Cum Sa Cureti Clapeta De Acceleratie

How to?
Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Mar Aug 20, 2013 7:11 pm

in legatura cu paraitul descris mai sus, venea de la esapament: se "mancase" inelul de otel care are rol de garnitura intre saxofon si toba intermediara. rasufla foarte putin cand motorul era in sarcina, nu la relanti.
am schimbat inelul si acum totul a revenit la normal.

Avatar utilizator
alinuxxx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 04, 2013 10:20 am

Mesaj de alinuxxx » Mie Dec 04, 2013 10:38 am

salut puteti sa m ai puneti niste poze cu toata operatiunea ?am si eu un smart forfour si tot la fel am probleme cu clapeta .am schimbato la mercedes si dupa 1 an exact dupa ce am pierdut garantie la nici o luna a inceput sa faca iar figuri .e posibil daca cureti clapeta sa nu mai mearga deloc?toti care a ti facut operatiunea asta va reusit.?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Dec 04, 2013 10:52 am

Salut, ce anume te intereseaza mai exact? Clapeta e usor de identificat si de scos.

Eu zic sa te duci la mercedes si sa vorbesti frumos cu ei, "problema" clapetei este bine cunoscuta. Explica-le ca te astepti la o clapeta noua sau o curatare gratuita a celei existente.

Totusi, un an e un interval foarte scurt, ar trebui sa mergi cel putin 2-3 ani fara probleme. Ce ulei folosesti?

Daca ai nevoie de ajutor sau de o clapeta curatata/probata da-mi de stire. Vad ca ai nr de Valcea, dar daca ai drum prin bucuresti sau prieteni pe aici care vin acasa de sarbatori, iti dau o clapeta curata, o inlocuiesti pe a ta si mi-o trimiti pe cea murdara inapoi.

Cand cureti clapeta sa cureti si senzorul MAP. In topic ai poze si cu acesta, uita-te peste toate, eventual coboara cu laptopul la masina asa ai pozele la indemana daca te impotmolesti undeva.

Ma poti si suna daca ai nevoie de ajutor, 0740069330.

Ajutorul si clapeta sunt oferite gratis, singurul lucru cerut in schimb e vechea clapeta pt a putea continua lantul


Avatar utilizator
luckysherrif
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 06, 2014 8:23 pm

Mesaj de luckysherrif » Vin Mar 07, 2014 6:47 pm

Buna baieti, incepand de ieri sunt posesorul unui ForFour 1.1 benzina 2005. Datorita voua m-am scutit de o cheltuiala cu clapeta de acceleratie, curatand-o astazi. Acum masina sta putin turata cand o pornesc, dar din ce am citit p-aici isi va reveni. Problema este ca nu mi s-a stins martorul "check engine" din bord, iar ieri cand am pus-o pe tester, clapeta era singura problema... Vreau sa mai mai ajutati din experienta voastra: cand motorul este subturat sau are trepidatii, in general in curbe, se aude un zdranganit/zgomot sub ea de parca as avea legate conserve dupa mine...m-am uitat sub ea pe elevator si nu este desprins nimic, toba sta ok, protectia tobei la fel... Multumesc.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Mar 10, 2014 9:44 am

Salut

De obicei zornaie protectia termica de pe galeria de evacuare, sau scutul termic de la catalizator.

Becul check engine se stinge dupa 5 porniri succesive fara erori. Daca doar clapeta era responsabila de aprinderea becului, si ai curatat-o bine si pe ea si pe senzor, atunci se va stinge in curand. Daca ramane aprins, inseamna ca mai ai si alta problema. Pe ce tester ai pus-o? Doar staru-ul iti poate spune exact ce are masina, restul testerelor sunt generice, iti dau doar un simptom.


Avatar utilizator
bogdand1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 19, 2013 12:23 pm

Mesaj de bogdand1 » Joi Mai 01, 2014 12:00 pm

Am curatat si eu clapeta de acceleratie deoarece masina merge in suturi la 2000rpm si 3000rpm daca nu accelerez ferm. La plecarea de pe loc trebuie turata mai mult altfel se ineaca (nu pleaca de pe loc cu 1500rpm). Curatarea am facut-o cu bateria deconectata, senzorul MAP era ff murdar. Dupa curatare comprtamentul este acelasi dar in plus am ramas cu fluctuatii de turatii, astfel incat in momentul opririi la semafor se tureaza singura pana la 1500rpm si coboara lent in cateva secunde la 900. Nu are erori, am scanat-o acum 2 saptamana din cauza senzorului airbag aprins. Rog niste sfaturi.

Avatar utilizator
Dab
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 15, 2011 1:19 pm

Mesaj de Dab » Mar Mai 06, 2014 4:06 pm

Isi revine dupa ~100km. Asa imi facea si mie dupa curatare.

Isi revine dupa ~100km. Asa imi facea si mie dupa curatare.(partea cu turatul la oprire)

Avatar utilizator
Adriancar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 3:38 pm

Mesaj de Adriancar » Mar Mai 06, 2014 4:28 pm

QUOTE (bogdand1 @ May 1 2014, 12:00 PM) Am curatat si eu clapeta de acceleratie deoarece masina merge in suturi la 2000rpm si 3000rpm daca nu accelerez ferm. La plecarea de pe loc trebuie turata mai mult altfel se ineaca (nu pleaca de pe loc cu 1500rpm). Curatarea am facut-o cu bateria deconectata, senzorul MAP era ff murdar. Dupa curatare comprtamentul este acelasi dar in plus am ramas cu fluctuatii de turatii, astfel incat in momentul opririi la semafor se tureaza singura pana la 1500rpm si coboara lent in cateva secunde la 900. Nu are erori, am scanat-o acum 2 saptamana din cauza senzorului airbag aprins. Rog niste sfaturi.

Verificati conexiunea de la MAF (MAP).

Avatar utilizator
naruto
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 14, 2015 4:17 pm

Mesaj de naruto » Sâm Mai 30, 2015 10:19 pm

Salut! Am tot cautat si eu clapeta de acceleratie da nu o gasesc... Coltul 1.5 did nu are clapeta?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Iun 02, 2015 8:37 am

Pai din constructie, motoarele diesel se accelereaza din injectie, nu din admisie... Are si el un soi de clapeta, dar e mai mult pt pornit/oprit, nu pt accelerat. Tu poti curata EGR-ul, tubulatura admisiei de ulei, se gasesc si la diesel chestii de curatat...

Problema cu clapeta murdara e doar la masinile pe benzina.

Scrie răspuns

Înapoi la “Tutoriale”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori