu inteleg totusi altceva printr-un motor elastic, adica unul care trage chiar si de la turatii joase. In fine, e vorba de gusturi, dar mie mi se pare ca trage chiar de jos, tinand cont ca e un aspirat cu 173nm cuplu maxim.
Intre timp a primit 4 jante de mitsubishi ( ), pe 16", luate de pe un eclipse cred + gume de iarna dunlop wintersport M3. Am pus-o si la vanzare la un pret decent zic eu, undeva pe la 14 mii euro (in conditiile in care a a fost 20k, acum un an jumate), dar se pare ca piata e blocata, o singura persoana a venit s-o vada si mi-a oferit 10 mii de euro. L-am refuzat politicos.
Intre timp a primit 4 jante de mitsubishi ( ), pe 16", luate de pe un eclipse cred + gume de iarna dunlop wintersport M3. Am pus-o si la vanzare la un pret decent zic eu, undeva pe la 14 mii euro (in conditiile in care a a fost 20k, acum un an jumate), dar se pare ca piata e blocata, o singura persoana a venit s-o vada si mi-a oferit 10 mii de euro. L-am refuzat politicos.
Multumesc!
Da, ramane o masina frumoasa si foarte actuala, chiar si la 5 ani de la aparitie. Stau si ma gandesc ce vor face la urmatorul civic, mi-e sa nu-l strice.
Totusi, imi doresc o masina mai puternica si in acelasi timp mai polivalenta. Lancer rallyart mi se pare un compromis foarte bun, o masina de mers prin oras/la cumparaturi/pe circuit/la ski si cu care sa nu-mi fie teama de un drum mai putin bun. Momentan am o masina putin inadaptata drumurilor din Ro.
Singurul loc unde am rezerve la rallyart este interiorul, mai ales ca as veni de pe OZ-ul civic care e asamblat bine spre foarte bine si are undesign extraordinar, cu tot interiorul construit in jurul soferului.
Da, ramane o masina frumoasa si foarte actuala, chiar si la 5 ani de la aparitie. Stau si ma gandesc ce vor face la urmatorul civic, mi-e sa nu-l strice.
Totusi, imi doresc o masina mai puternica si in acelasi timp mai polivalenta. Lancer rallyart mi se pare un compromis foarte bun, o masina de mers prin oras/la cumparaturi/pe circuit/la ski si cu care sa nu-mi fie teama de un drum mai putin bun. Momentan am o masina putin inadaptata drumurilor din Ro.
Singurul loc unde am rezerve la rallyart este interiorul, mai ales ca as veni de pe OZ-ul civic care e asamblat bine spre foarte bine si are undesign extraordinar, cu tot interiorul construit in jurul soferului.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori