Logan 1.4 Laureat Aproape Plus , Albastru
ca sa spun asa: logan 1.4 mpi , acum are cam 37 000 km la bord, in conditiile in care a somat cam 9 luni in primul an, fiind plecat din tara (eu).
merg cam 16 000 pe an, dupa ultimele calcule. sper ca criza sa nu influenteze mersul.
masina fara probleme, schimbat de 2 ori in garantie pinionul de distributie pana au pus unul francez in loc de sinterom.
are doar senzori de parcare ca dotari suplimentare. restul sunt detasabile:
- PDA Airist T620 cu gps si wifi.
- dvd portabil pt copil, nu mai citeste dvd urile. cd urile audio si mp3 le vede. are cineva idei? e ceva luat de la altex.
gumele sunt originale, contiental echo... si mai merg.
am facut 3 revizii: 1 an la 6500 (10 000 ft doar revizuita fara schimbari), 2 ani la 18500 (290 ron) si 3 ani la 33200 km (450 ron).
daca ies bine din criza... outlander luat la 3 ani folosinta.
merg cam 16 000 pe an, dupa ultimele calcule. sper ca criza sa nu influenteze mersul.
masina fara probleme, schimbat de 2 ori in garantie pinionul de distributie pana au pus unul francez in loc de sinterom.
are doar senzori de parcare ca dotari suplimentare. restul sunt detasabile:
- PDA Airist T620 cu gps si wifi.
- dvd portabil pt copil, nu mai citeste dvd urile. cd urile audio si mp3 le vede. are cineva idei? e ceva luat de la altex.
gumele sunt originale, contiental echo... si mai merg.
am facut 3 revizii: 1 an la 6500 (10 000 ft doar revizuita fara schimbari), 2 ani la 18500 (290 ron) si 3 ani la 33200 km (450 ron).
daca ies bine din criza... outlander luat la 3 ani folosinta.
Bine ai venit si la cat mai multi km cu masinuta fara probleme si speram ( ca toti de altfel ) sa treci bine de criza si sa ne povestesti cat de curand experientele si impresiile de de bord de la Outlanderul dorit .
Pana atunci , asteptam sa ne spui cat mai multe la acest jurnal de bord
PS : ce culoare e ? sa modificam un pic si titlul pentru a fi regulamentari
Pana atunci , asteptam sa ne spui cat mai multe la acest jurnal de bord
PS : ce culoare e ? sa modificam un pic si titlul pentru a fi regulamentari
multumiri!
o poza face cat o mie de vorbe... 2 poze.... fac mai mult!
2 poze din prima luna si una din vara asta.
s-a schimbat o aripa pe stanga fata si revopsita aripa dreapta spate acum un an de la zgarieturi.
japonezele au intrat in suflet prin tari arabe unde am inchiriat mazda 3 si m-am mai dat si intr un lancer prin 2004.
de outie stiu f multe, am citit cam ce era de citit. nu am condus inca dar o sa o fac luna asta cred un drive test.
o poza face cat o mie de vorbe... 2 poze.... fac mai mult!
2 poze din prima luna si una din vara asta.
s-a schimbat o aripa pe stanga fata si revopsita aripa dreapta spate acum un an de la zgarieturi.
japonezele au intrat in suflet prin tari arabe unde am inchiriat mazda 3 si m-am mai dat si intr un lancer prin 2004.
de outie stiu f multe, am citit cam ce era de citit. nu am condus inca dar o sa o fac luna asta cred un drive test.
- Fişiere ataşate
-
- Picture_131.jpg (440.19 KiB) Vizualizat de 6872 ori
-
- Picture_425.jpg (3.75 MiB) Vizualizat de 6859 ori
-
- back.JPG (17.84 KiB) Vizualizat de 6878 ori
1. e luata din ungaria inainte de integrarea noastra in UE pentru ca nu am platit acel tva. iti facea factura direct fara tva daca luai pe pasaport.
a ajuns 7200 euro platiti la ghiseu (au chemat acolo un reprez al unei case de schimb care a adus exact forintii necesari... efort minim. client satisfacut)
+ 110 euro acciza la un pret aberant considerat in vama neluand in seama valoare facturii la dealer. trebuia 72 euro.
+ 2 drumuri la Bekescsaba 135 km fiecare si carte verde la un tico :-)
+ multi bani sparti de nevasta la TESCO la unguri ca am venit cu litrii aia multi din portbagaj cam ocupati.
2. planuiam sa iau jenti de prestige. era o oferta la negru de prin cluj cu 200 euro toate 4. dar criza ...
e o masina cinstita. rezolvi orice cu ea. nu are bancheta rabatabila.
consumurile medii la drum sunt intre 5.3 si 5.8. am mers tm- budva cam 700 km cu consum mediu 5.5 folosind si AC ul multisor. viteza medie pe la 70.
consum in oras intre 8 si 9.6. in ambuciteiaje de centru cand ninge si e la bara totul pot ajunge si la 11 dar se compenseaza apoi.
AC, ABS, BC, geamuri el fata, scaun reglabil, un singur airbag, un cd-mp3 LG cu 4 boxe si telecomanda pus la unguri la ridicare costat 150 euro.
stergatoare originale oribile - am ceva urme pe geam de la ele.
senzori de parcare typer de la metro din prima luna.
scaunul de la sofer cu tot reglajul lombar e deranjant, deja intepeneste spatele. ma urc in alte masini si imi place ca gasesc un spatar mai ferm.
asigurare pe un an 357 ron facuta de 3 zile. nu port rovinieta. pana nu termina bucata TM- Drobeta nu imi mai platesc rovinieta.
am platit ani la rand chiar daca statea in parcare degeaba dar nu mai suport. :-(
nu se poate pune tempomat.. cica doar la dci uri ca au acceleratia cu senzor, nu cablu si clapeta manuala.
era perfect un tempomat. ma doare calcaiul la peste 300 km de drum.
mapari nu cred ca se merita pt 8 caluti si o mica modificare de cuplu.
am analizat sa pun LPG dar la consumul actual nu stiu daca fac ceva cu el
la niste calcule personalizate pe mersul meu dadea ca la consum pe 16600 km pe an plateam 2600 ron pe gaz sau 4600 ron pe benzina.
se adauga cheltuielile suplimentare pt instalatia gpl, intretinere, riscuri de a tot reveni pe la mecanici cu ea... nu stiu ce sa zic.
garantia de 3 ani de al unguri a expirat in 6 noiembrie :-(
a ajuns 7200 euro platiti la ghiseu (au chemat acolo un reprez al unei case de schimb care a adus exact forintii necesari... efort minim. client satisfacut)
+ 110 euro acciza la un pret aberant considerat in vama neluand in seama valoare facturii la dealer. trebuia 72 euro.
+ 2 drumuri la Bekescsaba 135 km fiecare si carte verde la un tico :-)
+ multi bani sparti de nevasta la TESCO la unguri ca am venit cu litrii aia multi din portbagaj cam ocupati.
2. planuiam sa iau jenti de prestige. era o oferta la negru de prin cluj cu 200 euro toate 4. dar criza ...
e o masina cinstita. rezolvi orice cu ea. nu are bancheta rabatabila.
consumurile medii la drum sunt intre 5.3 si 5.8. am mers tm- budva cam 700 km cu consum mediu 5.5 folosind si AC ul multisor. viteza medie pe la 70.
consum in oras intre 8 si 9.6. in ambuciteiaje de centru cand ninge si e la bara totul pot ajunge si la 11 dar se compenseaza apoi.
AC, ABS, BC, geamuri el fata, scaun reglabil, un singur airbag, un cd-mp3 LG cu 4 boxe si telecomanda pus la unguri la ridicare costat 150 euro.
stergatoare originale oribile - am ceva urme pe geam de la ele.
senzori de parcare typer de la metro din prima luna.
scaunul de la sofer cu tot reglajul lombar e deranjant, deja intepeneste spatele. ma urc in alte masini si imi place ca gasesc un spatar mai ferm.
asigurare pe un an 357 ron facuta de 3 zile. nu port rovinieta. pana nu termina bucata TM- Drobeta nu imi mai platesc rovinieta.
am platit ani la rand chiar daca statea in parcare degeaba dar nu mai suport. :-(
nu se poate pune tempomat.. cica doar la dci uri ca au acceleratia cu senzor, nu cablu si clapeta manuala.
era perfect un tempomat. ma doare calcaiul la peste 300 km de drum.
mapari nu cred ca se merita pt 8 caluti si o mica modificare de cuplu.
am analizat sa pun LPG dar la consumul actual nu stiu daca fac ceva cu el
la niste calcule personalizate pe mersul meu dadea ca la consum pe 16600 km pe an plateam 2600 ron pe gaz sau 4600 ron pe benzina.
se adauga cheltuielile suplimentare pt instalatia gpl, intretinere, riscuri de a tot reveni pe la mecanici cu ea... nu stiu ce sa zic.
garantia de 3 ani de al unguri a expirat in 6 noiembrie :-(
mai, cand o sa iau outlander ma opresc din alte investitii.
trebuie sa iau si ceva pt sufletul meu, o masina pe care daca vreau si rezista fara stricaciuni o tin si 10-12 ani.. pana e uzata complet moral si putin dupa.
de aia tintesc una ceva mai sus decat poate m-ar tine covorul.
mie imi pare o masina cinstita la spatiu si atitudine.
are 4 x 4 selectabil cu cu blocare.
are climatronic.
locurile suplimentare la nevoie.
e o masina cu muult spatiu interior, scaunele din spate sunt versatile de la pliere pana la bascularea spatarului pt reglaj la spate, un avantaj enorm pentru cei din spate. spatiul de bagaje e imens. e o masina completa pt mine.
sufletul zice sa ma uit la un instyle cu interior bej. asta m-ar satisface. compromisul e la motor sa fie 2.0 chiar daca e de vw. candva era un vis omenesc sa ai un vw la noi in romanes. cutie automata nu e decat pe benzina, dar as putea rezista daca tot are tempomat pt distante mari.
jentile de 18 implica gume scumpe, stiu asta... si sunt pe instyle by default.
compromis2 ar fi sa iau un outy care nu e top (instyle) fiind mai accesibil la pret si facand cam acelasi lucru si cu avantajele:
- pretul mai mic la achizitie,
- cauciucuri mai ieftine pe 16 ( oare garda se modifica mult intre 16 si 18? am citit ca sunt jante si de 19 disponibile... acolo pret la echiparea cu gume)
lumea zice ca pielea nu e confortabila: vara e fierbinte, iarna e f rece pana mergi putin cu ea.
restul cheltuielilor ar fi identice: revizie, taxe, impozite etc pt acelasi 2.0L tdi.
casco nu cred ca mi as face. as conduce cu f mare grija.
trebuie sa iau si ceva pt sufletul meu, o masina pe care daca vreau si rezista fara stricaciuni o tin si 10-12 ani.. pana e uzata complet moral si putin dupa.
de aia tintesc una ceva mai sus decat poate m-ar tine covorul.
mie imi pare o masina cinstita la spatiu si atitudine.
are 4 x 4 selectabil cu cu blocare.
are climatronic.
locurile suplimentare la nevoie.
e o masina cu muult spatiu interior, scaunele din spate sunt versatile de la pliere pana la bascularea spatarului pt reglaj la spate, un avantaj enorm pentru cei din spate. spatiul de bagaje e imens. e o masina completa pt mine.
sufletul zice sa ma uit la un instyle cu interior bej. asta m-ar satisface. compromisul e la motor sa fie 2.0 chiar daca e de vw. candva era un vis omenesc sa ai un vw la noi in romanes. cutie automata nu e decat pe benzina, dar as putea rezista daca tot are tempomat pt distante mari.
jentile de 18 implica gume scumpe, stiu asta... si sunt pe instyle by default.
compromis2 ar fi sa iau un outy care nu e top (instyle) fiind mai accesibil la pret si facand cam acelasi lucru si cu avantajele:
- pretul mai mic la achizitie,
- cauciucuri mai ieftine pe 16 ( oare garda se modifica mult intre 16 si 18? am citit ca sunt jante si de 19 disponibile... acolo pret la echiparea cu gume)
lumea zice ca pielea nu e confortabila: vara e fierbinte, iarna e f rece pana mergi putin cu ea.
restul cheltuielilor ar fi identice: revizie, taxe, impozite etc pt acelasi 2.0L tdi.
casco nu cred ca mi as face. as conduce cu f mare grija.
longanul a primit cotiera... 60 ron si multa coiala pt ca nu avea instructiuni si cam 4 suruburi au lipsit.
incomodeaza la ajustarea scaunului spre inainte din cauza rotitei de reglaj lombar.
daca ridic pozitia scaunului rotita se pozitioneaza putin mai sus.
de ieri nu mai am un capac de roata... ori furat ori a cazut la singura deplasare de ieri. ma satur de dat zapada jos. i-am cumparat o matura normala de platic cu 8 ron pentru a scutura zapada.
atasez poze.
incomodeaza la ajustarea scaunului spre inainte din cauza rotitei de reglaj lombar.
daca ridic pozitia scaunului rotita se pozitioneaza putin mai sus.
de ieri nu mai am un capac de roata... ori furat ori a cazut la singura deplasare de ieri. ma satur de dat zapada jos. i-am cumparat o matura normala de platic cu 8 ron pentru a scutura zapada.
atasez poze.
- Fişiere ataşate
-
- 171220094598.jpg (780.67 KiB) Vizualizat de 6834 ori
-
- 171220094596.jpg (746 KiB) Vizualizat de 6832 ori
-
- 171220094592.jpg (863.92 KiB) Vizualizat de 6830 ori
-
- 171220094591.jpg (902.18 KiB) Vizualizat de 6810 ori
-
- 171220094590.jpg (601.53 KiB) Vizualizat de 6816 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori