2009 Gwm Hover Cuv , 2.4 , White
QUOTE (diadi @ Nov 26 2010, 12:38 PM) Au aparut primele "probleme"...
Nu prea imi placea cum mergea masina dupa revizie...
Pana la urma am schimbat bujiile - am pus NGK IX Iridium BKR5EIX-11 la 70 ron bucata!
Japoneze - cele mai bune care se gasesc la noi, garantate la 90.000km si la regim mare de temperatura (asa am gasit pe net), asta ca merg mai mult pe GPL, suporta si N02
Surpriza - la montaj am constatat ca fisa de la cilindrul 1 era arsa - unde vine prinderea intre cablul fisei si "urechea" metalica care intra in capul bujiei.
Ma mir ca a mai mers cat de cat - imi tremura putin la relanti si uneori dadea in nas la accelerari mai bruste.
Probabil si de aici consumul ceva mai mare pe GPL, pe care l-am sesizat dupa schimbarea bujiilor la revizie.
Cred ca atunci s-a smuls (intrerupt) fisa respectiva.
Am avut noroc ca am gasit singurul set de fise originale in service la Bacau.
Imediat dupa scimbarea fiselor s-a simtit clar diferenta la mersul motorului - mult mai lin si silentios!
Ulterior am fost sa-mi regleze iar setarile la GPL.
Sa vad acum la cat se va duce consumul.
Salut din nou. Am pus si eu aceste bujii pe fiara Chinei si parca este alt motor si alta vlaga . Am pus diagnoza pe ea si este exact in parametrii fabricantului.Merita banii
Nu prea imi placea cum mergea masina dupa revizie...
Pana la urma am schimbat bujiile - am pus NGK IX Iridium BKR5EIX-11 la 70 ron bucata!
Japoneze - cele mai bune care se gasesc la noi, garantate la 90.000km si la regim mare de temperatura (asa am gasit pe net), asta ca merg mai mult pe GPL, suporta si N02
Surpriza - la montaj am constatat ca fisa de la cilindrul 1 era arsa - unde vine prinderea intre cablul fisei si "urechea" metalica care intra in capul bujiei.
Ma mir ca a mai mers cat de cat - imi tremura putin la relanti si uneori dadea in nas la accelerari mai bruste.
Probabil si de aici consumul ceva mai mare pe GPL, pe care l-am sesizat dupa schimbarea bujiilor la revizie.
Cred ca atunci s-a smuls (intrerupt) fisa respectiva.
Am avut noroc ca am gasit singurul set de fise originale in service la Bacau.
Imediat dupa scimbarea fiselor s-a simtit clar diferenta la mersul motorului - mult mai lin si silentios!
Ulterior am fost sa-mi regleze iar setarile la GPL.
Sa vad acum la cat se va duce consumul.
Salut din nou. Am pus si eu aceste bujii pe fiara Chinei si parca este alt motor si alta vlaga . Am pus diagnoza pe ea si este exact in parametrii fabricantului.Merita banii
- Fişiere ataşate
-
- 100_2626.JPG (1.54 MiB) Vizualizat de 6339 ori
Abia am revenit din concediu si inca nu am rezolvat nimic cu reparatia.
Acum ma tot stresez cu cei de la asigurare - la inceput, totul ok... se rezolva!
Dar, ca se muta sediul central..., ca isi schimba programele informatice..., ca dosarul trebuie sa ajunga pe nustiu unde Suceva... Iasi, apoi la Bucuresti si mai nou ca sa fie masina gata, sa-i faca poze si apoi sa dea banii....
Intelegerea initiala a fost sa plateasca si apoi sa fac masina, deoarece dealerul e in proces cu societatea de asigurari pentru neplata!!!
Asa ca isi confirma renumele de cea mai proasta societate de asigurari - EUROINS !!! - fugiti de ei cat puteti
Imi pare rau ca nu am facut imediat pe CASCO - dar asa te inveti minte!
Saptamana trecuta a ramas sa faca demersurile pt. plata - daca nu, ii dau dumul pe casco - si devizul va avea cu totul alta valoare decat la ei si apoi sa se judece intre societati!
Sper ca saptamana asta sa am raspunsul - mai ales ca trebuie sa merg si la revizie, am depasit 30.000km.
In rest totul este Ok!
Pentru cei interesati am incarcat catalog, manual service si alte informatii:
Hover_Ctalog.rar - 58.16 MB
Iata link-ul de download:
http://fastupload.ro/f5588143aabbd34d88 ... 0b882.html
Link-ul expira la data de: 26-09-2011
Acum ma tot stresez cu cei de la asigurare - la inceput, totul ok... se rezolva!
Dar, ca se muta sediul central..., ca isi schimba programele informatice..., ca dosarul trebuie sa ajunga pe nustiu unde Suceva... Iasi, apoi la Bucuresti si mai nou ca sa fie masina gata, sa-i faca poze si apoi sa dea banii....
Intelegerea initiala a fost sa plateasca si apoi sa fac masina, deoarece dealerul e in proces cu societatea de asigurari pentru neplata!!!
Asa ca isi confirma renumele de cea mai proasta societate de asigurari - EUROINS !!! - fugiti de ei cat puteti
Imi pare rau ca nu am facut imediat pe CASCO - dar asa te inveti minte!
Saptamana trecuta a ramas sa faca demersurile pt. plata - daca nu, ii dau dumul pe casco - si devizul va avea cu totul alta valoare decat la ei si apoi sa se judece intre societati!
Sper ca saptamana asta sa am raspunsul - mai ales ca trebuie sa merg si la revizie, am depasit 30.000km.
In rest totul este Ok!
Pentru cei interesati am incarcat catalog, manual service si alte informatii:
Hover_Ctalog.rar - 58.16 MB
Iata link-ul de download:
http://fastupload.ro/f5588143aabbd34d88 ... 0b882.html
Link-ul expira la data de: 26-09-2011
In sfarsit dupa 2 luni am reusit sa-mi retrag dosarul de dauna de la EUROINS si sa-l bag pe CASCO.
Prost am fost ca nu am facut de la inceput constatarea pe CASCO.
Sa fie invatatura de minte (cu toate ca sper sa nu mai fie cazul ) - NU merita sa te strezezi sa sa pierzi timpul cu toti nesimtitii!!
Nu m-a primit nici un service serios - Nici o reprezentanta si nici altele (Bacau, Focsani, Ploiesti, Harghita...) sa fac dauna pe RCA de la EUROINS!!!
Nu stiu cum de mai primesc acreditari / avize de functionare firme ca EUROINS si CARPATICA!
Peste tot unde am intrebat, nu vor sa auda de teparii astia!
Acum astept ca service-ul sa aduca piesele si sa-mi faca programarea.
Mult a fost....
Prost am fost ca nu am facut de la inceput constatarea pe CASCO.
Sa fie invatatura de minte (cu toate ca sper sa nu mai fie cazul ) - NU merita sa te strezezi sa sa pierzi timpul cu toti nesimtitii!!
Nu m-a primit nici un service serios - Nici o reprezentanta si nici altele (Bacau, Focsani, Ploiesti, Harghita...) sa fac dauna pe RCA de la EUROINS!!!
Nu stiu cum de mai primesc acreditari / avize de functionare firme ca EUROINS si CARPATICA!
Peste tot unde am intrebat, nu vor sa auda de teparii astia!
Acum astept ca service-ul sa aduca piesele si sa-mi faca programarea.
Mult a fost....
Hover_Ctalog.rar - 58.16 MB
Iata link-ul de download:
http://fastupload.ro/4ae1bbc4b4f66b9156 ... c2f81.html
Link-ul expira la data de: 29-10-2011
Luni am bagat masina in lucru - joi au spus ca ar trebui sa fie gata.
Am 31.000 km si totul e Ok - dupa reparatie merg la dealer pentru revizie.
Iata link-ul de download:
http://fastupload.ro/4ae1bbc4b4f66b9156 ... c2f81.html
Link-ul expira la data de: 29-10-2011
Luni am bagat masina in lucru - joi au spus ca ar trebui sa fie gata.
Am 31.000 km si totul e Ok - dupa reparatie merg la dealer pentru revizie.
In sfarsit vineri am scos masina din service - reparatia a durat 4 zile.
A mers f. repede si masina a iesit Ok.
Saptamana viitoare trag o fuga la dealer pentru revizia de 30.000km - cu dauna asta, am depasit aproape 2.000, dar au zis ca nu-s probleme.
Am ulei full sintetic, asa ca pot depasi putin de 10.000km de la schimb.
In rest merge bine si sper sa rezolv repede cu schimbatul senzorilor si a lampii ceata fisurate de pe spate (dauna din primavara).
A mers f. repede si masina a iesit Ok.
Saptamana viitoare trag o fuga la dealer pentru revizia de 30.000km - cu dauna asta, am depasit aproape 2.000, dar au zis ca nu-s probleme.
Am ulei full sintetic, asa ca pot depasi putin de 10.000km de la schimb.
In rest merge bine si sper sa rezolv repede cu schimbatul senzorilor si a lampii ceata fisurate de pe spate (dauna din primavara).
- Fişiere ataşate
-
- SNC00516.jpg (1.31 MiB) Vizualizat de 6319 ori
-
- SNC00515.jpg (1.28 MiB) Vizualizat de 6323 ori
Zilele trecute am ajuns si la dealer pentru revizie si rezolvat dauna cu bara spate.
S-au efectuat urmatoarele pentru revizie:
- Inlocuit ulei - Liqui Moly 5W-40 FullSynt. + filtru,
- Inlocuit filtru aer
- Schimbat placute frana pe fata - in mod normal cred ca ar mai fi mers cel putin 10.000, max 20.000, dar unul din pistonase la o roata nu a lucrat bine si a uzat placuta mai tare pe partea cu senzorul si aproape ajunsese la limita - celelalte 3 erau Ok, iar cele de pe spate mai mult de jumatate.
- Inlocuit bielete ati-ruliu si 2 bucse la bara stabilizatoare pe spate.
- Completat 200g de Freon (cred ca pierde in timp)
Alte probleme identificate:
- Usor joc la caseta de directie (problema cu care nu s-au mai confruntat??? ( oi' fi unicat?)
- Un usor tremurat la plecarea de pe loc la condus mult (oras) in trafic aglomerat, de la ambreiaj - semnalata si la revizia trecuta. Aici s-a incercat o "abureala" - ca ambreiajul nu intra pe garantia etc, pana la urma , ambele au fost aprobate de importator pentru inlocuit pe garantie.
Kit-ul de ambreiaj deja sosise, dar a ramas sa fac lucrarea cand soseste si caseta de directie.
S-au mai imlocuit pe garantie incuietorile usilor din stanga - trebuiau trantite mai bine; s-a remediat problema cu grila cromata de pe spate si s-a inlocuit grila fata.
Urmeaza sa inlocuiasca siglele si farurile (matuite), care nu au mai fost acum pe stoc si a ramas pt. lucrarea urmatoare.
La dauna spate: s-a vopsit bara, inlocuit senzorii de parcare si lampile ceata din bara.
Cost total revizie, putin peste 1.000 lei - fara ulei, acesta fiind adus de mine.
S-au montat si gumele de iarna - pentru legalitate.
Ultimile drumuri in exterior am facut iar consumul, cu gumele de iarna, pe GPL - 14.5%, in conditii de mers "normal" (adica mai sportiv).
Acum, ca se mai schimba conditiile meteo, sper sa reusesc si un test de consum normal - sunt curios daca mai reusesc un 9%.
S-au efectuat urmatoarele pentru revizie:
- Inlocuit ulei - Liqui Moly 5W-40 FullSynt. + filtru,
- Inlocuit filtru aer
- Schimbat placute frana pe fata - in mod normal cred ca ar mai fi mers cel putin 10.000, max 20.000, dar unul din pistonase la o roata nu a lucrat bine si a uzat placuta mai tare pe partea cu senzorul si aproape ajunsese la limita - celelalte 3 erau Ok, iar cele de pe spate mai mult de jumatate.
- Inlocuit bielete ati-ruliu si 2 bucse la bara stabilizatoare pe spate.
- Completat 200g de Freon (cred ca pierde in timp)
Alte probleme identificate:
- Usor joc la caseta de directie (problema cu care nu s-au mai confruntat??? ( oi' fi unicat?)
- Un usor tremurat la plecarea de pe loc la condus mult (oras) in trafic aglomerat, de la ambreiaj - semnalata si la revizia trecuta. Aici s-a incercat o "abureala" - ca ambreiajul nu intra pe garantia etc, pana la urma , ambele au fost aprobate de importator pentru inlocuit pe garantie.
Kit-ul de ambreiaj deja sosise, dar a ramas sa fac lucrarea cand soseste si caseta de directie.
S-au mai imlocuit pe garantie incuietorile usilor din stanga - trebuiau trantite mai bine; s-a remediat problema cu grila cromata de pe spate si s-a inlocuit grila fata.
Urmeaza sa inlocuiasca siglele si farurile (matuite), care nu au mai fost acum pe stoc si a ramas pt. lucrarea urmatoare.
La dauna spate: s-a vopsit bara, inlocuit senzorii de parcare si lampile ceata din bara.
Cost total revizie, putin peste 1.000 lei - fara ulei, acesta fiind adus de mine.
S-au montat si gumele de iarna - pentru legalitate.
Ultimile drumuri in exterior am facut iar consumul, cu gumele de iarna, pe GPL - 14.5%, in conditii de mers "normal" (adica mai sportiv).
Acum, ca se mai schimba conditiile meteo, sper sa reusesc si un test de consum normal - sunt curios daca mai reusesc un 9%.
- Fişiere ataşate
-
- SNC00527.jpg (760.27 KiB) Vizualizat de 6320 ori
-
- SNC00525.jpg (1.35 MiB) Vizualizat de 6311 ori
-
- SNC00524.jpg (948.92 KiB) Vizualizat de 6313 ori
-
- SNC00521___Copy.jpg (712.27 KiB) Vizualizat de 6312 ori
-
- SNC00519___Copy.jpg (705.68 KiB) Vizualizat de 6324 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori