Pagina 2 din 2

Scris: Lun Feb 16, 2015 4:08 pm
de LaurB
Ce ti-e si cu tehnica asta...unul din senzorii de autoleveling pentru xenonde pe suspensia de pe spate s-a rupt si acu farurile bat spre cer .
Al naibii japii astia, nu vand un senzor ci toata fieratania de pe langa chiar daca nu ai nevoie de ea...nu zic cat costa.
E un deja vu, ca la Colt tot asa nu se gasea bieleta directie, doar sistemul cu totul.
Si acu nici la dezmemebrari nu gasesc...minunat, am crezut ca am scapat de asta.

Scris: Lun Feb 16, 2015 4:21 pm
de daniel.doboseru
Si eu am la bookmark cateva parcuri de dezmembrari pe care mai intru cand ma plictisesc, si foarte rar apare ceva nou. Meseriasi tare soferii de asiatice ))

Lasand gluma deoparte, ce semeni aia culegi, vrei exclusivitate pe sosele; vine la pachet cu cea a ofertei de piese sh - pana la urma e logic. Eu-s impacat cu ideea.

Scris: Lun Feb 16, 2015 4:41 pm
de Alex44
Pana gasesti un senzor, nu poate un electrician sa lege 2 fire astfel incat senzorul ramas bun sa comande ambele faruri?

Scris: Lun Feb 16, 2015 5:46 pm
de LaurB
multam de idei...Si eu sunt impacat ca si fost sofer de Colt.
Electrician pot fi si eu, ca rezistenta de la senzor e pe la 4Kohmi si pot sa pun un potentiometru variabil si sa gasesc o pozitie.
Tare mie ca tre sa ma bag sub masina sa vad si cel de pe fata ce face, daca e in mintile lui.

Nu ma plang ca nu se poate rezolva cumva ci ca vand baietii niste fier la pret de ... E doar un deja vu pentru mine
Eu is mai cu capu si vreau ca ce e pe masina sa functioneze in parametri.


Scris: Sâm Feb 21, 2015 8:20 pm
de LauCalin
Wow! Aceasta e una dintre masinile mele de suflet, care mi-a placut de cand a fost prezentata pe piata... in 2004 daca nu ma insel. Este o masina care poate pune cu botul pe labe multe masini mai ales cand vine vorba de tinuta de drum, tren de rulate si fiabilitate. Iar daca mai luam in calcul si pretul pe care il gasesti la mana a doua tinand cont de cat de masina" este, eu pot sa o consider un chilipir. Cam asa e si cu Coltul... al meu avea 20400 de km cand l-am luat si am dat pe el 3800 de euro. Daca era Fiesta sau Polo era peste 5500 de euro lejer.
Si stai linistit, ai facut mai bine ca nu ti-ai luat Lancer. Comparatia nu prea isi are rostul, mai ales daca ne referim la un Lancer diesel de 2000 cmc... care a fost luat de la VW. Nu zic, masina este buna, nu ii reprosez asta. Dar tu puteai sa-ti iei ceva si mai bun.
Consumul mi se pare acceptabil pentru un motor de 2000 cmc pe o asemenea caroserie. Si daca nici Honda nu stie sa faca motoare...
Sper sa rezolvi problema cu farurile. Defapt eu nu prea vad asta o problema grava a masinii.

Scris: Lun Feb 23, 2015 10:00 am
de LaurB
Multumesc.
Intr-adevar, motorul de 2.0D e luat de la VW.
Insa cel de 1.8D facut de mitsu in house am inteles ca e chiar reusit.

E drept, honda stie sa faca motoare, nu o face foarte des (ex. motorul de 2.0 benzina si 2.2 diesel ) insa o face bine de fiecare data.
Acu stii cum e, nu motorul e problema, ci banui ca sonda lamba face fitze, ca benzina e cum e la noi, apare funingine, etc.
Legat de consum in afara 8.3 poate e OK (si aici am dubii ca nu ii dau bice), insa 16 in oras nu prea e pe gustul meu.

Legat de faruri, eu nu am problema sa merg asa cu ea, ca am faza lunga pe scurta... lupe + xenoane => poate doar ce vin din fata au ceva probleme

Scris: Vin Apr 03, 2015 1:11 pm
de LaurB
salutare...
A trecut un pic de timp de cand nu am mai scris pe aici.

Intre timp am rezolvat cu senzorul de nivel spate pentru xenon..am fost la un mester de mi-am facut axul dintr-un otel inoxidabil, asa ca farurile au revenit la pozitia corecta.
Am schimbat si bucsele bara stabilizatoare. Nu mi-a venit sa cred ele erau probleme la cat zbomot se auzea. Initial am crezut ca caseta e cu probleme sau nu's ce pivot sau bieleta bate.
Acu in sfarsit am liniste in masina, multa liniste.