Intreaga operatiune dureaza la tipul din video, 6 minute (pt o roata) cu explicatiile de rigoare.
Pentru a schimba doar placutele, timpul se reduce la 3 minute de roata (dupa ce se da roata jos). Destept sistem domn'le:
http://www.youtube.com/watch?v=SXRrhPXiNd0
http://www.youtube.com/watch?v=qfDGD1z5 ... re=related
In cazul in care se schimba discurile, este recomandat sa se curete suportul de prindere al discurilor daca prezinta rugina:
http://www.youtube.com/watch?v=dpW8tPlBTj0
Inlocuire Discuri + Placute Lancer
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
Revin cu impresii personale.
1. Imaginile prezinta un autoturism caruia i s-au mai schimbat discurile! Daca te afli la prima tentativa, vei fi surprins de prezenta a doua suruburi care prind discul de fuzeta. La mine se pare ca mecanicii de la MCar au fost si ei surprinsi de prezenta celor doua surubele, altfel nu-mi pot explica de ce mi le-au rupt in fuzeta si le-au polizat pina le-au adus la fata.
2. Discurile nu se desprind asa usor cum se vede-n filmulet, decit daca sunt montate de putin timp. Daca nu se desprind, aveti nevoie de un ciocan de plastic sau cauciuc si niste spray degripant.
3. Daca n-aveti presa pentru impins pistonul, puteti foarte usor sa-l impingeti folosind o placuta veche si levierul pentru desfacut roti. Pirghie faceti prin fereastra de vizitare aflata pe mijlocul etrierului. FOARTE IMPORTANT: DACA ALEGETI ACEASTA METODA, SCOATETI AMBELE SURUBURI DE CULISARE, NU NUMAI CEL DE JOS!!! Daca nu faceti asa, riscati sa-ndoiti surubul de culisare.
4. Intr-adevar, toata treaba dureaza maxim 10 minute pentru fiecare roata, in conditiile in care nu exista suruburile de prindere a discului de fuzeta, prinderea facindu-se prin..rugina.
5. Daca n-aveti suruburile alea sau daca n-ati reusit sa le salvati, verificati stringerea suruburilor rotilor pentru inca vreo 2-3 zile.
1. Imaginile prezinta un autoturism caruia i s-au mai schimbat discurile! Daca te afli la prima tentativa, vei fi surprins de prezenta a doua suruburi care prind discul de fuzeta. La mine se pare ca mecanicii de la MCar au fost si ei surprinsi de prezenta celor doua surubele, altfel nu-mi pot explica de ce mi le-au rupt in fuzeta si le-au polizat pina le-au adus la fata.
2. Discurile nu se desprind asa usor cum se vede-n filmulet, decit daca sunt montate de putin timp. Daca nu se desprind, aveti nevoie de un ciocan de plastic sau cauciuc si niste spray degripant.
3. Daca n-aveti presa pentru impins pistonul, puteti foarte usor sa-l impingeti folosind o placuta veche si levierul pentru desfacut roti. Pirghie faceti prin fereastra de vizitare aflata pe mijlocul etrierului. FOARTE IMPORTANT: DACA ALEGETI ACEASTA METODA, SCOATETI AMBELE SURUBURI DE CULISARE, NU NUMAI CEL DE JOS!!! Daca nu faceti asa, riscati sa-ndoiti surubul de culisare.
4. Intr-adevar, toata treaba dureaza maxim 10 minute pentru fiecare roata, in conditiile in care nu exista suruburile de prindere a discului de fuzeta, prinderea facindu-se prin..rugina.
5. Daca n-aveti suruburile alea sau daca n-ati reusit sa le salvati, verificati stringerea suruburilor rotilor pentru inca vreo 2-3 zile.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori