Pompa Abs

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
Z3Dan
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 20, 2012 8:05 pm

Mesaj de Z3Dan » Joi Aug 08, 2013 10:46 am

Buna dimineata!
Zilele trecute pompa ABS a luat decizia sa isi urmeze singura calea si a clacat subit, peste noapte (la ora 21 am parcat, totul era in regula, la ora 09 am plecat, pompa blocata senzor aprins).
De atunci am sunat peste tot pe unde am stiut eu sa vad cat ar fi o pompa și am aflat ca se da doar cu tot sistemul hidraulic, adica de la 4300 de lei in sus (pana la 5200 ?la taticu?).

Ma poate ajuta cineva cu o pompa second? sau cu o idee pe unde sa caut una?
As prefera sa o iau de noua, dar nu cred ca am succes pe undeva.
A da, Colt 1.1, 2005, 55KW.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Aug 08, 2013 11:25 am

Din ce oras esti? Ai discuri sau tamburi pe spate, e posibil sa fie diferita si in functie de asta. Sigur e de la pompa si nu e de la vreun senzor, switch de pedala, sigurante, baterie slaba? Poate ti-a ros vreun sobolan un fir? Un fir de masa ros poate sa dea tot felul de erori nebune.

Ideea e sa fii sigur ca e de la ea inainte sa dai o groaza de bani.

Avatar utilizator
Z3Dan
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 20, 2012 8:05 pm

Mesaj de Z3Dan » Joi Aug 08, 2013 11:47 am

Bucuresti. Am fost ieri la o diagnoza electronica si eroarea era ca ?pompa/releul ABS nu comuta?.
Soarece nu cred ca am, toate firele sunt intregi. Pe spate am tamburi.
ABS nu mai cupleaza, imi urla cauciucurile la frane mai puternice.
Sigurantele sunt bune, bateria e putin cam slaba, dar nu cred că de la ea ar fi problema.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Aug 08, 2013 12:10 pm

Mie de la bateria slaba nu-mi mai mergeau ESP, ABS, nu imi recunostea EPS-ul si imi spunea ca SAM-ul e de la alta masina. Bateria avea 13.7v in mers, in loc de obisnuitul 14.2-14.4, deci nici macar nu era zob, era doar obosita.

Fa proba cu o baterie proaspata, de la cineva.

Avatar utilizator
Z3Dan
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 20, 2012 8:05 pm

Mesaj de Z3Dan » Lun Sep 09, 2013 4:02 pm

Am revenit, după ceva timp.
Am rezolvat problema, după unele peripeții și o soluție care m-a dat pe spate.
Problema cu senzorul ABS era de la fișa de la baterie care se oxidase (3 din cele 4 siguranțe erau coclite). Evident, a trecut ceva timp p?nă mi-am dat seama care era problema, dar acum e rezolvată (?nlocuit fișă).
M-a dat pe spate pentru că p?nă acum nu am văzut nici o mașină cu suguranțe pe una din fișele de la baterie.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Sep 09, 2013 4:59 pm

Bine ca te-ai prins de problema si nu ai dat jdemilioane pe piese

Sigurantele se pun cat mai aproape de baterie, ca in cazul in care cablul e supersolicitat sa se arda siguranta nu sa se topeasca respectivul cablu.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Sep 09, 2013 5:38 pm

Sigurantele au rol de protectie la supra sarcina si la scurtcircuit. Daca siguranta nu se arde atunci cand e depasit curentul ei nominal ai toate sansele saiti ia foc masina, mai ales in caz de scurtcircuit.

In cazul unui scurtcircuit curentul e maxim si e de ordinul sutelor sau chiar miilor de amperi infunctie de capacitatea bateriei. Din aceasta cauza trebuie folosite doar sigurante calibrate nu reparate cu lita sau mai rau strapate cu un cablu.

Avatar utilizator
roncea2
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 08, 2014 10:56 pm

Mesaj de roncea2 » Vin Mai 09, 2014 3:00 pm

Salut! am si eu un mitsubishi colt 1.5 si de ceva timp mi s-au aprins la bord: ABS-ul,ESP-ul si frana de mana. Si la mine la fel ca si la Z3Dan sunt coclite cele 4 sigurante de la baterie, credeti ca aceea ar putea fi problema?

PS: Am fost la un service si mi-a pus testerul,iar acesta "a zis" ca este de vina pompa ABS, dar mecanicul nu s-a uitat si la acele sigurante de care probabil nu stie..

Multumesc.
Fişiere ataşate
20140508_224705.jpg
20140508_224705.jpg (788.9 KiB) Vizualizat de 6524 ori
20140508_224332.jpg
20140508_224332.jpg (1.85 MiB) Vizualizat de 6541 ori

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Mai 09, 2014 3:46 pm

Salut, si bine ai venit.

Problema ai descoperit-o singur, deci nu ramane decat sa schimbi cablul. Poate niste vaselina pt contacte electrice bagata pe acolo ar impiedica pe viitor oxidarea.

Avatar utilizator
roncea2
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 08, 2014 10:56 pm

Mesaj de roncea2 » Vin Mai 09, 2014 5:00 pm

Deci ar trebui sa schimb cablul cu tot cu sigurante,nu?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori