Mitsubishi Lancer 2008 Safety test

How to?
Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Joi Iun 26, 2008 2:33 pm

QUOTE (DeBogdan)Bughy,

Pentru stiinta ta Mitsubishi este pe piata romaneasca de pe la sfarsitul lui 2003, asa ca nu e prea mult timp - se fac 5 ani.
Masinile fiind bune si corecte , nu vad nici un motiv sa nu se vanda.

Atitudinea ta panicoasa vis-a vis de testele de impact nu isi au rostul.

Pentru informarea ta, chestia cu 4 sau 5 stele la teste de impact e de marketing pur si simplu, cu scopul sa mai ia ceva bani de la unii, asa ca tine care se lasa tentati de vrajeli ieftine.

Din punctul de vedere al ocupantilor vehiculului intre vehicule cu 4 stele si vehicule cu 5 stele nu este absolut nici o diferenta.
Diferenta intre cele doua nivele de siguranta o face protectia pietonilor care tin mortis sa se suie pe capota masinii din mers. :evil: :evil: :evil:

In principiu acesti pietoni nu au ce cauta pe capota masinii. In cazul meu daca il prind pe unul ca face chestia asta il pun sa-mi plateasca daunele...

In privinta greierasilor am o mare observatie: toate masinile, repet TOATE MASINILE, asta include si modelele Mitsubishi sunt proiectate sa fie folosite in conditii normale pe drumuri asfaltate. Asta inseamna ca acele drumuri nu au cratere cu margini drepte, nu au santuri antitanc, nu au capcane gen gura de canal lipsa sau mai inalta cu 10 cm fata de nivelul drumului sau nu sunt acoperite cu piatra de cariera. Este NUMAI ASFALT.

In toate celelalte conditii enumerate de mine - incepand de la drumuri neasfaltate, sau drumuri asfaltate cu obstacole incluse, masina poate sa faca toate zgomotele posibile din lume.

Asta nu inteleg marea majoritate, ca cei care produc masini nu au absolut nici o vina pentru taote neplacerile cauzate de functionarea masinii in conditii anormale de exploatare.
Vinovatii pentru problemele aste sunt - Administratia Nationala a Drumurilor si Administratia Strazilor din cadrul primariilor, institutiii care arunca banii pe ferestre in loc sa ne ofere niste strazi cum trebuie, care asfalteaza unele strazi de 3 - 4 ori pe an fara sa fie nevoie in timp ce la 100 de metri mai incolo gasesti strazi pe care poti sa tii campionatul national de off-road extrem... :evil:

Atat timp cat nu ai dat cu noul Lancer in stalp si nu ai vazut ca sistemele de protectie nu au functionat, nu ar trebui sa te pronunti asa de radical, doar de dragul de a zice ceva.

Este spre binele tuturor ca atunci cand spui ceva sa o faci intr-un mod pertinent si in cunostinta de cauza...nu sa emiti niste enunturi care dupa parerea ta sunt sigure...

Cam atat pentru azi ca e duminica... :-D

Imi pare rau dar nu e asa cu testul Euro Ncap. Deci sunt puncte separate pentru ocupanti, pietoni si copii.

Which of the cars tested is the safest?
When buying a new car, Euro NCAP advises that all three ratings (adult, child and pedestrian protection) are taken into consideration. For adult occupant protection a 5 star performance (out of a possible 5) in the tests is the most impressive. The safest car for pedestrian protection has achieved the maximum 4 stars (out of a possible 4).

http://www.euroncap.com/Content-Web-Faq ... r-car.aspx

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Joi Iul 03, 2008 11:42 am

Au aparut rezultatele de la crash testul facut de americani.
http://www.safercar.gov/portal/site/saf ... d17898RCRD

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Joi Iul 03, 2008 1:15 pm

Erau de mult rezultatele alea. Oricum ei au teste diferite fata de Euro NCAP.

Avatar utilizator
Eddy
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Apr 07, 2008 10:39 pm

Mesaj de Eddy » Vin Iul 04, 2008 11:28 am

Aici gasiti rezultatele testelor efectuate de ANCAP (Australia) in Iunie:
http://www.ancap.com.au/results/280/

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Vin Iul 11, 2008 3:52 pm

Ca sa vedeti ce mai zic cei de la EURO NCAP, si are oarecum legatura cu noul Lancer:

http://www.sotto.ro/articol/Special/219 ... viata.html

Evident ca echiparea cu AS(T)C nu inseamna automat ca poti conduce masina mai repede decat ai face-o cu aceeasi masina fara acest echipament. Pur si simplu inseamna ca poti sa o conduci in conditii mai sigure.

Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Mie Dec 31, 2008 12:57 am

Din ce vad ANCAP are cam acelaeasi standarde ca si EuroNCAP...deci putem spera la un rating de 5*, care cu totii stim cat conteaza al revanzare

Avatar utilizator
dominus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 14, 2008 11:38 am

Mesaj de dominus » Vin Feb 20, 2009 12:56 am

Aici sunt rezultatele de la EuroNCAP pt Lancer 2009 Sportsback.

http://www.euroncap.com/results/mitsubi ... 9/348.aspx

Si in stanga sus aveti link cu filmulet si poze:

http://www.euroncap.com/Player.aspx?nk= ... b38c489596

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Vin Feb 20, 2009 8:57 am

QUOTE (dominus @ Feb 20 2009, 12:56 AM) Aici sunt rezultatele de la EuroNCAP pt Lancer 2009 Sportsback.

http://www.euroncap.com/results/mitsubi ... 9/348.aspx

Si in stanga sus aveti link cu filmulet si poze:

http://www.euroncap.com/Player.aspx?nk= ... b38c489596


E important ca a luat 5 stele dupa noile standarde EuroNCAP, unde multe din masinile mai vechi de 1 an nu ar mai lua 5/5.

De asemenea, e o diferenta foarte mare la impactul frontal intre Lancer si Outlander, in favoarea primului, de unde rezulta ca mai mare nu e neaparat si mai bun...:-)

Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Vin Feb 20, 2009 10:28 am

Deja ma simt ma in siguranta Stiam eu ca am ales ce trebuie ! )
Plus ca ratingul asta asigura o valoare adaugata la revanzare

Avatar utilizator
Nahkri
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Iul 14, 2008 10:21 pm

Mesaj de Nahkri » Vin Feb 20, 2009 5:05 pm

Ce e ciudat e ca spre deosebire de alte masini,la care de obicei apar colorate pe dummy ca fiind accidentate picioarele,la mitsubishi tot corpu e verde numai capul care e organu cel mai important apare galben,care la toate alte masini e verde,asa ca probabil lanceru e pt. cei cu capu tare

Scrie răspuns

Înapoi la “Tutoriale”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori