Activitatea Moderatorilor
Salut,
as vrea ca de acum incolo sa se posteze aici de fiecare data cand un moderator sterge sau muta unul sau mai multe mesaje.
In cateva zile o sa incerc sa definitivez un regulament pr moderatori pt a se evita situatia din aceasta seara, cand dupa interventia unui moderator plus a mea si calmarea spiritelor, a aparut un alt moderator care a sters toata discutia; fapt care ar fi putut degenera in alte acuze la adresa moderarii.
Multumesc!
as vrea ca de acum incolo sa se posteze aici de fiecare data cand un moderator sterge sau muta unul sau mai multe mesaje.
In cateva zile o sa incerc sa definitivez un regulament pr moderatori pt a se evita situatia din aceasta seara, cand dupa interventia unui moderator plus a mea si calmarea spiritelor, a aparut un alt moderator care a sters toata discutia; fapt care ar fi putut degenera in alte acuze la adresa moderarii.
Multumesc!
Pe topicul Evo X - Softuri,piese, Pachete De Putere, modalitati eficiente de crestere a puterii la EVO X am editat postul 75 care arata astfel:
QUOTE (fastcarjunkie @ Apr 4 2009, 01:36 AM) Gata, mi-e clar acum, la Racing Code se-ntampla rocket science de nici macar turatia de LC nu se poate face publica. Niste treburi dom'ne, deja devine absurda treaba, ar trebui sa ma opresc nu?
O observatie foarte buna a facut Voon, probabil erau particule incandescente, nu? biggrin.gif
Sebastian, d-aia e bun internetul, ca sa nu fie drumul plin cu prosti. N-am avut pretentia nici o clipa sa-mi dai cifre de la masina x sau y (care n-ar fi in mod normal nici o problema dar...), ci niste date generale pe care ar trebui sa le poti sintetiza in urma vastei voastre experiente, pentru a veni in ajutorul celor ce sunt interesati de genul asta de produse. Nah, tu ii inviti la sediu ca vad ei ce iese. Eu inca astept niste raspunsuri documentate, la "standardele Racing Code", nu tot felul de povesti despre incarcari, cartoane sau mai stiu eu ce.
N-ai raspuns punctual, ai jignit si ai pretentia de a fi considerat credibil. Ei bine, nu se poa', mai ales cand prezinti cat se poate de subiectiv orice banalitate usor verificabila, ca sa ma exprim elegant.
Am mai zis, macar in motorsportul asta pentru amatori cuvantul de ordine ar trebui sa fie pasiunea si nu marketingul cu orice pret pe care se pare ca-l practici. Te rog, impune-ti un minim de decenta si nu mai insulta inteligenta unora, nu toti au coborat din tractor direct in intr-o masina mai capabila.
... cu urmatorul:
QUOTE (fastcarjunkie @ Apr 4 2009, 01:36 AM) N-am avut pretentia nici o clipa sa-mi dai cifre de la masina x sau y (care n-ar fi in mod normal nici o problema dar...), ci niste date generale pe care ar trebui sa le poti sintetiza in urma vastei voastre experiente, pentru a veni in ajutorul celor ce sunt interesati de genul asta de produse. Nah, tu ii inviti la sediu ca vad ei ce iese. Eu inca astept niste raspunsuri documentate...,
Am mai zis, macar in motorsportul asta pentru amatori cuvantul de ordine ar trebui sa fie pasiunea si nu marketingul cu orice pret pe care se pare ca-l practici.
Editat de chacha: sa lasam jignirile inafara topicului sau la versus. Controlati-va limbajul.
Si am editat postul 76 care original arata astfel:
QUOTE (SEBASTIAN @ Apr 4 2009, 05:10 AM) Fiecare este liber sa-si aleaga orice ID, nick, username, considera ca lipsa de respect fata de membri forumului in a-si alege nick-uri ostentative, jignitoare acest lucru fiind oarecum in ton cu continutul posturilor sale.
Cred ca ar fi relevant sa ne cunoastem mai bine, sa vedem cine se ascund, sau nu se ascund in spatele userilor si a posturilor acestora.
Se spune ca trebuie sa judeci omul dupa intrebari si nu dupa raspunsuri, prin aceste posturi fascarjunkie a reconfirmat aceasta maxima. Multumesc!
Inca odata imi exprim regretul ca si acest post al meu face parte din cele 90% nontehnice, iesind din tema topicului a acestui forum cu interes crescut fata de tuning.
cu urmatorul:
QUOTE (SEBASTIAN @ Apr 4 2009, 05:10 AM) Cred ca ar fi relevant sa ne cunoastem mai bine, sa vedem cine se ascund, sau nu se ascund in spatele userilor si a posturilor acestora.
Editat de chacha: sa lasam jignirile inafara topicului sau la versus. Controlati-va limbajul.
QUOTE (fastcarjunkie @ Apr 4 2009, 01:36 AM) Gata, mi-e clar acum, la Racing Code se-ntampla rocket science de nici macar turatia de LC nu se poate face publica. Niste treburi dom'ne, deja devine absurda treaba, ar trebui sa ma opresc nu?
O observatie foarte buna a facut Voon, probabil erau particule incandescente, nu? biggrin.gif
Sebastian, d-aia e bun internetul, ca sa nu fie drumul plin cu prosti. N-am avut pretentia nici o clipa sa-mi dai cifre de la masina x sau y (care n-ar fi in mod normal nici o problema dar...), ci niste date generale pe care ar trebui sa le poti sintetiza in urma vastei voastre experiente, pentru a veni in ajutorul celor ce sunt interesati de genul asta de produse. Nah, tu ii inviti la sediu ca vad ei ce iese. Eu inca astept niste raspunsuri documentate, la "standardele Racing Code", nu tot felul de povesti despre incarcari, cartoane sau mai stiu eu ce.
N-ai raspuns punctual, ai jignit si ai pretentia de a fi considerat credibil. Ei bine, nu se poa', mai ales cand prezinti cat se poate de subiectiv orice banalitate usor verificabila, ca sa ma exprim elegant.
Am mai zis, macar in motorsportul asta pentru amatori cuvantul de ordine ar trebui sa fie pasiunea si nu marketingul cu orice pret pe care se pare ca-l practici. Te rog, impune-ti un minim de decenta si nu mai insulta inteligenta unora, nu toti au coborat din tractor direct in intr-o masina mai capabila.
... cu urmatorul:
QUOTE (fastcarjunkie @ Apr 4 2009, 01:36 AM) N-am avut pretentia nici o clipa sa-mi dai cifre de la masina x sau y (care n-ar fi in mod normal nici o problema dar...), ci niste date generale pe care ar trebui sa le poti sintetiza in urma vastei voastre experiente, pentru a veni in ajutorul celor ce sunt interesati de genul asta de produse. Nah, tu ii inviti la sediu ca vad ei ce iese. Eu inca astept niste raspunsuri documentate...,
Am mai zis, macar in motorsportul asta pentru amatori cuvantul de ordine ar trebui sa fie pasiunea si nu marketingul cu orice pret pe care se pare ca-l practici.
Editat de chacha: sa lasam jignirile inafara topicului sau la versus. Controlati-va limbajul.
Si am editat postul 76 care original arata astfel:
QUOTE (SEBASTIAN @ Apr 4 2009, 05:10 AM) Fiecare este liber sa-si aleaga orice ID, nick, username, considera ca lipsa de respect fata de membri forumului in a-si alege nick-uri ostentative, jignitoare acest lucru fiind oarecum in ton cu continutul posturilor sale.
Cred ca ar fi relevant sa ne cunoastem mai bine, sa vedem cine se ascund, sau nu se ascund in spatele userilor si a posturilor acestora.
Se spune ca trebuie sa judeci omul dupa intrebari si nu dupa raspunsuri, prin aceste posturi fascarjunkie a reconfirmat aceasta maxima. Multumesc!
Inca odata imi exprim regretul ca si acest post al meu face parte din cele 90% nontehnice, iesind din tema topicului a acestui forum cu interes crescut fata de tuning.
cu urmatorul:
QUOTE (SEBASTIAN @ Apr 4 2009, 05:10 AM) Cred ca ar fi relevant sa ne cunoastem mai bine, sa vedem cine se ascund, sau nu se ascund in spatele userilor si a posturilor acestora.
Editat de chacha: sa lasam jignirile inafara topicului sau la versus. Controlati-va limbajul.
Iar ati sters posturi si nu ati scris pe nicaieri.
Eu scriam un reply si cand am terminat de scris nu am mai avut unde sa il postez
asa ca il pun aici:
Multumim pentru sfaturi. O sa incercam sa moderam mai strict de acum inainte.
Referitor la warn-ul tau e drept ca ai strans o suma frumusica. Ai crescut vazand cu ochii. Tu ai luat intr-un post cat altii in 10.
Totusi cred ca exista si metode de a descreste warn-ul. Sigur ca ele nu vor fi la fel de rapide. Te rog sa ne arati ca poti sa si descresti.
Referitor la descrestere eu as propune ceva de genul 10% - 15% in fiecare luna daca userul s-a comportat ok.
Dar vedem ce iese dupa intalnirea de la Lepsa in care vom sta de vorba despre moderare, regulamente si alte cele.
Mai bine ca ati sters "sfaturile" lui sebastian.
Poate propunerea cu scazut warnul daca userul nu bate campii o luna de zile e ok.
In topicul asta mi se pare ca iar se pleaca de la un lucru si se ajunge la altul.
http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=2070
Adica plecam de la turbo si ajungem sa dam in Mastertuner.
Aici e ok postarea consecutiva sau tre sa imi unesc topicurile ca sa nu imi iau warn?
Eu scriam un reply si cand am terminat de scris nu am mai avut unde sa il postez
asa ca il pun aici:
Multumim pentru sfaturi. O sa incercam sa moderam mai strict de acum inainte.
Referitor la warn-ul tau e drept ca ai strans o suma frumusica. Ai crescut vazand cu ochii. Tu ai luat intr-un post cat altii in 10.
Totusi cred ca exista si metode de a descreste warn-ul. Sigur ca ele nu vor fi la fel de rapide. Te rog sa ne arati ca poti sa si descresti.
Referitor la descrestere eu as propune ceva de genul 10% - 15% in fiecare luna daca userul s-a comportat ok.
Dar vedem ce iese dupa intalnirea de la Lepsa in care vom sta de vorba despre moderare, regulamente si alte cele.
Mai bine ca ati sters "sfaturile" lui sebastian.
Poate propunerea cu scazut warnul daca userul nu bate campii o luna de zile e ok.
In topicul asta mi se pare ca iar se pleaca de la un lucru si se ajunge la altul.
http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=2070
Adica plecam de la turbo si ajungem sa dam in Mastertuner.
Aici e ok postarea consecutiva sau tre sa imi unesc topicurile ca sa nu imi iau warn?
Daca citesti topicul de la cap la coada, o sa vezi ca se pleaca de la turbo si se ajunge la turbo. S-a facut o paranteza cu Mastertuner pentru ca din cate stiu eu singurul Lancer cu motor 4G63 supraalimentat din Romania are (sau a avut) remapare realizata de Mastertuner.
Legat de postarea consecutiva... puteai sa iti editezi mesajul anterior. A, si apropo, nimeni nu ia warn pentru asta.
Legat de postarea consecutiva... puteai sa iti editezi mesajul anterior. A, si apropo, nimeni nu ia warn pentru asta.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori