Pagina 1 din 2

Scris: Lun Apr 13, 2009 9:10 pm
de SEBASTIAN
Referitor la Logan cred ca sunt posesori de Evo de pe acest forum care l-au vazut in actiune.
Pe bord a reusit sa urce chiar la 210, real ... urmeaza sa fie modificat conform regulamentului de circuit.
Daca cineva este curios si are o masina care poate permite o paralela dar totusi nu un EVO sau un CZT se poate intalni intr-o seara si gasim o solutie.
Racing Code este numele in acte si "numele de scena" RACINGCODE.

Scris: Mar Apr 14, 2009 2:01 am
de fastcarjunkie
QUOTE (SEBASTIAN @ Apr 13 2009, 09:10 PM) Pe bord a reusit sa urce chiar la 210, real ... urmeaza sa fie modificat conform regulamentului de circuit.
?!
Pai ori e pe bord, ori real...?!

Scris: Mar Apr 14, 2009 7:37 am
de SEBASTIAN
Nu pot garanta ca bordul de Dacia este extrem de precis si nu pot "omologa" viteza de pe ceas ca fiind reala, atat arata, de fapt pana la 210. Zilele urmatoare am sa ies sa o pun in paralel cu una de circuit cinstita si poate si cu alta smenuita.

Cu ce altceva tehnic va pot fi de folos?

Scris: Mar Apr 14, 2009 10:37 am
de fastcarjunkie
Pai ziceai 210 pe ceas, real... Eu ce sa mai inteleg?

Mai greu cu informatiile tehnice...

Scris: Mar Apr 14, 2009 10:42 am
de driverx
Logan-ul are erori mari, mai ales la vitezele alea. La 60 la ora deja are 4-5 km in plus afisati.

Lancerul de exemplu e de mare incredere pana pe la 90-100 la ora, dupa aia o da in S.F.-uri ca si Logan-ul.

La 210 nu m-as mira sa aiba vreo 190 reali. Ceea ce nu e chiar prea mare scofala.

Scris: Mar Apr 14, 2009 10:46 am
de fastcarjunkie
Orice vitezometru de bord are implementata din fabrica o eroare minima tocmai pt. a se evita eventualele procese cu clientii. Ca mai apar si alte erori asta-i altceva.

Scris: Mar Apr 14, 2009 1:01 pm
de Donkey
Omul a scris acolo o virgula dupa 210 deci e ok
Oricum ca paralela .. lancerul meu duminica la 180 pe bord avea o eroare de 7-8 km pe gps ( care zicea ca e pe precizie mare ... avand semnal de la niscaiva sateliti )

Nu stiu insa in ce masura si gps-ul e precis in situatii de genul .

Scris: Mar Apr 14, 2009 7:22 pm
de SEBASTIAN
As fi fericit ca sa fie real ce am vazut pe bord, dar ... habar nu am cat este, ar fi necesar un radar dar mai sigur o sa o urcam pe stand in scurt timp.
GPS nu e nici el corect decat daca e unul f scump special destinat insa nu cele de la navigatie, telefon...
La masinile moderne bordul se tareaza in service in functie de roti.
E cineva curios sa faca cu mine o paralela pe asfalt?
Facem una acum cat e nemodificat si alta dupa modificare, dar mai dureaza.
Maine seara e deja programata o intalnire cu unul de cupa.

http://www.youtube.com/watch?v=HI88QPTHlAw

Acum e si inamtriculat nu ca in poze.

Scris: Mie Apr 15, 2009 11:22 pm
de SEBASTIAN
s-a amanat intalnirea dar poate vne si vre un mitsu maine...

Scris: Joi Apr 16, 2009 12:46 am
de fastcarjunkie
Ce treaba are Mitsu?