Filtrul se afla in spatele torpedoului.
- se desface torpedoul
- se scoate opritorul localizat in stanga
- se flexeaza partea dreapta pt a scoate opritorul fix
- se scot cele 2 suruburi
- se inlocuieste - curata filtrul de polen
- se monteaza in ordine inversa fara a se pune opritorul din partea stanga (necesita efort la demontare)
Recomand ca filtrul sa fie schimbat la max 6 luni si sa fie scuturat la fiecare luna (o sa vedeti cu ochii vostrii ce se poate gasi in acel filtru )
Schimbare Filtru Polen Lancer Clasic
- Fişiere ataşate
-
- Resize_of_DSCF9783.JPG (105.32 KiB) Vizualizat de 5845 ori
-
- Resize_of_DSCF9782.JPG (106.61 KiB) Vizualizat de 5835 ori
-
- Resize_of_DSCF9781.JPG (116.85 KiB) Vizualizat de 5821 ori
-
- Resize_of_DSCF9780.JPG (131.09 KiB) Vizualizat de 5812 ori
-
- Resize_of_DSCF9779.JPG (131.45 KiB) Vizualizat de 5817 ori
-
- Resize_of_DSCF9778.JPG (127.27 KiB) Vizualizat de 5819 ori
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
Am facut si eu operatiunea de curatare azi si, moaa, ce a iesit din filtrul ala! Asta provizoriu pana il schimb. Multumesc de tutorial bobu!
Azi am si testat filtrul curatat si sufla aerul ca la o masina normala, in sfarsit pot sa folosesc masina ziua fara sa mor topit pe pielea neagra.
Rog un moderator sa uneasca posturile
Azi am si testat filtrul curatat si sufla aerul ca la o masina normala, in sfarsit pot sa folosesc masina ziua fara sa mor topit pe pielea neagra.
Rog un moderator sa uneasca posturile
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori