Strutbar
Incerc sa imi dau seama de o chestie. Caroseria este cumva flexibila? Banuiesc ca nu e, in special in zona de prindere a amortizoarelor. Imi dau seama ca strutbar-ul tine egala distanta dintre amortizoare, dar nu vad situatia in care aceasta distanta ar putea sa se modifice. Poate imi explica si mie cineva.
Caroseria ESTE flexibila. Dar nu atat de tare incat la utilizari relativ normale (deci nu real rally) sa aiba deformari elastice asa de mari care ar putea fi simtitor cand o bara dinasta ar rigidiza toata tarasenia.
Cam ca mai orice in industria tuningului, e fabrica de mult placebo. Ajuta, dar nu cred ca in asemenea masura cat de tare percep oamenii care dupa ce baga bani (mai multi sau mai putini) in chestii de genu, se asteapta la rezultate. Iar in unele situatii "rezultatele" apar chiar si atunci cand ele nu exista de fapt (deh, asteptarile sunt mari din partea beneficiarului). Dar nu cred ca e cazul la strutbar.
COObra vorbea de efectul "ca pe sine". M-as mira sa aduca aici plusuri reale un strutbar. Oalele nu se plimba prin compartimentul motor astfel incat sa duca naibii paralelismul rotilor. Si pentru deviatii de 1-2 grade amortizorul ar trebui sa se miste MULT cu tot cu oala. Dar nu e asa. Ca nu is facute din jeleu caroseriile astea....
Probabil induce ceva senzatie de soliditate si de aici concluziile mai mult sau mai putin obiective care o sa le auzi de la proprietari de strutbar.
Cam ca mai orice in industria tuningului, e fabrica de mult placebo. Ajuta, dar nu cred ca in asemenea masura cat de tare percep oamenii care dupa ce baga bani (mai multi sau mai putini) in chestii de genu, se asteapta la rezultate. Iar in unele situatii "rezultatele" apar chiar si atunci cand ele nu exista de fapt (deh, asteptarile sunt mari din partea beneficiarului). Dar nu cred ca e cazul la strutbar.
COObra vorbea de efectul "ca pe sine". M-as mira sa aduca aici plusuri reale un strutbar. Oalele nu se plimba prin compartimentul motor astfel incat sa duca naibii paralelismul rotilor. Si pentru deviatii de 1-2 grade amortizorul ar trebui sa se miste MULT cu tot cu oala. Dar nu e asa. Ca nu is facute din jeleu caroseriile astea....
Probabil induce ceva senzatie de soliditate si de aici concluziile mai mult sau mai putin obiective care o sa le auzi de la proprietari de strutbar.
paralelismul rotilor se duce "naibii" si cand dai intr-o groapa. de flexat flexeaza multe intr-o caroserie.
expresiile pe care le-am folosit au fost ca sa se inteleaga despre ce este vorba, si am mentionat ca sa nu se creada ca schimbarile sunt extra, mega, gata masina de raliu.
in schimb am zis ca a depasit asteptarile pt ca nu ma prea asteptam sa faca nimic.
expresiile pe care le-am folosit au fost ca sa se inteleaga despre ce este vorba, si am mentionat ca sa nu se creada ca schimbarile sunt extra, mega, gata masina de raliu.
in schimb am zis ca a depasit asteptarile pt ca nu ma prea asteptam sa faca nimic.
QUOTE (cix @ Mar 17 2009, 12:09 AM) Cum mai Bughy, tu nu ai strutbar la lancer? La mine e si nu era trecut ca fiind in plus pe instyle. Deduc ca e montat pe toate echiparile. Sau ... Hai sa vedem, mana sus cei cu strutbar
Nu Cix, nu am . Dupa cum vezi, inform , invite sau motorizarea de 1,5 , nu are asa ceva .
Eu zic ca ajuta . Am vazut un documentar sau o explicatie pe undeva dar nu mai stiu exact .
Se recomanda la viraje stranse luate cu o viteza mai mare .
Poate se gaseste undeva pe ebay sau alti comercianti de piese . Astia de la mitsubishi inca nu-si iau masuri anticriza , cu gandul ca va fi ca inainte .
Nu , va fi din ce in ce mai rau . Au facut reduceri la masini in ciuda clientilor vechi de cateva luni , dar accesoriile au ramas la fel ca pret .
Nu Cix, nu am . Dupa cum vezi, inform , invite sau motorizarea de 1,5 , nu are asa ceva .
Eu zic ca ajuta . Am vazut un documentar sau o explicatie pe undeva dar nu mai stiu exact .
Se recomanda la viraje stranse luate cu o viteza mai mare .
Poate se gaseste undeva pe ebay sau alti comercianti de piese . Astia de la mitsubishi inca nu-si iau masuri anticriza , cu gandul ca va fi ca inainte .
Nu , va fi din ce in ce mai rau . Au facut reduceri la masini in ciuda clientilor vechi de cateva luni , dar accesoriile au ramas la fel ca pret .
- schultz_bz
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Iun 24, 2008 4:47 pm
Cobra, auzi, da' altceva ina afara de TEAVA DE GAZE, nu gaseai? Alea care le cumperi de pe piata sunt scumpe pentru doua motive: sunt mai usoare si mai rigide decit ce-ai facut tu acolo. Nu zic ca n-a iesit ok, da' ai pus cel putin 5 kile-n plus pe masina, mai mult decit atit, nici prea rigid nu-i tot mangealicu' ala.
In orice caz, felicitari pentru rabdare si migala!
In orice caz, felicitari pentru rabdare si migala!
hmmm....5 kile nu cred ca are. (nu am cantarit dar nu cred)...teava nu e de gaze sigur (ca am si daia )
si nu stiu cu cat era mai rigida aia stock avand in vedere ca vine din 3 bucati si e prinsa bara cu suroabe de suporti (ceva in genul la bucsile de la bascula)
deci io zic ca e mai rigida structura mea.
nu zic ca nu o fi un pic mai usoara aia originala, dar avand in vedere diferenta de bani......e prea putin importanta. adica sa fie diferenta de cat? de la 3 kile aia la 5 kile asta?
o sa recuperez dand jos butelca de pipi de parbriz jos din portbagaj si alte 24875687 de lucruri inutile de prin masina
si nu stiu cu cat era mai rigida aia stock avand in vedere ca vine din 3 bucati si e prinsa bara cu suroabe de suporti (ceva in genul la bucsile de la bascula)
deci io zic ca e mai rigida structura mea.
nu zic ca nu o fi un pic mai usoara aia originala, dar avand in vedere diferenta de bani......e prea putin importanta. adica sa fie diferenta de cat? de la 3 kile aia la 5 kile asta?
o sa recuperez dand jos butelca de pipi de parbriz jos din portbagaj si alte 24875687 de lucruri inutile de prin masina
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori