2009 Gwm Hover Cuv , 2.4 , White

Ai o masina care nu e Mitsubishi? Vrem sa o vedem!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
dan_alex
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 10, 2010 8:35 am

Mesaj de dan_alex » Dum Mar 07, 2010 10:48 am

Salut
Felicitari diadi pentru achizitia facuta. Sa o stapanesti sanatos!
Si eu am un Hover SL, m-a costat 9200 euro, avea aproximativ 3.500 km 06.2009(deci SH), acum are 18.000 si ceva - urmeaza a doua revizie. Il utlizez la naveta 50-50(nu am gaz), consuma 11-12, desi am auzit si cazuri de 9%(in functie de stilul de condus, presupun), dar cum timpul nu ne ajunge....asta e. Pe 4x4 hi am mers neintrerupt in zilele cu ninsoare, fara probleme, desi am anvelopele stock, serviciul nu imi permite nici sa intarzii, nici sa lipsesc. Strada mea nu a vazut plug pentru ca nu are unde sa intoarca!!!...deci am fost foarte inspirat in iarna aceasta.
O singura problema am avut la motorasul pentru stergatoare, s-a crapat un carbune si nu mai functiona decat pe ultima trapta, i-am schimbat intre ei si este ok.
O masina corecta, parerea mea.
Legat de putere...parca i-ar mai trebui ceva cuplu...pentru demaraj...ne mai documentam.
Daca faci ceva soft...poate postezi...cred ca sunt multi doritori de asa ceva.
Numai bine.

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Dum Mar 07, 2010 11:00 am

Si atunci unde e faza cu Duster, cel mai ieftin SUV? La ce parere aveti de masina, pare o masina corecta cu un pret imbatabil clar si pana la urma, mai ieftina decat Duster in aceleasi dotari.
Ca scrie made in China pe ea, toate's facute in China pana la urma (nu ma refer la masini) si vad ca merg de nu au treaba...

Avatar utilizator
dan_alex
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 10, 2010 8:35 am

Mesaj de dan_alex » Dum Mar 07, 2010 11:27 am

Nu era noua, dar la 3500 km...Am studiat-o, mi-a placut, am luat-o. Am avut prejudecati ca multi altii, deh, masina chinezeasca! Am citit cateva forumuri, parerile erau impartite si cam subiective. Am imprumutat una, am mers cateva zile si gata. Eu "vin" de pe un opel astra, 2.0 turbo(acum merge sotia), dar hover-ul imi place.
Legat de Duster, desi in multe articole de presa nu a fost comparat cu hover-ul, poate hover-ul nu se poate ridica la nivelul sau !!! (desi ma indoiesc), mai ales noile modele(radio DVD, sistem de navigatie, etc.), sper sa nu fie doar un logan inaltat(a carui stabilitate in curbe si vant lateral este bine cunoscuta), ca ieftin in varianta full, clar nu este. Ramane de vazut, este o masina noua, parca are si ESP...dar la motorul de 1,6 benzina la greutatea sa, doar la taxe cred ca va avea un avantaj, iar consumul va trece de 10, parerea mea.
Au motoare bune la renault, dar marketingul...

Avatar utilizator
stu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 20, 2010 4:03 pm

Mesaj de stu » Vin Mar 12, 2010 5:39 pm

Salut ,s-o stapanesti sanatos ! Masina arata chiar bine dupa parerea mea ,ca aspect arata ca un model mai vechi putin de pajero sport, am avut ocazia sa ma joc cu modelul asta de masina ,era chiar modelul full si mi sa parut foarte manevrabila confortabila si chiar distractiva , in ciuda gabaritului te strecori super cu ea prin oras chiar mi-a placut mult ,ai vizibilitate foarte buna iar pe drum pietruit fugea de spate excelent intr-un fel de semi-drift dar foarte controlabil ,multi blameaza motorul mare si puterea mica dar eu zic ca e suficient asa cum e iar la cuplarea 4x4 chiar pot folosii un termen mai putin tehnic ,,iti rupe capu,, daca nu ai tetiera asezata corespunzator, despre aptitudinile 4x4 nu le-am testat in teren accidentat dar cred ca e suficient sa spui ca are reductor ! Ce as putea sa spun de rau e ca la interior totusi se putea mai bine !

Avatar utilizator
diadi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 1:21 pm

Mesaj de diadi » Sâm Mar 13, 2010 5:53 pm

QUOTE (dan_alex @ Mar 7 2010, 11:27 AM) Legat de Duster, desi in multe articole de presa nu a fost comparat cu hover-ul, poate hover-ul nu se poate ridica la nivelul sau !!! (desi ma indoiesc), mai ales noile modele(radio DVD, sistem de navigatie, etc.)...


QUOTE (stu @ Mar 12 2010, 05:39 PM) Salut ,s-o stapanesti sanatos ! Masina arata chiar bine dupa parerea mea ,ca aspect arata ca un model mai vechi putin de pajero sport, am avut ocazia sa ma joc cu modelul asta de masina ,era chiar modelul full si mi sa parut foarte manevrabila confortabila si chiar distractiva , in ciuda gabaritului te strecori super cu ea prin oras chiar mi-a placut mult ,ai vizibilitate foarte buna iar pe drum pietruit fugea de spate excelent intr-un fel de semi-drift dar foarte controlabil ,multi blameaza motorul mare si puterea mica dar eu zic ca e suficient asa cum e iar la cuplarea 4x4 chiar pot folosii un termen mai putin tehnic ,,iti rupe capu,, daca nu ai tetiera asezata corespunzator, despre aptitudinile 4x4 nu le-am testat in teren accidentat dar cred ca e suficient sa spui ca are reductor ! Ce as putea sa spun de rau e ca la interior totusi se putea mai bine !

Sa o stapanesti sanatos!
Cat despre duster - nu suporta comparatie!
Acesta e facut strict pt. low-cost, adica saracacios si la limita decentei ca si vehicol.
Cel putin pe hover sunt componente originale de "firme" si nu numai caroseria a fost preluata dupa Isizu Axiom, ci si interiorul (unde puteau lucra un pic mai bine). Iar ca dotari + optionale / performanta de off-road e mult peste duster, chiar si in varianta full (care de acum nu-si mai merita banii, pe piata fiind multe modele mai convenabile de aceiasi categorie.
Singurul (-) la hover ar fi motorul mare (costuri taxe asig., imp.) si consumul, care cel putin la mine s-a rezolvat cu gpl.
Oricum era acceptabil pt. un suv.
In exterior, pe gpl, la viteza de 120 - 140 in afara loc. si 80 - 90 in loc. (pe E85) am scos un consum de 11L/100km - mers relativ constant.

Cu "rupe capu" - am avut o faza interesanta - rezervorul de benzina il tin cam la jumatate si la o plecare de pe loc, trafic aglomerat - trebuia sa ma strecor intro "coloana", am calcat cam tare la plecarea de pe loc de s-a dus rezervorul pe 0 si s-a aprins becul!!! - au trebuit vreo 5 minute sa revina nivelul la normal (in mers obisnuit nu am sesizat sa se miste acul la nivel).

Avatar utilizator
dan_alex
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 10, 2010 8:35 am

Mesaj de dan_alex » Vin Mar 19, 2010 8:42 pm

Se apropie revizia de 20k. La cea de 10k mi-au bagat uleiul lor, mi-au spus ca este foarte bun...dupa 3-4 mii de km parca nu mai tragea ca la inceput(mai am cateva sute de km si il voi schimba). Nu sunt sigur ce ulei sa folosesc, Mobil1 sau Castrol, ce indicativ 5w40 sau 10w40, desi am parcurs cateva forumuri si parerile sunt impartite. Despre bujii(am inteles ca cele importate de catre reprezentanta nu sunt chiar foarte bune), iar un semn de intrebare. Spun asta pentru ca la sfarsitul celor 10k mergea foarte bine masina, iar acum parca...lasa de dorit(sau mi se pare mie). Poate componentele importate nu sunt ca cele cu care a venit echipata masina. De mentionat uleiul, este intr-adevar curat, parca prea curat! Dupa temperaturile din iarna de -20 am sesizat o scadere a performantelor. O sa-i sun sa le cer un punct de vedere. Benzina doar de la OMV, 95 nu am folosit 100, dupa revizie poate.
Va tin la curent.

Avatar utilizator
diadi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 1:21 pm

Mesaj de diadi » Sâm Mar 20, 2010 1:53 am

Da, si la mine este curat uleiul...
La primul schimb mi-au pus Mobil1 10w40. Eu solicitasem 5w40 deoarece este full sintetic, dar mi-au spus ca pe raspunderea mea, deoarece in cartea masinii e recomandat 10w40. Mai am o revizie gratuita, dupa care ma gandesc sa trec pe 5w40 - tot Mobil1.

Avatar utilizator
alex_man
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 18, 2010 1:49 pm

Mesaj de alex_man » Vin Iun 18, 2010 2:05 pm

QUOTE (diadi @ Mar 1 2010, 12:42 AM) Intre timp am montat si instalatia GPL - Tomasetto STAG 300+ cu rezervor totoidal de 47l, aproape 38l incarcata la max., in locul rotii de rezerva.
Cost total cu montaj - 3.200 RON.
Ca si prima impresie, nu se simte nicio diferenta fata de mersul pe benzina - "trage" la drum, la fel de bine.
Inca nu am golit butelia, dar la un calcul aprox. - mixt - la 2/3 in exterior si 1/3 in localitate, a consumat cam 15l/100km.
Probabil ca as putea scoate si un consum mai redus daca as conduce mai "batraneste".
Dupa ce se goleste complet si ii fac plinul am sa am un consum mai corect.




Salut DIADI. am citit topicul tau si sincer imi place un pasionat care detine un Hover. te pot invata multe despre masina asta...eu am una... sunt patronul singurului service autorizat Grate Wall pe romania! . deci masina asta ptr offroad este ideala...mai ales daca te gandesti sa urci prin munti cu mai mult de 3 peroane la bord , eu am testato pe unde a fost mai greu.. si are un potential mare... isi bate joc de X5 de Q7(rav4 , tucson,etc.) si de alte masini la capitolul 4x4 , nu ne referim la strada. iti las un mail si te astept sa vb. ******* te pot ajuta cu multe chesti privind modificarile!
Fişiere ataşate
P1010648.JPG
P1010648.JPG (492.15 KiB) Vizualizat de 2303 ori

Avatar utilizator
alex_man
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 18, 2010 1:49 pm

Mesaj de alex_man » Vin Iun 18, 2010 2:11 pm

pe acest model de motor se poate monta TURBO sau SUPERCHARGER. un charger te duce la 3500-4000 euro...dar eu zic ca daca stai sa iti zbati putin capu ,si o faci din piese , poti sa iti faci turbina si te duce mai ieftin maxim 2000 ... cu piese noi .

Avatar utilizator
dan_alex
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 10, 2010 8:35 am

Mesaj de dan_alex » Mie Iun 23, 2010 7:14 pm

Nu am mai postat de ceva vreme aici. Intre timp mi-am montat si eu gpl, consum aproximativ 13-14%. User-ul meu pe softpedia este alex_man si cand am intrat aici...hopaaa. Dar mi-am dat seama repede de confuzie. Cum se numeste service-ul? Poate ne vedem.
Si pe softpedia sunt cativa utilizatori si posesori de Hovere.
Numai bine.

Scrie răspuns

Înapoi la “Masina Mea, alta decat Mitsubishi”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 31 vizitatori