Intrebare Despre Distantiere La Roti
- theredexecutioner
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Mar 05, 2013 2:33 pm
Salut... pai, intr-un final dimensiunea acestora depinde de ce rezultat astepti de la distantierii respectivi.
Eu mi-am dorit ca rotile spate sa iasa mai in afara si am pus distantieri de 3 cm, doar pe spate. Mi s-a parut ca supravireaza o idee mai mult cu ei, insa nu de speriat. Deocamdata nu ii mai am pe masina, insa planuiesc sa ii pun. Nu stiu sa am o alta poza din perioada in care i-am avut montati, ca sa iti poti face o idee, decat asta.
(Rog protagonistii sa ma scuze )
Eu mi-am dorit ca rotile spate sa iasa mai in afara si am pus distantieri de 3 cm, doar pe spate. Mi s-a parut ca supravireaza o idee mai mult cu ei, insa nu de speriat. Deocamdata nu ii mai am pe masina, insa planuiesc sa ii pun. Nu stiu sa am o alta poza din perioada in care i-am avut montati, ca sa iti poti face o idee, decat asta.
(Rog protagonistii sa ma scuze )
Ai dreptate. Distantierii pe langa faptul ca maresc masa rotationala (deci demaraj si franare afectate, resimiti gropile mai tare) forteaza si rulmentii mult mai mult.
Mai bine as pune jante putin mai late, cu et ceva mai mic. Jante de 8inchi latime si anvelope de 225 ti-ar umple foarte bine pasajele in spate (et48) si pe fata 7inchi si anvelope 205 (tot et 48).
Daca iti pui distantieri, sa iti pui neaparat distantieri ce se centreaza pe butuc, si sa aibe si ei buza pe care sa se centreze janta. Evident, iti vor trebui si prezoane mai lungi sau altelele (in functie de ce grosime au distantierii).
Ceva in genul asta, "with centering"
Mai bine as pune jante putin mai late, cu et ceva mai mic. Jante de 8inchi latime si anvelope de 225 ti-ar umple foarte bine pasajele in spate (et48) si pe fata 7inchi si anvelope 205 (tot et 48).
Daca iti pui distantieri, sa iti pui neaparat distantieri ce se centreaza pe butuc, si sa aibe si ei buza pe care sa se centreze janta. Evident, iti vor trebui si prezoane mai lungi sau altelele (in functie de ce grosime au distantierii).
Ceva in genul asta, "with centering"
- theredexecutioner
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Mar 05, 2013 2:33 pm
multumesc frumos...pai din ce m-am informat pe internet puntea fata e mai mare decat cea pe spate si m-am uitat in manualul masinii si intradevar puntea fata e mai lata cu 15mm decat cea spate...ma gandesc sa pun distantieri de 5mm sau de 8mm pe spate doar ca sa mai scot putin rotile catre aripa dar nu in exteriorul ei si nici sa nu aiba comportament supravirator.ma intereseaza aspectul deocamdata...ce nu sunt sigur numai cu piulitele lla prezoane...la 5 sau 8mm sitantierul pe roata merg tot cele originale sau trebuie altele?
- theredexecutioner
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Mar 05, 2013 2:33 pm
De obicei distantierele sunt folosite pentru:
Estetica - creeaza un usor efect de agresivitate, masina pare mai lata, mai "asezata" pe asfalt; tine mai mult de gusturile fiecaruia.
Degajare - upgrade-urile de frane (big brakes) pot fi incompatibile cu jantele masinii, astfel incat etrierii pot atinge spitele. In acest caz distantierul este folosit pentru a mari spatiul dintre spite si etrier.
Corectie offset - jantele after-market au/pot avea offset diferit fata de cel gandit de producatorul autoturismului. Distantierul este folosit pentru a compensa/corecta offset-ul jantelor si pozitionarea acestora, astfel incat rotile noi sa nu atinga la bracare, respectiv sa se emite frecarea cu elementele suspensiei.
Manevrare - folosind un distantier se vor imbunatati stabilitatea si manevrarea autoturismului. Se obtine un efect similar montarii unor anvelope mai late, dar fara a ingreuna suplimentar rotile.
Estetica - creeaza un usor efect de agresivitate, masina pare mai lata, mai "asezata" pe asfalt; tine mai mult de gusturile fiecaruia.
Degajare - upgrade-urile de frane (big brakes) pot fi incompatibile cu jantele masinii, astfel incat etrierii pot atinge spitele. In acest caz distantierul este folosit pentru a mari spatiul dintre spite si etrier.
Corectie offset - jantele after-market au/pot avea offset diferit fata de cel gandit de producatorul autoturismului. Distantierul este folosit pentru a compensa/corecta offset-ul jantelor si pozitionarea acestora, astfel incat rotile noi sa nu atinga la bracare, respectiv sa se emite frecarea cu elementele suspensiei.
Manevrare - folosind un distantier se vor imbunatati stabilitatea si manevrarea autoturismului. Se obtine un efect similar montarii unor anvelope mai late, dar fara a ingreuna suplimentar rotile.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori