Pagina 1 din 1

Scris: Lun Ian 24, 2011 9:00 pm
de Directoru
In cautarile mele am gasit asta.

Sper sa fie de ajutor.

Scris: Vin Iun 01, 2012 1:01 pm
de cillu
Eu am schimbat in garaj placutele de frana (COLT 1.3), inainte de verificarea tehnica (aprox. 50 000km), iar testul de frana a fost ok. Operatiunea este usoara si in plus mai poti salva niste banuti. Succes !

placutele

Scris: Dum Iun 03, 2012 9:15 pm
de Directoru
Salut,

Felicitari!
Foarte frumos prezentat. Te asteptam in continuare cu tutoriale.

Numai bine!

Scris: Dum Iun 03, 2012 10:43 pm
de volint
Scula suplimentara strict necesara este peria. Eu folosesc o perie de plastic cu tarie medie pt a indeparta murdaria depusa pe piesele respective.
NU se foloseste perie de sarma deoarece poate zgaria garniturile de protectie ale pistonasului.
Pt perfectionisti recomad folosrea unui spray de curatare a franelor
Daca suruburile de prindere sunt intepenite sau se desfac mai greu recomand folosirea unui spray degripant pe baza de grafit.

Spor.

Scris: Mar Iun 05, 2012 7:21 am
de speed29
QUOTE (cillu @ Jun 1 2012, 01:01 PM) Eu am schimbat in garaj placutele de frana (COLT 1.3), inainte de verificarea tehnica (aprox. 50 000km), iar testul de frana a fost ok. Operatiunea este usoara si in plus mai poti salva niste banuti. Succes !

placutele

La fiecare schimbare de placute este recomandat sa se unga cu vaselina culisantele.

Scris: Mar Iun 19, 2012 8:52 am
de COObra
atentie mare la etrierii spate la colt, intrucat pistonul se impinge si roteste in acelasi timp (evident ca daca nu aveti scula necesara, treaba asta se face din aproape in aproape, cate putin, dureaza mult, dar se evita distrugerea melcului din etrier ce actioneaza frana de mana)