2009 Gwm Hover Cuv , 2.4 , White
QUOTE (alc2 @ Oct 30 2011, 09:49 AM) Sa stapanesti sanatos masinuta.
Uleiul l-ai luat tu sau service-ul lucreaza cu Liqui Moly by default ?
Parca luftul din partea stanga ( ornamentul cromat al chederului geam fata stg ) e un pic "altfel" fata de drepata , sau asa pare in poze ?
Multumesc la fel!
Uleiul l-am comandat de pe net, de la importator si nu au avut obiectii in privinta lui - este al 2-lea schimb cu el.
Cel putin, e ambalat si livrat din Germania.
Service-ul am vazut ca lucreaza cu Mobil si Castrol.
Ornamentul e ok - probabil asa se vede in poze.
Cu farurile - ciudat, la dealer mi-au spus ca dupa 6 ani au inceput sa se matuiasca la altele.
Probabil depinde de lot si conditiile in care a stat masina pana am luato (2 ani - e productie inceput 2008).
Uleiul l-ai luat tu sau service-ul lucreaza cu Liqui Moly by default ?
Parca luftul din partea stanga ( ornamentul cromat al chederului geam fata stg ) e un pic "altfel" fata de drepata , sau asa pare in poze ?
Multumesc la fel!
Uleiul l-am comandat de pe net, de la importator si nu au avut obiectii in privinta lui - este al 2-lea schimb cu el.
Cel putin, e ambalat si livrat din Germania.
Service-ul am vazut ca lucreaza cu Mobil si Castrol.
Ornamentul e ok - probabil asa se vede in poze.
Cu farurile - ciudat, la dealer mi-au spus ca dupa 6 ani au inceput sa se matuiasca la altele.
Probabil depinde de lot si conditiile in care a stat masina pana am luato (2 ani - e productie inceput 2008).
- Fişiere ataşate
-
- s_oil_ht_540_5.jpg (149.83 KiB) Vizualizat de 7261 ori
QUOTE (diadi @ Dec 2 2010, 07:20 PM) Azi Hoverul a implinit 1 an si 17.300km.
Ca sa respect "traditia" - primul drum cand am venit cu masina acasa a fost la Manstirea Magura - am facut din nou drumul la manastire pentru (re)sfintire...
A mai trecut un an... si a facaut 34.600 km.
Ca si coincidenta - inca 17.300 km/an - parca i-as fi numarat! :Dbiggrin.gif
In rest, totul Ok!
Ca sa respect "traditia" - primul drum cand am venit cu masina acasa a fost la Manstirea Magura - am facut din nou drumul la manastire pentru (re)sfintire...
A mai trecut un an... si a facaut 34.600 km.
Ca si coincidenta - inca 17.300 km/an - parca i-as fi numarat! :Dbiggrin.gif
In rest, totul Ok!
"LA MULTI ANI!" tuturor si un an mai bun!!!
36.500 Km.
Intre timp am mai rezolvat ceva din probleme pe garantie:
- s-a inlocuit Kit-ul de ambreiaj. S-a montat Kit Valeo, Made in Koreea. Sper sa fie mult mai bun decat cel vechi care avea placa de presiune dusa, iar discul cred ca mai ducea maxim 10.000 - 15.000 km.
Dupa inlocuire, am constatat ca s-a schimbat mult "mersul" masinii - pedala mai lejera (moale), plecare de pe loc mult mai buna, in mers motorul are un comportament mult mai "elastic" si parca shimbul vitezelor sa face mai usor, mai cursiv...
- s-au polishat farurile fata si pus folie de protectie, inclusiv pe proiectoarele din bara si bullbar.
- s-au masurat amortizoarele si rezultatul a fost 60% - pentru schimb pe gatantie, trebuia sa fie sub 50% - nici o problema, inca lucreaza destul de bine si mai am un an de garantie... au timp sa scada
In plus am tras circuit separat de alimentare a proiectoarelor din bullbar (initial se aprindeau cu cele din bara) si pentru statia CB.
Cu ocazia asta am facut si I.T.P.-ul (mai aveam 2 saptamani) - 12.01.2014
Despre ulei, am mai cautat si ma gandesc sa trec pe Liqui Moly Top Tec 4100 5 W-40 Synthetic Technology.
Chiar daca nu este un ulei full sintetic, ci doar obtinut prin tehnologia celor sintetice (de hidrocracare) , avantajele ar fi:
- recomandarea de schimb pana la 2 ani si 30.000km
- recomandat pentru motoarele pe GPL
- toate avantajele unui ulei sintetic de cea mai buna calitate, produs original Germany.
- Pretul - am inteles ca se gaseste si mai ieftin, mai este un importator Limorom.
36.500 Km.
Intre timp am mai rezolvat ceva din probleme pe garantie:
- s-a inlocuit Kit-ul de ambreiaj. S-a montat Kit Valeo, Made in Koreea. Sper sa fie mult mai bun decat cel vechi care avea placa de presiune dusa, iar discul cred ca mai ducea maxim 10.000 - 15.000 km.
Dupa inlocuire, am constatat ca s-a schimbat mult "mersul" masinii - pedala mai lejera (moale), plecare de pe loc mult mai buna, in mers motorul are un comportament mult mai "elastic" si parca shimbul vitezelor sa face mai usor, mai cursiv...
- s-au polishat farurile fata si pus folie de protectie, inclusiv pe proiectoarele din bara si bullbar.
- s-au masurat amortizoarele si rezultatul a fost 60% - pentru schimb pe gatantie, trebuia sa fie sub 50% - nici o problema, inca lucreaza destul de bine si mai am un an de garantie... au timp sa scada
In plus am tras circuit separat de alimentare a proiectoarelor din bullbar (initial se aprindeau cu cele din bara) si pentru statia CB.
Cu ocazia asta am facut si I.T.P.-ul (mai aveam 2 saptamani) - 12.01.2014
Despre ulei, am mai cautat si ma gandesc sa trec pe Liqui Moly Top Tec 4100 5 W-40 Synthetic Technology.
Chiar daca nu este un ulei full sintetic, ci doar obtinut prin tehnologia celor sintetice (de hidrocracare) , avantajele ar fi:
- recomandarea de schimb pana la 2 ani si 30.000km
- recomandat pentru motoarele pe GPL
- toate avantajele unui ulei sintetic de cea mai buna calitate, produs original Germany.
- Pretul - am inteles ca se gaseste si mai ieftin, mai este un importator Limorom.
- Fişiere ataşate
-
- SNC00598___Copy.jpg (959.58 KiB) Vizualizat de 7265 ori
-
- SNC00597___Copy.jpg (839.64 KiB) Vizualizat de 7269 ori
-
- SNC00595___Copy.jpg (980.73 KiB) Vizualizat de 7277 ori
-
- LM_TopTec_4100_5w40.jpg (134.19 KiB) Vizualizat de 7261 ori
- redcobra30
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Feb 13, 2012 8:53 pm
BBuna ziua,
intentionez sa achizitionez un Hover dar am cateva intrebari daca sunteti amabili sa imi raspundeti:
1.E o masina fiabila? vad multe probleme ale ambreiajului la masini pana in 40 mii km. Poate ma lamureste cineva care are un rulaj mai mare cu masina.
2.Se tot spune ca e puturoasa, se poate face cip tunning sau alte modificari pentru a creste puterea?Puteti sa imi spuneti ce implicatii sunt asupra consumului?
3.Exista cumva vreun model cu probleme, sau motor cu probleme? Ar trebui sa caut ceva anume,vreun anume cod de motor sau an de fabricatie?
4.Intentionez sa imi montez GPL, deoarece consumul e mare pentru posibilitatile mele financiare, e o alegere inspirata? Merita investitia?
Va multumesc mult pentru sfaturile voastre.
intentionez sa achizitionez un Hover dar am cateva intrebari daca sunteti amabili sa imi raspundeti:
1.E o masina fiabila? vad multe probleme ale ambreiajului la masini pana in 40 mii km. Poate ma lamureste cineva care are un rulaj mai mare cu masina.
2.Se tot spune ca e puturoasa, se poate face cip tunning sau alte modificari pentru a creste puterea?Puteti sa imi spuneti ce implicatii sunt asupra consumului?
3.Exista cumva vreun model cu probleme, sau motor cu probleme? Ar trebui sa caut ceva anume,vreun anume cod de motor sau an de fabricatie?
4.Intentionez sa imi montez GPL, deoarece consumul e mare pentru posibilitatile mele financiare, e o alegere inspirata? Merita investitia?
Va multumesc mult pentru sfaturile voastre.
Buna,
In primul rand, sa te intreb daca vrei nou sau sh?
Dar sa incerc sa-ti dau cateva raspunsuri.
Despre ambreiaj - din experienta proprie si ce am mai discutat cu alti posesori - ambreiajul se duce mai repede in situatia in care e folosita masina mai dur sa zic - offroad, mers cu 4x4 si fortat, condus mai agresiv - totusi e o masina mare si chiar daca are acelasi Kit de la Mitsubisi L200, conteaza f. mult cum este exploatata.
Uite aici parerea uni utilizator (nu proprietar) de Hover.
In general este o masina fiabila si cu costuri rezonabile de intretinere - totusi sa nu uitam ca la noi in tara au intrat primele loturi fabricate (2006 - 2008), care s-au mai confruntat cu mici probleme, aceste fiind in mare parte rezolvate dupa 2009.
Masina nu este puturoasa - se misca bine pentru greutatea ei. Mie chiar imi place sa conduc ceva mai sportiv si nu am de ce sa ma plang.
Momentan in tara nu se poate face ciptuning, dar sunt cateva optiuni: 1. mai asteptam sa se doteze "baietii" cu sculele/softul necesar (am ceva promisiuni); 2. se trimite ECU in Italia si se rescrie softul; 3. se inlocuieste ECU cu altul mai nou, ce ii asigura performate mai bune motorului. Variantele actuale nu sunt o optiune datorita costurilor mari si rezultatului slabut. De preferat este sa mai asteptam putin.
Prin ciptuning "norma" (nu pentru fitze sau competitii) se optimizeaza parametri de functionare a motorului, creste putin puterea, cuplul si in general scade putin consumul.
Nu exista motoate cu probleme. Toate sunt productie Mitsubishi, 4G64 la modelul pana in 2009, dupa, au venit cu motoare 4G69.
Merita din plin investitia cu GPL.
Merge f. bine, nu se simte nici o diferenta fata de benzina (doar sa nu nimeresti gaz prost "no name') si se face o economie substantiala.
Consum GPL exterior 12 - 14% mers normai spre sportiv. Am scos si 9% mers mai "batraneste" - depinde mult de stilul de condus.
La viteza mare, peste 140, conumul creste peste 15%.
Ca concluzie, la ce ofera masina si la banii dati pe ea, merita!
Vezi, ca daca vrei Hover nou, pe 21.02.2012 se face deschiderea oficiala a fabricii din Bulgaria.
Vor scoate noul model de Hover, la aprox. 14.000 E, fara TVA, pentru modelul full si in curand va fi disponibil si la noi.
In primul rand, sa te intreb daca vrei nou sau sh?
Dar sa incerc sa-ti dau cateva raspunsuri.
Despre ambreiaj - din experienta proprie si ce am mai discutat cu alti posesori - ambreiajul se duce mai repede in situatia in care e folosita masina mai dur sa zic - offroad, mers cu 4x4 si fortat, condus mai agresiv - totusi e o masina mare si chiar daca are acelasi Kit de la Mitsubisi L200, conteaza f. mult cum este exploatata.
Uite aici parerea uni utilizator (nu proprietar) de Hover.
In general este o masina fiabila si cu costuri rezonabile de intretinere - totusi sa nu uitam ca la noi in tara au intrat primele loturi fabricate (2006 - 2008), care s-au mai confruntat cu mici probleme, aceste fiind in mare parte rezolvate dupa 2009.
Masina nu este puturoasa - se misca bine pentru greutatea ei. Mie chiar imi place sa conduc ceva mai sportiv si nu am de ce sa ma plang.
Momentan in tara nu se poate face ciptuning, dar sunt cateva optiuni: 1. mai asteptam sa se doteze "baietii" cu sculele/softul necesar (am ceva promisiuni); 2. se trimite ECU in Italia si se rescrie softul; 3. se inlocuieste ECU cu altul mai nou, ce ii asigura performate mai bune motorului. Variantele actuale nu sunt o optiune datorita costurilor mari si rezultatului slabut. De preferat este sa mai asteptam putin.
Prin ciptuning "norma" (nu pentru fitze sau competitii) se optimizeaza parametri de functionare a motorului, creste putin puterea, cuplul si in general scade putin consumul.
Nu exista motoate cu probleme. Toate sunt productie Mitsubishi, 4G64 la modelul pana in 2009, dupa, au venit cu motoare 4G69.
Merita din plin investitia cu GPL.
Merge f. bine, nu se simte nici o diferenta fata de benzina (doar sa nu nimeresti gaz prost "no name') si se face o economie substantiala.
Consum GPL exterior 12 - 14% mers normai spre sportiv. Am scos si 9% mers mai "batraneste" - depinde mult de stilul de condus.
La viteza mare, peste 140, conumul creste peste 15%.
Ca concluzie, la ce ofera masina si la banii dati pe ea, merita!
Vezi, ca daca vrei Hover nou, pe 21.02.2012 se face deschiderea oficiala a fabricii din Bulgaria.
Vor scoate noul model de Hover, la aprox. 14.000 E, fara TVA, pentru modelul full si in curand va fi disponibil si la noi.
- redcobra30
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Feb 13, 2012 8:53 pm
Multumesc mult pt promtitudinea raspunsului. Parerile, in genereal, sunt bune. Mai sunt si exceptii ca : (AM si eu un hover pe care l-am achizitionat in luna noiembrie a anului 2006. Acum am cu masina 16000km. Pana pe la 1t din 20000km nu prea eram multumit de masina deoarece mi se parea lenta in demaraj, insa acum merge foarte bine .Pe la 5000km am avut unele probleme cu ea, deoarece se auzea un anumit zgomot la cutie cand treceam de 80km/h. Am fost la service,unde mi-au rezolvat problema. La 15000km am schimbat unele lucruri din interior: volanul care arata de parca masina avea 300000km. Am schimbat farurile tot la 15000km deoarece se exfoliaza, parasolarele care s-au deteriorat din cauza caldurii si fata de usa din partea dreapta a pasagerului din fata deoarece s-a deteriorat din cauza caldurii.De asemenea a trebuit schimbat chederul de la usa soferului deoarece geamul se inchidea foarte greu. Tot pe la 15000km am pus testerul pe masina, iar baietii de la service mi-au spus ca trebuie schimbata sonda laanda.)
Sper sa nu fie toate asa ca inebunesti. Deci sa inteleg ca indicat ar fi un model de dupa 2009. Am vazut cateva poze cu H5 ce se va scoate in Bulgaria( daca nu cumva gresesc) dar mai mult imi place modelul actual. Sincer pot cumpara si una nou, care e 14500 cu tva inclus, desi am vazut masini pe net Super Luxury cu 30 mii km la 10000 euro ceea ce mi se pare ok, in fond a rulat doar 30000. In schimb nu am fazut nici un review al unui posesor care a mers vreo 200 mii km ca sa iti poti face o idee despre fiabilitate. De ex eu am un mondeo care are 250 mii km si care are absolut toata suspensia,articulatii,etc originale si nu am nici un joc. In astfel de cazuri poti vorbi de fiabilitate. Ce parere aveti despre asta?
multumesc si o zi buna.
Sper sa nu fie toate asa ca inebunesti. Deci sa inteleg ca indicat ar fi un model de dupa 2009. Am vazut cateva poze cu H5 ce se va scoate in Bulgaria( daca nu cumva gresesc) dar mai mult imi place modelul actual. Sincer pot cumpara si una nou, care e 14500 cu tva inclus, desi am vazut masini pe net Super Luxury cu 30 mii km la 10000 euro ceea ce mi se pare ok, in fond a rulat doar 30000. In schimb nu am fazut nici un review al unui posesor care a mers vreo 200 mii km ca sa iti poti face o idee despre fiabilitate. De ex eu am un mondeo care are 250 mii km si care are absolut toata suspensia,articulatii,etc originale si nu am nici un joc. In astfel de cazuri poti vorbi de fiabilitate. Ce parere aveti despre asta?
multumesc si o zi buna.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori