Localizare Filtru De Benzina Colt 1.1

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
teutzue
EVO I
Mesaje: 15
Membru din: Vin Aug 27, 2010 12:35 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de teutzue » Mie Aug 28, 2013 12:15 pm

Buna ziua,

Am nevoie sa schimb filtrul de benzina deoarece masina nu mai porneste ca in prima zi si se chinuie putin (are 140,000 km si filtrul nu a fost niciodata schimbat). La service baietii mi-au spus ca filtrul se schimba cu tot cu pompa, lucru care este destul de scump. Acum vine intrebarea: nu pot schimba doar filtrul? si daca se poate unde este localizat?

Multumesc,

O zi frumoasa!

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Aug 28, 2013 2:50 pm

Filtru e in rezervor, alaturi de pompa, se schimba la 200.000. Ai verificat bateria, bujiile, curatat clapeta de acceleratie si senzorul MAF? Poate porni mai greu si de la astea. DAca era filtrul de benzina aveai probleme la turatie mare/putere mare, unde poate debitul ar fi fost insuficient. De ce sa ai probleme la pornire?

A mea (1.3) are >191.000km si porneste la fel de repede ca intotdeauna (o am din 2008 de la 74.000k)

Avatar utilizator
teutzue
EVO I
Mesaje: 15
Membru din: Vin Aug 27, 2010 12:35 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de teutzue » Mie Aug 28, 2013 3:29 pm

QUOTE (Alex44 @ Aug 28 2013, 02:50 PM) Filtru e in rezervor, alaturi de pompa, se schimba la 200.000. Ai verificat bateria, bujiile, curatat clapeta de acceleratie si senzorul MAF? Poate porni mai greu si de la astea. DAca era filtrul de benzina aveai probleme la turatie mare/putere mare, unde poate debitul ar fi fost insuficient. De ce sa ai probleme la pornire?

A mea (1.3) are >191.000km si porneste la fel de repede ca intotdeauna (o am din 2008 de la 74.000k)

Salut si multumesc pentru răspuns. Treaba sta in felul următor: mașina este din 2007 si pe l?ngă reviziile periodice nu am mai schimbat nimic la ea. Dacă este sa vorbim de bujii, acestea au fost schimbate de doua ori iar cele din urma sunt iridium. Nu știu pentru ce răspunde senzorul MAF. C?t despre baterie si clapeta de acceleratie nu am avut treaba cu ele pana acum. La acceleratie nu am probleme de putere deci iese din calcul faza cu filtrul de benzina.

In concluzie, spuneți mi va rog dacă toate aceste verificări le pot face eu personal sau dacă trebuie sa facem o vizita la service.

Multumesc si o zi frumoasa!

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Aug 28, 2013 3:59 pm

Se pot face acasa, fara probleme, cu cateva scule ieftine. Un multimetru ieftin pt a verifica bateria, torxuri si o surubelnita pt a curata clapeta ((cauta topicul despre curatarea clapetei de acceleratie).

Avatar utilizator
teutzue
EVO I
Mesaje: 15
Membru din: Vin Aug 27, 2010 12:35 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de teutzue » Joi Sep 05, 2013 2:17 pm

Salut tuturor,


In legatura cu pornirea, astazi am descoperit un lucru interesant, spun eu. In mod normal cand pornesti masina trebuie sa astepti 3-4 secunde sa se stinga niste beculete in bord ca mai apoi sa o pornesti dar in graba ,astazi, nu am mai tinut cont de asta si i-am dat cheie din prima si supriza, a pornit instantaneu. Acum vine intrebarea: ce rol au cele cateva secunde pe care trebuie sa le asteptam la fiecare pornire?

De verificat sau curatat senzorul MAP nu am avut vreme...

O zi frumoasa!

Avatar utilizator
LaurB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 14, 2008 10:44 am

Mesaj de LaurB » Lun Sep 09, 2013 3:09 pm

Legat de motoare:
- la benzina scopul este sa intre pompa de benzina in regim normal plus clapeta de admisie sa se initializeze.
- la diesel, e sa incalzeasca bujiile (asta iarna).
Alfel eu nu stiu ce ar mai trebui sa se intample.

Avatar utilizator
teutzue
EVO I
Mesaje: 15
Membru din: Vin Aug 27, 2010 12:35 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de teutzue » Joi Oct 16, 2014 7:06 pm

Buna seara,

Simptomele sunt aceeleasi la pornire dar masina functioneaza impecabil in rest.
Dand un search pe net, am dat peste problema calaminei: putem vb de calamina la o masina de 160,000 km din care o mare parte au fost rulati in oras?
Ea merge de cand e noua cu benzina de lukoil de 95. Este o solutie mersul mai turat cu o benzina cu cifra octanica mai mare? Din experienta proprie cu benzina de 99 porneste mai rapid...
Bateria e schimbata recent si tot ansamblul incarcare functioneaza corect.
Daca aveti sfaturi, pareri, sunt deschis la orice.

O seara frumoasa!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 25 vizitatori