Pagina 1 din 2

Scris: Vin Mai 03, 2013 8:17 am
de jackel
Salut, am si eu o mare dilema deoarece mi-a cazut ambreiajul din motive "necunoscute" as vrea sa-l schimb cu unu sport, dar nu am gasit nimic pe net. Exista asa ceva si pentru Colt ca am vazut ca cel putin Romania sta prost la piese aftermarket pt Colt.

Scris: Vin Mai 03, 2013 9:17 am
de piticu
Da-ne mai multe detalii, cati km ai cu masina, ce anume din tot kitul de ambreiaj a cedat... Iar despre kit de ambreiaj sport si daca ar fi nu mi-as pune asa ceva pe masina normala de strada.

Scris: Vin Mai 03, 2013 9:29 am
de Samyaza
Stai calm cu ambreiajul sport.. pune-ti ambreiaj normal.. N-ai tu puteri pe masina aia cat sa-ti trebuiasca ambreiaj sport.. Ambreiaje sport iti pui pe Evo-uri cand te duci la rally cu ele.. In viata de zi cu zi...ia-ti ambreiaj normal..ieftin si bun...

Scris: Vin Mai 03, 2013 12:42 pm
de jackel
Masina are acum 25.000km, nu stiu exact ce a cedat la el, la service mi-a facut doar aerisirea nu mi-a desfacut sa vada ce a cazut ca plateam aiurea ca nu aveam piesele. Initial m-am gandit sa cumpar tot kitul, dar o sa o bag dupa sarbatori la loc in service sa-mi desfaca sa-mi zica exact ce trebuie cumparat si sa le cumpar atunci.Cat despre ambreiajul ieftin si bun se pare ca nu s-a mulat pe stilul meu din acest motiv ma batea gandul la ceva sport

Scris: Vin Mai 03, 2013 1:21 pm
de Flipper
Faptul ca ti-a cazut ambreiajul la doar 25.000km denota ca ori a avut o problema de fabricatie ori a fsot exploatat incorect. La acest nr de km nu se poate vorbi de o uzura normala.

Scris: Vin Mai 03, 2013 1:47 pm
de jackel
Totul a pornit cand am invartit masina pe placaje acum o saptamana:)), mi-a mirosit a ambreiaj incins vreo 2 zile dupa care totul a fost ok, pana intr-o zi cand i-am dat maxim a I a si nu a vrut sa intre intra II si am bagat-o direct a III a, dar cand a fost sa-i dau din nou a II a am fortat si am ramas cu pedala in aer. Cred ca la asta te-ai referit prin exploatat incorect:))

Scris: Mie Mai 08, 2013 9:37 am
de Samyaza
Pai atunci nu te mai mira de ce ai stricat ambreiajul. Cel mai bine-ti cumperi un kit cu totul. Asa se schimba la astea daca te respecti. Iei frumos tot ce trebuie nou, placa de presiune, disc, rulment. Nu stiu din ce an e masina ta dar am presupus ca e un Colt desta cum am si eu pe benzina 1.3 si m-am uitat la un kit Valeo te-ajunge 1450 lei. Tu tine cont ca masinile astea nu-s de batut joc de ele. Si cei care au masini sport baga bani in ele, stai tu calm chit ca au piese mai rezistente. E posibil inaintea ta sa fi avut un propietar similar si eu iti spun asa ca la vreo 9 masini trecute prin mana mea nu-ti pica ambreiajul nici peste o suta de mii de km, daca-l folosesti corect. Astea-s masini de mers pe drum nu de dat in spectacol. Sfatul meu eu sa mergi normal cu ea pe viitor ca sa-ti economisesti si tu niste bani si sa te plimbi cu ea nu sa o tii demontata. Ia un Valeo ca astia fac lucruri bune si e numa bine. Sursa unixauto. Cauta pe internet, au vreo 4 marci si au si preturi ok si nu fac reclama, dar eu de-acolo imi cumpar filtrele si astea, si stiu care e treaba cu ei.

Scris: Mie Mai 08, 2013 10:40 am
de Alex44
Ambreiajul e sub 11 mil de la valeo! Un exemplu, dar sunt si altele probabil

Poate te-ai uitat mai de mult, sau ai intrebat la reprezentanta


Si eu sustin schimbarea kitului cu totul, al meu a indurat mai rele, inclusiv plecari in tromba dar din greseala cu treapta 3, tractat, drifturi pe zapada, si am peste 186.000km cu el, tine mai sus decat una cu kit nou, dar nu patineaza sau prostii, inca mai are viata in el. Deci al tau probabil a fost si un pic slabut din fabrica sau cu vreun defect. Nu ai de unde stii ce ti-a cedat tie, nu cred ca placa sau rulmentul mai sunt in mintile lor.

Tot kitul deci schimba-l, oricum e mai ieftina diferenta de pret dintre ambreiaj si chit complet decat manopera platita de 2 ori pt schimb, deci nu are rost sa risti sa pui doar disc si sa mai desfaci alta data.

Scris: Mie Mai 08, 2013 2:23 pm
de jackel
Asa sa raspund pe bucati.Coltul este din 2011, ambreiajul era sachs, am fost ieri si l-am reparat defapt schimbat, rulmentul era in toate mintile lui cat si placa de presiune singura piesa stricata era discul, daca nu vroiam sa bag bani in ea nu intrebam daca a pus cineva ambreiaj sport. Si inca consider ca nu a indurat asa multe cred ca 5 minute in 2 ani de drifturi pe zapada si vreo 2 minute invartit pe placaje mi se pare putin avand in vedere ca am testat astea cu mai multe masini mai vechi decat ce am eu.Am mers pe ideea ca acum pun doar discul ca nu avea sens sa schimb tot kitul si pe viitor il voi inlocui cu ceva mai bun, dar dupa ce storc si ultimul strop de putere din motorul asta

Scris: Mie Mai 08, 2013 2:28 pm
de Alex44
Cat ai dat pe discul nou?