2009 Gwm Hover Cuv , 2.4 , White

Ai o masina care nu e Mitsubishi? Vrem sa o vedem!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
diadi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 1:21 pm

Mesaj de diadi » Vin Noi 26, 2010 11:38 am

Au aparut primele "probleme"...

Nu prea imi placea cum mergea masina dupa revizie...
Pana la urma am schimbat bujiile - am pus NGK IX Iridium BKR5EIX-11 la 70 ron bucata!
Japoneze - cele mai bune care se gasesc la noi, garantate la 90.000km si la regim mare de temperatura (asa am gasit pe net), asta ca merg mai mult pe GPL, suporta si N02
Surpriza - la montaj am constatat ca fisa de la cilindrul 1 era arsa - unde vine prinderea intre cablul fisei si "urechea" metalica care intra in capul bujiei.
Ma mir ca a mai mers cat de cat - imi tremura putin la relanti si uneori dadea in nas la accelerari mai bruste.
Probabil si de aici consumul ceva mai mare pe GPL, pe care l-am sesizat dupa schimbarea bujiilor la revizie.
Cred ca atunci s-a smuls (intrerupt) fisa respectiva.
Am avut noroc ca am gasit singurul set de fise originale in service la Bacau.
Imediat dupa scimbarea fiselor s-a simtit clar diferenta la mersul motorului - mult mai lin si silentios!

Ulterior am fost sa-mi regleze iar setarile la GPL.
Sa vad acum la cat se va duce consumul.

Avatar utilizator
diadi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 1:21 pm

Mesaj de diadi » Joi Dec 02, 2010 7:20 pm

Azi Hoverul a implinit 1 an si 17.300km.
Ca sa respect "traditia" - primul drum cand am venit cu masina acasa a fost la Manstirea Magura - am facut din nou drumul la manastire pentru (re)sfintire...
Spre deosebire de anul trecut drumul a fost acoperit de zapada inghetata, cu toate astea, culpat 4x4, a urcat fara probleme - drumul este destul de abrupt si se urca mult - cand am ajuns sus, s-au mirat ca am urcat...
Cauciucurile de iarna fac toti bani..., nu mai spun de 4x4...

Dupa schimbul de fise si bujii merge bine motorul...
Si consumul a mai scazut - l-am verificat doar la un drum de Bucuresti pe E85, unde am mers aproape constant intre 120 - 170km/h si am scos udeva intre 14 - 15 l/100km pe GPL.
Acum cu zapezile astea e cam greu sa-l mai verific... voi incerca la drum mai lung si in conditii mai "rezonabile" de viteza.

Avatar utilizator
cosminR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 23, 2010 1:41 pm

Mesaj de cosminR » Dum Dec 26, 2010 5:09 pm

QUOTE (diadi @ Nov 26 2010, 11:38 AM) Au aparut primele "probleme"...

Nu prea imi placea cum mergea masina dupa revizie...
Pana la urma am schimbat bujiile - am pus NGK IX Iridium BKR5EIX-11 la 70 ron bucata!
Japoneze - cele mai bune care se gasesc la noi, garantate la 90.000km si la regim mare de temperatura (asa am gasit pe net), asta ca merg mai mult pe GPL, suporta si N02
Surpriza - la montaj am constatat ca fisa de la cilindrul 1 era arsa - unde vine prinderea intre cablul fisei si "urechea" metalica care intra in capul bujiei.
Ma mir ca a mai mers cat de cat - imi tremura putin la relanti si uneori dadea in nas la accelerari mai bruste.
Probabil si de aici consumul ceva mai mare pe GPL, pe care l-am sesizat dupa schimbarea bujiilor la revizie.
Cred ca atunci s-a smuls (intrerupt) fisa respectiva.
Am avut noroc ca am gasit singurul set de fise originale in service la Bacau.
Imediat dupa scimbarea fiselor s-a simtit clar diferenta la mersul motorului - mult mai lin si silentios!

Ulterior am fost sa-mi regleze iar setarile la GPL.
Sa vad acum la cat se va duce consumul.
iti mai tremura la relanti? aceeasi problema o am si eu cateodata dar doar at cand e pe gpl daca o trec pe benzina nu are nici o treaba ... am inteles ca problema asta poate sa fie si de la bobina care la masina asta pica cam repede .. ast rasp tau cum se mai comporta masina

Avatar utilizator
diadi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 1:21 pm

Mesaj de diadi » Lun Dec 27, 2010 8:36 am

De cand am schimbat bujiile si fisele se comporta foarte bine - motorul merge rotund si s-a mai reglat si consumul pe gaz... si pare chiar mai "sprintena"...
Probabil de la bujii se simte diferenta.
Surprinzator - la mine motorul pare ca merge mai bine si e mai silentios pe gaz...

Avatar utilizator
cosminR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 23, 2010 1:41 pm

Mesaj de cosminR » Joi Ian 27, 2011 10:47 am

revin.. problemele la masina continua mai nou mi-a picat caseta de directie dinou bobina care abia o schimbasem . bucse, probleme la reductor...aproape ca e pe butuci ..toata reparatia ma duce la 5000 lei

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Vin Ian 28, 2011 10:03 am

Cosmin, nu ar fi mai ok sa creezi un topic separat in care sa ne descrii masina si problemele aparute, din pacate?

Avatar utilizator
diadi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 1:21 pm

Mesaj de diadi » Vin Feb 04, 2011 10:47 am

Cosmin, imi pare rau ca ai probleme.
Masima mai este in garantie?
Cel mai bine deschide un subiect nou unde sa discutam.

Ieri am facut revizia de 20.000 km.
S-au schimbat filtre aer, benzina, ulei;
verificat lichide, directie, bucse, frane - placute frana - fata sub 50% uzura.
S-a schimbat uleiul de motor - am pus Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40, doarece este full sintetic si original, ambalt in Germania.
Cu toate ca uleiul de cutie de viteze, de transfer si diferentiale trebuia schimbat la 40k am facut schimbul acum - in total au intrat 8 litri de ulei.
La cutia de viteze am pus ulei MOL HYKOMOL K 80W-90,
iar la cutia de transfer si diferentiale fata/spate Mol Hykomol Synt 75W-90.

Intrucat in trecut am avut experiente pozitive,
am pus in motor Metabond M - pentru motoare noi
si in cutie / diferentiale Metabong GT - pentru transmisie.
Cu toate ca in prospect spune ca efectele se constata cel mai bine dupa ~ 300km, ca sesizare imediata - urca mult mai usor in turatie, in treapta superioara de viteze pot accelera usor de la turatii mai mici, de ex. de la 1500 rot/min, fara a mai avea acea tendinta de motor subturat, pot pleca usor de pe loc in tr.2, ceea ce nu prea reuseam inainte.

S-a facut constatarea pentru garantie, pentru inlocuire la grila cromata spate, care a inceput sa se oxideze (se aduce modelul nou de plastic) si la incuietoarea usii stanga spate - trebuie sa o imping putin mai tare sa se inchida.

In rest totul e OK.

Consum realizat pe GPL la deplasarea la dealer Onesti - Odorhei si retur, ceva deplasare si in localitate , mult traseu montan - 13l/100km.

Multi KM fara probleme!
Fişiere ataşate
hykomol75w90.jpg
hykomol75w90.jpg (54.46 KiB) Vizualizat de 1848 ori
hyk8090.jpg
hyk8090.jpg (180.51 KiB) Vizualizat de 1850 ori
LM_5W50.jpg
LM_5W50.jpg (12.67 KiB) Vizualizat de 1848 ori

Avatar utilizator
cosminR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 23, 2010 1:41 pm

Mesaj de cosminR » Sâm Feb 05, 2011 8:00 pm

Sal.. masina tocmai ce a iesit din garantie in noiembrie ..iar in decembrie inainte de sarbatori au inceput problemele.
Eu am facut revizia cu o saptamana inainte de expirarea garantiei la Ploiesti,la sediul lor.
Am sa fac un topic nou cand o sa am mai mult timp liber.am postat aici deoarece am intalnit aceeasi problema cu trepidatiile pe care am rezolvat-o(tot de la fise era),am schimbat service-ul si am descoperit mai multe probleme.toata reparatia ma duce la 6000 ron.problema este ca abia in martie 2010 am bagat 4000 ron in reparatii,atunci cand am cumparat-o(avea 70.000 km).intre timp am facut 12.000 km si problemele au continuat sa apara.

Avatar utilizator
diadi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 1:21 pm

Mesaj de diadi » Joi Feb 24, 2011 10:47 am

Ieri mi-a "traso" unul cu o Dacie 1300
La o trecere de pietoni s-a proptit tipu' in bara mea din spate!
Cica nu i-a mai tinut frana (era si mazga pe jos) si a intrat cu partea dreapta putin oblic in bara spate, de la mijloc spre stanga.
A ratat la milimetru carligul - a lovit pe langa el, altfel cred ca scapam fara nimic!
Daune:
la mine - zgariat bara, crapat lampa de ceata staga din bara si stricat senzorii de parcare (2).
la el - pe partea dreapta: spart bara, farul + semnalizarea, infundat aripa si capota.

Am fost la asigurari (Groupama la el) pentru hartii.
I-a lovit restructurarea si pe astia - inspectorul de daune poate veni abia miercuri pentru constatare!!!

Macar sa fi crapat bara, asa doar va fi data cu chit si vopsita - mi-au spus ca nu au cum sa dea schimb... doar lampa si senzorii.
Voi vedea exact miercuri.


Nu sunt probleme mari - trebuie sa sun la dealer pentru comanda de piese.
Sper sa nu dureze mult.
Fişiere ataşate
Picture_007.jpg
Picture_007.jpg (573.69 KiB) Vizualizat de 1866 ori
Picture_004.jpg
Picture_004.jpg (434.14 KiB) Vizualizat de 1857 ori
Picture_001.jpg
Picture_001.jpg (501.82 KiB) Vizualizat de 1857 ori
SNC00033.jpg
SNC00033.jpg (1.4 MiB) Vizualizat de 1879 ori
SNC00032.jpg
SNC00032.jpg (1.33 MiB) Vizualizat de 1871 ori
SNC00031.jpg
SNC00031.jpg (1.24 MiB) Vizualizat de 1887 ori

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Feb 24, 2011 6:25 pm

Aproape insesizabil, bine ca nu a fost mai rau.

Bafta cu birocratia.

Scrie răspuns

Înapoi la “Masina Mea, alta decat Mitsubishi”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 33 vizitatori