Mitsubishi Lancer 2008 Safety test

How to?
Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Sâm Iun 21, 2008 3:13 pm

Sunt curios cum se prezinta pe partea de siguranta .
Astept testele Euro NCAP sa ne confirme ca nu si-au facut degeaba atata reclama cu sistemele lor de siguranta , mai ales ca pun accentul pe al 7-lea airbag pt genunchi.
Masina nu are voie sa obtina sub 5 stele. In caz contrar , rusine Mitsubishi !!!
Macar la partea asta sa nu dezamageasca .
Greierasi, tacanituri , zgomote ciudate, plastic urat , probleme cu vopseaua , cu caseta de directie, etc , nu sunt nimic in comparatie cu un punctaj mic la testele de siguranta .
Partea asta nu o mai poti rezolva in service .
Adica sa dai cu ea in stalp si sa ai probleme cu airbag-urile sau altceva si cei de la service sa zica " ca asa trebuie sa faca .... "

Facand asa o medie a problemelor celor de pe forum care detin un lancer 2008 , nu pare ceva de speriat . Sunt cazuri izolate in anumite probleme.
Sunt mai multi posesori de lancer 2008 care nu au nici o treaba cu forumul asta .
Deci e relativ sa afirmam deocamdata ca masina e praf , pulbere fina . Deocamdata....

Daca cineva intra acum pe acest forum cu gandul sa se informeze in privinta unui lancer 2008 in vederea achizitionarii acestuia, credeti ca va renunta citind aceste probleme ? Eu zic ca nu . Tentatia e prea mare .
Nu a avut Mitsubishi atata succes de piata de cand sunt ei in Romania . Dovada ca inca sunt comenzi multe in ciuda celor spuse aici pe forum.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Sâm Iun 21, 2008 9:27 pm

Lukas,

Pana acum Colt, Pajero, Outlander si L200, masini din noul val au confirmat la testele oficiale EuroNCAP. Nu vad de ce nu ar face-o si Lancerul nou.

Va mai trebui sa astepti ceva pana va fi confirmarea.

Avatar utilizator
lukas75
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 20, 2008 5:33 pm

Mesaj de lukas75 » Dum Iun 22, 2008 12:02 am

QUOTE (DeBogdan)Lukas,

Pana acum Colt, Pajero, Outlander si L200, masini din noul val au confirmat la testele oficiale EuroNCAP. Nu vad de ce nu ar face-o si Lancerul nou.

Va mai trebui sa astepti ceva pana va fi confirmarea.

Merci da bughy intreba nu eu ...

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Dum Iun 22, 2008 10:03 am

Ai dreptate...

:-D

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Dum Iun 22, 2008 10:28 am

Bughy,

Pentru stiinta ta Mitsubishi este pe piata romaneasca de pe la sfarsitul lui 2003, asa ca nu e prea mult timp - se fac 5 ani.
Masinile fiind bune si corecte , nu vad nici un motiv sa nu se vanda.

Atitudinea ta panicoasa vis-a vis de testele de impact nu isi au rostul.

Pentru informarea ta, chestia cu 4 sau 5 stele la teste de impact e de marketing pur si simplu, cu scopul sa mai ia ceva bani de la unii, asa ca tine care se lasa tentati de vrajeli ieftine.

Din punctul de vedere al ocupantilor vehiculului intre vehicule cu 4 stele si vehicule cu 5 stele nu este absolut nici o diferenta.
Diferenta intre cele doua nivele de siguranta o face protectia pietonilor care tin mortis sa se suie pe capota masinii din mers. :evil: :evil: :evil:

In principiu acesti pietoni nu au ce cauta pe capota masinii. In cazul meu daca il prind pe unul ca face chestia asta il pun sa-mi plateasca daunele...

In privinta greierasilor am o mare observatie: toate masinile, repet TOATE MASINILE, asta include si modelele Mitsubishi sunt proiectate sa fie folosite in conditii normale pe drumuri asfaltate. Asta inseamna ca acele drumuri nu au cratere cu margini drepte, nu au santuri antitanc, nu au capcane gen gura de canal lipsa sau mai inalta cu 10 cm fata de nivelul drumului sau nu sunt acoperite cu piatra de cariera. Este NUMAI ASFALT.

In toate celelalte conditii enumerate de mine - incepand de la drumuri neasfaltate, sau drumuri asfaltate cu obstacole incluse, masina poate sa faca toate zgomotele posibile din lume.

Asta nu inteleg marea majoritate, ca cei care produc masini nu au absolut nici o vina pentru taote neplacerile cauzate de functionarea masinii in conditii anormale de exploatare.
Vinovatii pentru problemele aste sunt - Administratia Nationala a Drumurilor si Administratia Strazilor din cadrul primariilor, institutiii care arunca banii pe ferestre in loc sa ne ofere niste strazi cum trebuie, care asfalteaza unele strazi de 3 - 4 ori pe an fara sa fie nevoie in timp ce la 100 de metri mai incolo gasesti strazi pe care poti sa tii campionatul national de off-road extrem... :evil:

Atat timp cat nu ai dat cu noul Lancer in stalp si nu ai vazut ca sistemele de protectie nu au functionat, nu ar trebui sa te pronunti asa de radical, doar de dragul de a zice ceva.

Este spre binele tuturor ca atunci cand spui ceva sa o faci intr-un mod pertinent si in cunostinta de cauza...nu sa emiti niste enunturi care dupa parerea ta sunt sigure...

Cam atat pentru azi ca e duminica... :-D

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Dum Iun 22, 2008 11:19 am

DeBogdan si eu te sfatuiesc sa citesti mai cu atentie si vei vedea ca nu emit enunturi care sunt sigure .
Scuze daca ti-am ranit fanatismul pentru marca aceasta dar ai inteles gresit . Mai ales ca si eu voi fi posesor de mitsubishi lancer.

Nu vreau sa dau cu el in stalp ca sa vad daca functioneaza . Asta o fac cei de la euro ncap .
Cat de curand o sa se adauge si a 6 stea ca etalon in crash test .
Daca tu te multumesti doar cu 4 stele pentru ca a 5 - a e pentru pietoni ce sa-ti zic ....
Sa nu ai parte de vreun accident chiar si la viteza mica , si sa-ti sara vreun puradel in fata . Te inteleg ca o sa mai decimezi din ei dar nici un dosar penal nu e de pus in rama.

Eu nu m-am plans de greierasi . Am tinut sa precizez ca nu conteaza celelalte probleme care sunt spuse aici , cat conteaza ca masina sa ofere o buna siguranta atunci cand e nevoie .
Deocamdata nu avem rezultatele de la crash test si nici nu am asteptat sa vad daca are sau nu 5 stele ca sa-mi cumpar un lancer. Chiar daca tu nu ai incredere in ele , fiind o chestie de marketing , totusi sunt un bun etalon pentru majoritatea in alegerea unei masini .

La mine nu conteaza ca e duminica sau alta zi , iti raspund cand vrei tu si cum vrei tu .

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Dum Iun 22, 2008 1:43 pm



Ha, Ha, Bughy,

Nu am fost fanatic si nu voi fi...
Fanatismul inseamna credinta oarba in ceva, fara un fundament in spatele acelui crez.
Eu am invatat sa studiez o problema si dupa aceea sa ma pronunt.
Da, recunosc ca imi plac masinile Mitsubishi, si asta in urma a vreo 6 ani de lucru cu modelele acestei marci. Si zic eu ca le cunosc destul de bine. Dar cunosc deasemenea si alte modele si marci, asta ca sa pot face niste comparatii.
As fi un idiot daca as fi asa obtuz incat sa nu mai vad nimic.

Ai dreptate, daca e sa intalnesc idioti care habar nu au sa conduca, poti sa ai si masina cu 60 de stele ca tot nu e suficient.

In cei 17 ani de cand conduc am avut parte numai de accidente in care diversi experti au parcat in portbagajul meu....
Am ajuns sa nu-i mai bag in seama ca sunt prea multi si nu ai ce sa le faci.
Daca vrei sascapi de ei, se cheama ca faci genocid... :cry:
:cry: :cry:

Deci sa stapanesti cu placere viitorul Lancer.

Sa-ti spun un secret: fa-ti mai putine griji pentru masina si bazeaza-te pe o buna cunoastere a regulilor de circulatie, urmata de respectarea lor si daca vrei mergi la o scoala de pilotaj sa inveti sofatul defensiv... Asta ca sa fii sigur ca nu da nimeni peste tine...
In general ti se intampla ceea ce vrei tu sa ti se intample...

Eu unul vreau sa ma bucur de Lancerul meu de 1.8 MT, cat mai mult posibil, fara sa-mi fac griji ca si-a pus vreunuul in gand sa faca test de coliziune taman cu mine.

Si stii ce, ma simt EXTRAORDINAR... trag de masina cat pot, in mod corect si nu are nimic, la fel ca si celelalte pe care le-am mai avut, condus...

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Lun Iun 23, 2008 7:21 pm

QUOTE (DeBogdan)Pentru informarea ta, chestia cu 4 sau 5 stele la teste de impact e de marketing pur si simplu, cu scopul sa mai ia ceva bani de la unii, asa ca tine care se lasa tentati de vrajeli ieftine.

Din punctul de vedere al ocupantilor vehiculului intre vehicule cu 4 stele si vehicule cu 5 stele nu este absolut nici o diferenta.
Diferenta intre cele doua nivele de siguranta o face protectia pietonilor care tin mortis sa se suie pe capota masinii din mers. :evil: :evil: :evil:

In principiu acesti pietoni nu au ce cauta pe capota masinii. In cazul meu daca il prind pe unul ca face chestia asta il pun sa-mi plateasca daunele...
Foarte plastica descrierea. Am ras cu lacrimi

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mar Iun 24, 2008 9:39 am

Multumesc de aprecieri Andrei,
dar nu ma lauda prea des, sa nu mi se urce la cap...

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Mar Iun 24, 2008 2:51 pm

QUOTE ... dar nu ma lauda prea des, sa nu mi se urce la cap...Urcat la cap - nu, suit pe capota - ioc! In pat avem voie sa urcam? :-D

Scrie răspuns

Înapoi la “Tutoriale”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori