Mitsubishi Lancer 2008 Safety test

How to?
Avatar utilizator
DarkAngel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 06, 2009 7:30 pm

Mesaj de DarkAngel » Dum Oct 04, 2009 11:06 pm

Accidentul s-a intamplat pe DE 87 km 131 + 10m in drum spre Galati intr-o curba periculoasa. Totul a s-a intamplat foarte repede,inainte de curba aveam vreo 60 si incetinam iar in curba am simtit fundul masinii alunecand am vazut cum ESP-ul cum a intrat in functiune si m-am trezit in aer si cam atat, daca era drumul cu 50cm mai lat nu as fi iesit depe carosabil dar traim in Romania. Cert este ca am cazut depe un pot care avea 4-5 m inaltime si am scapat fara nici o zgarietura masina este foarte sigura dar urmeaza sa aflu cat de sigura este asigurarea casco

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Mie Oct 07, 2009 1:51 pm

bine ca nu ai patit nimic, masina se face.
eu era sa o patesc pe a1 la 120 km/h, plua torential si am trecut de pe banda 2 pe banda 1, unde am intrat in santurile facute de tiruri, care erau pline de apa. am redresat-o repede cu ajutorul astc-ului, dar am avut ceva emotii.
succes la asigurari.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Oct 07, 2009 3:20 pm

QUOTE (DarkAngel @ Oct 3 2009, 05:07 PM) ... imi dau seama ca trebuia sa accelerez la iesire din curba si nu s-ar fi intamlat nimic

Iti trebuie sange-n... sa accelerezi la iesirea din curba, constient de
faptul ca numai asa iti poti redresa masina... insa instinctul (de a incetini) este inevitabil..
totul depinde o fractiuni de secunda care pot face diferenta.

Avatar utilizator
Bucy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 19, 2008 8:16 pm

Mesaj de Bucy » Mie Oct 07, 2009 6:53 pm

Bine ca esti sanatos si nu ai patit nimic, la cum arata masinuta as fi zis ca este mai grav; aprinde si tu o lumanare la Biserica, ca nu strica . Bafta la CASCO.

Avatar utilizator
radurin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 02, 2009 5:05 pm

Mesaj de radurin » Mie Oct 07, 2009 8:40 pm

Bine ca nu ai patit nimic,totusi sa cazi de la 4-5 metri........si nici masina nu e usoara.Oricum,fierul e fier,noi sa fim sanatosi !

La cum arata masina,cu airbagurile sarite,reparatia la service autorizat cred ca inseamna dauna totala aproape sigur.De curiozitate,ai masina in leasing si unde ai casco ?

Multa bafta in continuare !

Avatar utilizator
Amon
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 08, 2008 4:03 pm

Mesaj de Amon » Joi Oct 08, 2009 8:26 am

Bine, ca nu ai patit nimic , asta e cel mai important.
Bafta.

Avatar utilizator
Amon
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 08, 2008 4:03 pm

Mesaj de Amon » Mie Noi 04, 2009 8:20 am

Pina la urma ce ai facut cu masina?

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Dum Noi 08, 2009 11:29 am

QUOTE (DarkAngel @ Oct 3 2009, 03:11 PM) Cu toti ne intrebam cat de sigura este noul Lancer.

Noul Mitsubishi Lancer - cinci stele EuroNCAP

Mitsubishi Lancer a luat cinci stele la testele EuroNCAP. Ca minus a reiesit protectia pietonilor, in urma testului Mitsubishi Lancer alegandu-se cu un rating slab.Modalitatea de testare s-a desfasurat dupa noile reguli stabilite de EuroNCAP, punctajul final fiind suma celor trei categorii de pana acum (protectia adultilor, protectia copiilor, protectia pietonilor) plus a uneia noi, Safety Assist, care ia in calcul si sistemele de siguranta ca ESP-ul si cele de avertizare a centurii.

In acest sens, sistemele de siguranta, inclusiv ESP-ul, trebuie sa intre in echiparea standard a 85% din volumul unei marci si macar optional pe fiecare versiune.
Fişiere ataşate
1.jpg
1.jpg (26.46 KiB) Vizualizat de 6562 ori

Avatar utilizator
numai_silviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am

Mesaj de numai_silviu » Mie Noi 11, 2009 2:45 pm

QUOTE (Tanaka @ Oct 7 2009, 02:20 PM) Iti trebuie sange-n... sa accelerezi la iesirea din curba, constient de
faptul ca numai asa iti poti redresa masina... insa instinctul (de a incetini) este inevitabil..
totul depinde o fractiuni de secunda care pot face diferenta.

Daca esp.ul isi facea deja datoria nu cred ca mai putea sa accelereze pentru ca asa cum stiu eu esp.ul nu mai alimenteaza motorul cand functioneaza.

Avatar utilizator
sprandi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 28, 2010 12:51 am

Mesaj de sprandi » Dum Mar 28, 2010 1:06 am

salut. eu sunt noul proprietar al epavei...ai mai lovit-o cumva si pe partea dreapta? ce poti sa mai imi spui despre masina?

Scrie răspuns

Înapoi la “Tutoriale”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori