Colt z30 - aer conditionat
imi pare rau s-o spun dar asta cu lichidul agreat e o mare tampenie. freonul respecta niste standarde si nu marii producatori de masini sunt si mari distribuitori de freon. daca ai echipament adecvat, iti poti schimba singur freonul la masina, frigider, aer conditionat etc. cand si-a spus cristi povestea, am cautat si eu putin pe net si am realizat ca nu e un domeniu atat de complex. e fosrte usor sa iei din comert freon, schimbi eticheta si spui ca e mitsubishi original. nu uitati ca hotia la noi nu are limite.
Foarte cald afara, in masina racoare.
Ghici, ghicitoare ce e ?
Coltu' meu! )
Anu' trecut nu au nimerit-o sau le-a fost teama sa nu racesc...dar de data asta completarea cu freon si ulei s-a dovedit eficienta.
Raceste bine si destul de repede.
kosty000, eu nu as avea curaj sa-mi dau masina pe mana unui service de cartier...poate doar sa-i cunosc de ceva vreme.
Repet ce mi s-a spus si mie: "orice completare cu freon, trebuie insotita de completare cu ulei".
Anul trecut nu mi-au bagat ulei si scotea niste sunete ciudate cand AC-ul era cuplat, si nici nu racea bine.
Eu zic sa mergi intr-un service autorizat mitsubishi pentru verificari.
Nu ca ar fi doctori, dar macar ai o garantie...
Cu siguranta operatia de completare cu freon trebuie executata anual, insa la anul le cer doar sa completeze cu freon si ulei, fara a mai verifica AC-ul...
Ghici, ghicitoare ce e ?
Coltu' meu! )
Anu' trecut nu au nimerit-o sau le-a fost teama sa nu racesc...dar de data asta completarea cu freon si ulei s-a dovedit eficienta.
Raceste bine si destul de repede.
kosty000, eu nu as avea curaj sa-mi dau masina pe mana unui service de cartier...poate doar sa-i cunosc de ceva vreme.
Repet ce mi s-a spus si mie: "orice completare cu freon, trebuie insotita de completare cu ulei".
Anul trecut nu mi-au bagat ulei si scotea niste sunete ciudate cand AC-ul era cuplat, si nici nu racea bine.
Eu zic sa mergi intr-un service autorizat mitsubishi pentru verificari.
Nu ca ar fi doctori, dar macar ai o garantie...
Cu siguranta operatia de completare cu freon trebuie executata anual, insa la anul le cer doar sa completeze cu freon si ulei, fara a mai verifica AC-ul...
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
salutare.
nu as putea sa fiu destul de obiectiv pe subiectul asta pentru ac e prima vara care o prinde al meu (il am din sept).
eu unul merg cu A/C On mereu(iarna-vara) pentru ca nu am observat nici o diferenta de consum. ideea e ca nu cred ca porneste compresorul decat atunci cand trebuie.
ce e drept la pornire cand e dat pe min scoate un usor scartait si se opreste dupa(dupa ce se mai raceste in masina). o sa ma duc si eu la service sa imi verifice nivelul de freon ca parca nu raceste f tare pe min.
da mai vorbim vineri la intalnire.
nu as putea sa fiu destul de obiectiv pe subiectul asta pentru ac e prima vara care o prinde al meu (il am din sept).
eu unul merg cu A/C On mereu(iarna-vara) pentru ca nu am observat nici o diferenta de consum. ideea e ca nu cred ca porneste compresorul decat atunci cand trebuie.
ce e drept la pornire cand e dat pe min scoate un usor scartait si se opreste dupa(dupa ce se mai raceste in masina). o sa ma duc si eu la service sa imi verifice nivelul de freon ca parca nu raceste f tare pe min.
da mai vorbim vineri la intalnire.
Adevarul e ca pare a fi cea mai proasta instalatie de AC de la vreo masina... Dupa vreo 6 luni de la cumparare deja abia mai facea fata. Acum, la nici un an, da o boare de racoare, cu AC la maxim... Nu vreau sa stiu ce-o sa fie la vara, la 40 de grade. Am avut un cielo care la pozitia 1 racea mai bine... si nu-i schimbasem freonul de vreo 3-4 ani.
Am fost cu coltul meu care are 4 ani vechime să fac revizia la aerul conditionat, pentru ca nu mai racea chiar asa de bine. Am fost la service autorizat Mitsubishi. A costat 140 ron şi AC este la fel ca atunci cand am cumparat-o. Acum ingheata camasa pe mine.S-a conectat o instalatie cu două furtunuri la masină . Instalatia a verificat presiunea freonului, a scos tot freonul vechi si a vidat instalatia dupa care a asteptat sa sesizeze eventualele neetanseitati ale sistemului. Dupa ceva timp a constatat ca circuitul de freon este etans si numai atunci a incarcat instalatia cu freon si ulei pentru garnituri, dozele fixandu-le tot instalatia. Practic noi doar am privit la masina si atat. Totul s-a facut automat. Am avut niste probleme pentru ca in 4 ani nu am folosit decat foarte putin butonul de AC si de recirculare al aerului (porneam direct prin rozeta pentru ventilator), care se blocau, dar acestea au fost curatate la service si totul este ok. Masina are AC semiautomat şi daca aceste butoane nu functioneaza frecvent se pot bloca si apar surprize. Folositi-le cat mai mult, este recomandarea de la service si a mea. Va recomand schimbarea freonului de la service-ul autorizet Mitsubishi. Eu sunt foarte multumit.
eu mi-am luat un spray din carrfour pentru igienizare instalatie ac, dar preventiv. am pornit masina in garaj , am dat pe recirculare si apoi spray ul si-a facut treaba 10minute. pardoseala garajului e marmura , nu am vazut picaturi de apa pe jos. nu stiu unde are furtunul de condens ac. la logan imi face balta in 5minute ...
in schimb eu sunt unul din clientii foarte multumiti de aerul conditionat de la colt, de cand l-am luat acum ~2 ani l-am folosit si iarna si vara , anul asta am facut o verificare la service si au completat cu agent racire si ulei , oricum totul e automatizat . filtrul de polen il schimb la 1 an .
f.cristi stiu ca dc e infundat furtunul acela iti intra toata apa de la condens in masina. stiu asta de la logan si cred ca e valabil la orice masina. dar dc aveai iarna apa ai fi avut si acum vara mai mult ca sigur. eu cred ca umezeala aia chiar era de la zapada
in schimb eu sunt unul din clientii foarte multumiti de aerul conditionat de la colt, de cand l-am luat acum ~2 ani l-am folosit si iarna si vara , anul asta am facut o verificare la service si au completat cu agent racire si ulei , oricum totul e automatizat . filtrul de polen il schimb la 1 an .
f.cristi stiu ca dc e infundat furtunul acela iti intra toata apa de la condens in masina. stiu asta de la logan si cred ca e valabil la orice masina. dar dc aveai iarna apa ai fi avut si acum vara mai mult ca sigur. eu cred ca umezeala aia chiar era de la zapada
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori