Cum Sa Cureti Clapeta De Acceleratie
In urma simtomelor de pornire a motorului greoaie, pierderea turatiei, bec motor aprins si diagnosticat cu schimbare clapeta de acceleratie de catre reprezentanta (240 eu. costa piesa), m-am bucurat ca am gasit aici o solutie de rezolvare a problemei. De aceea vin in sprijinul acestei actiuni cu poze cronologice.
- Fişiere ataşate
-
- DSC07181.JPG (319.55 KiB) Vizualizat de 7068 ori
-
- DSC07178.JPG (1.24 MiB) Vizualizat de 7062 ori
-
- DSC07177.JPG (1.22 MiB) Vizualizat de 7058 ori
-
- DSC07176.JPG (326.29 KiB) Vizualizat de 7035 ori
-
- DSC07175.JPG (308.73 KiB) Vizualizat de 7025 ori
-
- DSC07174.JPG (242.44 KiB) Vizualizat de 7051 ori
-
- DSC07173.JPG (1.22 MiB) Vizualizat de 7010 ori
-
- DSC07171.JPG (384.47 KiB) Vizualizat de 7036 ori
-
- DSC07170.JPG (338.67 KiB) Vizualizat de 6990 ori
-
- DSC07169.JPG (305.31 KiB) Vizualizat de 7001 ori
-
- DSC07167.JPG (387.36 KiB) Vizualizat de 6965 ori
-
- DSC07166.JPG (1.22 MiB) Vizualizat de 6998 ori
-
- DSC07165.JPG (407.31 KiB) Vizualizat de 7064 ori
Super poze, iti multumim . E bine de stiut ca uneori diverse testere mai diagnosticheaza ca defecta si pedala de acceleratie, care are costuri similare, cand de fapt tot clapeta murdara e de vina .
Iar de curatare se va bucura si un Colt care inca nu are becul de check engine aprins, nu trebuie sa stati cu ea pana incepe sa faca figuri. La fel si lancer X 1.5 si probabil si 1.6.
Daca e foarte murdara clapeta, o solutie care o curata INSTANT este Decarburol. Nu cred ca e safe sa fie folosit si pe senzorul MAP, pe ala dati doar cu spray. Dar pt clapeta murdara e minunat, dizolva instant toata murdaria si ti-o baga in piele ) Purtati manusi daca nu vreti sa petreceti mai mult timp spalandu-va pe maini decat curatand clapeta
Iar de curatare se va bucura si un Colt care inca nu are becul de check engine aprins, nu trebuie sa stati cu ea pana incepe sa faca figuri. La fel si lancer X 1.5 si probabil si 1.6.
Daca e foarte murdara clapeta, o solutie care o curata INSTANT este Decarburol. Nu cred ca e safe sa fie folosit si pe senzorul MAP, pe ala dati doar cu spray. Dar pt clapeta murdara e minunat, dizolva instant toata murdaria si ti-o baga in piele ) Purtati manusi daca nu vreti sa petreceti mai mult timp spalandu-va pe maini decat curatand clapeta
Masina e COLT din 2004 are 51 000 km si motor de 1.3. In ultima poza demontez un senzor, cred (de aer?), care era invelit intr-o depunere neagra si pe care l-am curatat doar cu spray, fara sa-l ating cu altceva. Mizeria a disparut si s-a facut galben. Si eu cred ca depunerea de pe senzor a fost capul rautatilor si as recomanda ca prim pas curatarea lui, iar daca problema persista, demontarea si curatarea clapetei. Oricum merita operatiunea. Timpul de lucru e scurt si masina alearga mai vesela pe drum acum.
Si eu va multumesc! Comentariile voastre au fost de mare folos!
Si eu va multumesc! Comentariile voastre au fost de mare folos!
- Fişiere ataşate
-
- DSC07187.JPG (1.16 MiB) Vizualizat de 6993 ori
-
- DSC07184.JPG (1.24 MiB) Vizualizat de 7055 ori
-
- DSC07183.JPG (1.24 MiB) Vizualizat de 7084 ori
- conchistadorul
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Mai 05, 2009 11:00 am
Azi am curatat si eu clapeta de acceleratie de la lancer.
la demontare si la monatre nu am ce sa spun in plus fata de ce au spus colegii anterior.
clapeta si galeria de admisie erau foarte murdare, am curatat galeria cat am putut sa bag mana.
de asemenea am curatat si senzorul MAP, era foarte murdar, doar cu jetul de la spray.
inainte de a ma apuca de treaba am deconectat bornele de la baterie, iar dupa ce am montat clapeta am pus si bornele.
cand am pornit motorul, initial a pornit foarte urat, parca se ineca (m-am speriat putin ), s-a turat cam pana la 1500 turatii, dupa care a scazut la 1000, pana s-a incalzit, cand a scazut la prima liniuta sub semnul de 1000 ( probabil 800 turatii) unde statea si inainte de curatare.
n-am mers cu ea sa vad daca se simte ceva, dar la relanti mi se pare ca revine putin mai greu cand turezi brusc, nu foarte mult e posibil sa ma insel.
ps pentru a scoate senzorul MAP trebuie un torx de 20, pentru corpul clapetei de 30.
la demontare si la monatre nu am ce sa spun in plus fata de ce au spus colegii anterior.
clapeta si galeria de admisie erau foarte murdare, am curatat galeria cat am putut sa bag mana.
de asemenea am curatat si senzorul MAP, era foarte murdar, doar cu jetul de la spray.
inainte de a ma apuca de treaba am deconectat bornele de la baterie, iar dupa ce am montat clapeta am pus si bornele.
cand am pornit motorul, initial a pornit foarte urat, parca se ineca (m-am speriat putin ), s-a turat cam pana la 1500 turatii, dupa care a scazut la 1000, pana s-a incalzit, cand a scazut la prima liniuta sub semnul de 1000 ( probabil 800 turatii) unde statea si inainte de curatare.
n-am mers cu ea sa vad daca se simte ceva, dar la relanti mi se pare ca revine putin mai greu cand turezi brusc, nu foarte mult e posibil sa ma insel.
ps pentru a scoate senzorul MAP trebuie un torx de 20, pentru corpul clapetei de 30.
Se murdareste de la vaporii de ulei evacuati din carter si introdusi in admisie pt a fi arsi. Problema la noi e ca sunt introdusi inaintea clapetei si a senzorului, nu dupa ei.
Senzorul MAP (manifold absolute pressure) masoara presiunea din admisie, si corelat cu temperatura aerului calculeaza masa aerului admis in motor pt a sti ce cantitate de benzina sa injecteze.
Senzorul MAP (manifold absolute pressure) masoara presiunea din admisie, si corelat cu temperatura aerului calculeaza masa aerului admis in motor pt a sti ce cantitate de benzina sa injecteze.
masina are 72.000, am curatat clapeta pur si simplu. inainte de curatare la relanti cu compresorul de ac pornit, turatia scadea putin sub 800, si masina avea un usor tremur, acum turatia creste foarte putin, si nu mai are tremuratul.
clapeta in partea dinspre filtru arata foarte bine, nu se vede nimic. partea urata e spre motor dupa cum se poate observa in poze.
ca simptom are un fel de parait cand o accelerez in mers in jur de 2000 turatii, dar nu de asta am curtat-o, ca stiu sigur ca nu are legatura.
nu stiu de la ce vine acel zgomot, dar o sa merg in service cu ea.
clapeta in partea dinspre filtru arata foarte bine, nu se vede nimic. partea urata e spre motor dupa cum se poate observa in poze.
ca simptom are un fel de parait cand o accelerez in mers in jur de 2000 turatii, dar nu de asta am curtat-o, ca stiu sigur ca nu are legatura.
nu stiu de la ce vine acel zgomot, dar o sa merg in service cu ea.
- Fişiere ataşate
-
- IMAG0381.jpg (618.01 KiB) Vizualizat de 6809 ori
-
- IMAG0378.jpg (633.29 KiB) Vizualizat de 6794 ori
-
- IMAG0377.jpg (828.93 KiB) Vizualizat de 6819 ori
-
- IMAG0380.jpg (660.06 KiB) Vizualizat de 6822 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori