2009 Gwm Hover Cuv , 2.4 , White

Ai o masina care nu e Mitsubishi? Vrem sa o vedem!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Mie Ian 13, 2010 11:10 am

sa o stapanesti santos si fara probleme ... cum se descurca off-road ?!

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Mie Ian 13, 2010 12:56 pm

Sa o stapanesti sanatos !

Cunosc masina, am vrut sa imi iau si eu una dar firma de leasing cu care lucrez nu a vrut sa finanteze masina asta pt ca din spusele lor "are valoare mica la revanzare,deoarece este de provenienta China".

Mi-a placut....este excelenta ca dotari/pret/si motorul de Mitsubishi de pe ea stiu ca este foarte fiabil.
Din ce imi amintesc eu ca probleme am gasit pe un forum pe cineva care se plangea de consum...aici si dealer-ul de la Alexander Motor a fost corect cu mine si mi-a zis ca, consuml este foarte problematic la ele....asta se intampla acum 2 ani...nu stiu acum.

Oricum.....sa o stapanesti sanatos...si sa o conduci multiiiiiiii km fara probleme.....mie mi-a placut masina...si chiar si acum cand o vad pe strada intorc capul dupa ea.

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Mie Ian 13, 2010 2:05 pm

Motorul este un 4G64 SOHC. Oricum este un 4G63 cu capacitatea marita, deci o sa tina zeci de ani...

Avatar utilizator
diadi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 1:21 pm

Mesaj de diadi » Mie Ian 13, 2010 2:52 pm

QUOTE (SickneS @ Jan 13 2010, 11:10 AM) sa o stapanesti santos si fara probleme ... cum se descurca off-road ?!

Eu am incercat numai o data pe o panta cu noroi, eram cuplat 4x4 si la un moment dat a inceput sa patineze (aveam si cauciucurile de vara), am cuplat reductorul si parca avea senile.
Unul din directorii de la importator, cu care am vorbit, mi-a spus ca a participat la cateva competitii de off-road si a castigat ceva cupe la categoria ei si ca in noul Paris - Dakar (se pare ca i-au schimbat locatia) echipa de la Hover s-a situat pe locul 10.

Ca si consum imi ia, in functie de cum conduc, intre 9 - 11 in exterior si cam 15 - 16 in oras. Am inteles ca dupa rodaj mai scade consumul.
Ma bate gandul sa-i pun GPL - ramane in studiu - butelie toroidala in locul rotii de rezerva - unde o pun pe asta?

Multumesc la fel pentru urari!

Am mai facut cateva poza azi(cu telefonul):
Fişiere ataşate
13012010389.jpg
13012010389.jpg (925.48 KiB) Vizualizat de 2627 ori
13012010388.jpg
13012010388.jpg (915.22 KiB) Vizualizat de 2633 ori
13012010386.jpg
13012010386.jpg (943.35 KiB) Vizualizat de 2613 ori
13012010386.jpg
13012010386.jpg (943.35 KiB) Vizualizat de 2614 ori
13012010385.jpg
13012010385.jpg (1.03 MiB) Vizualizat de 2641 ori
13012010384.jpg
13012010384.jpg (1002.24 KiB) Vizualizat de 2632 ori
13012010383.jpg
13012010383.jpg (1006.17 KiB) Vizualizat de 2638 ori
13012010382.jpg
13012010382.jpg (854.88 KiB) Vizualizat de 2633 ori

Avatar utilizator
numai_silviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am

Mesaj de numai_silviu » Mie Ian 13, 2010 3:26 pm

Sa o stapanesti sanatos!

Niciodata nu am stiut de ce la unele masini 4X4 sunt 2 manete la cutia de viteze, poate ma lamuresti tu!

Avatar utilizator
diadi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 1:21 pm

Mesaj de diadi » Mie Ian 13, 2010 3:49 pm

Multumesc!

La mine tractiunea e normal spate.
A2-a maneta este pentru cuplajul 4x4 - prima treapta normal, se poate merge cu orice vitaza, la treapta 2 (low) se cupleaza reductorul - pt. conditii grele gen off-road, cu care se poate merge max. 60km/h (oricum nu e cazul cu reductor de ajuns la viteza asta).

Modelele la noi 4x4 si "performante" in special cele care circula preponderent on-road au tractiunea integrala (permanenta) asistata electronic sau se cupleaza dintr-un buton care inlocuieste a 2-a maneta.

Pentru cele care au abilitati si de off-road e mai "sfanta" culparea manuala.

Avatar utilizator
diadi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 1:21 pm

Mesaj de diadi » Joi Ian 14, 2010 10:15 am

La revizie mi s-a pus ulei Mobil1 10W40 semisintetic - asa era trecut in carte.
Se poate pune 5W40 sintetic?
Eu am vrut sa pun 5W40 si au zis ca e pe raspunderea mea deoarece este prea subtire uleiul.

Am mai facut cateva pozecu interior - motor:
Fişiere ataşate
14012010396.jpg
14012010396.jpg (905.71 KiB) Vizualizat de 2689 ori
14012010395.jpg
14012010395.jpg (765.08 KiB) Vizualizat de 2657 ori
14012010393.jpg
14012010393.jpg (685.46 KiB) Vizualizat de 2652 ori
14012010392.jpg
14012010392.jpg (773.78 KiB) Vizualizat de 2683 ori
13012010391.jpg
13012010391.jpg (835.91 KiB) Vizualizat de 2688 ori

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Joi Ian 14, 2010 11:25 am

Masina este interesanta , ieftina si destul de dotata. Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente.
Pentru un motor de 2.4 nu te astepta la un consum cu mult scazut dupa rodaj , chiar si producatorii dau 14.6 / 100 . Ce mi se pare totusi dubios este puterea dezvoltata din acest motor....si doar 2 aibag-uri...

Am observat ceva in acele poze , si permite-mi te rog , fara sa mi-o iei in nume de rau , sa-ti sugerez ceva . Chiar daca e mai comod si aratam cool , foloseste centura de siguranta , nu o tine doar de decor.

Avatar utilizator
diadi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 1:21 pm

Mesaj de diadi » Joi Ian 14, 2010 1:09 pm

Multumesc!
Cu consumul - se poate ajunge in 8,5 exterior, dupa rodaj - dar inclin spre a monta GPL.
Si mie mi s-a parut puterea cam mica fata de capacitate - sper sa reusesc o optimizare de soft - motorul are resurse.
Chiar si asa nu am ca sa-i reprosez - surprinzator, nu e deloc "lenesa".
Cu airbag-urile - e un minus - de undeva trebuia sa scoata si pretul....
Oricum, ca si siguranta e OK - sasiu rezistent, caroserie ranforsata - am vazut cateva crush-teste si e "beton".
Centura o tin asa doar in oras...
Fişiere ataşate
_1_171.jpg
_1_171.jpg (30.52 KiB) Vizualizat de 2682 ori

Avatar utilizator
diadi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 1:21 pm

Mesaj de diadi » Dum Feb 28, 2010 11:42 pm

Intre timp am montat si instalatia GPL - Tomasetto STAG 300+ cu rezervor totoidal de 47l, aproape 38l incarcata la max., in locul rotii de rezerva.
Cost total cu montaj - 3.200 RON.
Ca si prima impresie, nu se simte nicio diferenta fata de mersul pe benzina - "trage" la drum, la fel de bine.
Inca nu am golit butelia, dar la un calcul aprox. - mixt - la 2/3 in exterior si 1/3 in localitate, a consumat cam 15l/100km.
Probabil ca as putea scoate si un consum mai redus daca as conduce mai "batraneste".
Dupa ce se goleste complet si ii fac plinul am sa am un consum mai corect.
Fişiere ataşate
28022010453.jpg
28022010453.jpg (707.23 KiB) Vizualizat de 2671 ori
28022010452.jpg
28022010452.jpg (599.76 KiB) Vizualizat de 2655 ori
28022010446.jpg
28022010446.jpg (768.68 KiB) Vizualizat de 2668 ori
28022010450.jpg
28022010450.jpg (901.83 KiB) Vizualizat de 2618 ori
Copy_of_28022010449.jpg
Copy_of_28022010449.jpg (684.07 KiB) Vizualizat de 2621 ori
28022010445.jpg
28022010445.jpg (678.93 KiB) Vizualizat de 2629 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Masina Mea, alta decat Mitsubishi”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator