Colt z30 - aer conditionat

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
damutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 06, 2007 4:22 pm

Mesaj de damutz » Sâm Mai 24, 2008 2:32 pm

imi pare rau s-o spun dar asta cu lichidul agreat e o mare tampenie. freonul respecta niste standarde si nu marii producatori de masini sunt si mari distribuitori de freon. daca ai echipament adecvat, iti poti schimba singur freonul la masina, frigider, aer conditionat etc. cand si-a spus cristi povestea, am cautat si eu putin pe net si am realizat ca nu e un domeniu atat de complex. e fosrte usor sa iei din comert freon, schimbi eticheta si spui ca e mitsubishi original. nu uitati ca hotia la noi nu are limite.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Sâm Mai 24, 2008 5:31 pm

Foarte cald afara, in masina racoare.
Ghici, ghicitoare ce e ?

Coltu' meu! )
Anu' trecut nu au nimerit-o sau le-a fost teama sa nu racesc...dar de data asta completarea cu freon si ulei s-a dovedit eficienta.
Raceste bine si destul de repede.

kosty000, eu nu as avea curaj sa-mi dau masina pe mana unui service de cartier...poate doar sa-i cunosc de ceva vreme.
Repet ce mi s-a spus si mie: "orice completare cu freon, trebuie insotita de completare cu ulei".
Anul trecut nu mi-au bagat ulei si scotea niste sunete ciudate cand AC-ul era cuplat, si nici nu racea bine.
Eu zic sa mergi intr-un service autorizat mitsubishi pentru verificari.
Nu ca ar fi doctori, dar macar ai o garantie...

Cu siguranta operatia de completare cu freon trebuie executata anual, insa la anul le cer doar sa completeze cu freon si ulei, fara a mai verifica AC-ul...

Avatar utilizator
robbycar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 08, 2008 12:01 am

Mesaj de robbycar » Dum Mai 25, 2008 1:50 pm

Si la mine AC-ul si-a pierdut din eficienta dupa un an.Am completat cu freon si ulei si l-am adus la normal.

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Mie Mai 28, 2008 10:18 pm

salutare.
nu as putea sa fiu destul de obiectiv pe subiectul asta pentru ac e prima vara care o prinde al meu (il am din sept).
eu unul merg cu A/C On mereu(iarna-vara) pentru ca nu am observat nici o diferenta de consum. ideea e ca nu cred ca porneste compresorul decat atunci cand trebuie.
ce e drept la pornire cand e dat pe min scoate un usor scartait si se opreste dupa(dupa ce se mai raceste in masina). o sa ma duc si eu la service sa imi verifice nivelul de freon ca parca nu raceste f tare pe min.

da mai vorbim vineri la intalnire.

Avatar utilizator
dogy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 15, 2009 10:52 am

Mesaj de dogy » Joi Apr 23, 2009 11:27 am

Adevarul e ca pare a fi cea mai proasta instalatie de AC de la vreo masina... Dupa vreo 6 luni de la cumparare deja abia mai facea fata. Acum, la nici un an, da o boare de racoare, cu AC la maxim... Nu vreau sa stiu ce-o sa fie la vara, la 40 de grade. Am avut un cielo care la pozitia 1 racea mai bine... si nu-i schimbasem freonul de vreo 3-4 ani.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Apr 23, 2009 1:11 pm

Ai schimbat freonul?

Avatar utilizator
Mugurcolt
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 27, 2008 10:16 am

Mesaj de Mugurcolt » Joi Mai 28, 2009 3:47 pm

Am fost cu coltul meu care are 4 ani vechime să fac revizia la aerul conditionat, pentru ca nu mai racea chiar asa de bine. Am fost la service autorizat Mitsubishi. A costat 140 ron şi AC este la fel ca atunci cand am cumparat-o. Acum ingheata camasa pe mine.S-a conectat o instalatie cu două furtunuri la masină . Instalatia a verificat presiunea freonului, a scos tot freonul vechi si a vidat instalatia dupa care a asteptat sa sesizeze eventualele neetanseitati ale sistemului. Dupa ceva timp a constatat ca circuitul de freon este etans si numai atunci a incarcat instalatia cu freon si ulei pentru garnituri, dozele fixandu-le tot instalatia. Practic noi doar am privit la masina si atat. Totul s-a facut automat. Am avut niste probleme pentru ca in 4 ani nu am folosit decat foarte putin butonul de AC si de recirculare al aerului (porneam direct prin rozeta pentru ventilator), care se blocau, dar acestea au fost curatate la service si totul este ok. Masina are AC semiautomat şi daca aceste butoane nu functioneaza frecvent se pot bloca si apar surprize. Folositi-le cat mai mult, este recomandarea de la service si a mea. Va recomand schimbarea freonului de la service-ul autorizet Mitsubishi. Eu sunt foarte multumit.

Avatar utilizator
f.cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 22, 2009 5:02 pm

Mesaj de f.cristi » Dum Aug 01, 2010 5:22 pm

Unde ar trebui sa apara pe sub masina apa scoasa din habitaclu de AC ? M-am tot uitat pe sub masina cu AC-ul pornit si nici pic de apa. Stiu ca asta iarna aveam tot timpul mochetele fatza (stanga si dreapta) ude (am dat vina pe zapada, zapada de pe pantofi, ploaie) si mi-e teama sa nu fie de la AC.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Dum Aug 01, 2010 6:08 pm

parca undeva sub puntea fata e furtunul prin care curge condensul

Avatar utilizator
Dennis_TL
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 15, 2008 5:02 pm
Contact:

Mesaj de Dennis_TL » Dum Aug 01, 2010 11:11 pm

eu mi-am luat un spray din carrfour pentru igienizare instalatie ac, dar preventiv. am pornit masina in garaj , am dat pe recirculare si apoi spray ul si-a facut treaba 10minute. pardoseala garajului e marmura , nu am vazut picaturi de apa pe jos. nu stiu unde are furtunul de condens ac. la logan imi face balta in 5minute ...
in schimb eu sunt unul din clientii foarte multumiti de aerul conditionat de la colt, de cand l-am luat acum ~2 ani l-am folosit si iarna si vara , anul asta am facut o verificare la service si au completat cu agent racire si ulei , oricum totul e automatizat . filtrul de polen il schimb la 1 an .
f.cristi stiu ca dc e infundat furtunul acela iti intra toata apa de la condens in masina. stiu asta de la logan si cred ca e valabil la orice masina. dar dc aveai iarna apa ai fi avut si acum vara mai mult ca sigur. eu cred ca umezeala aia chiar era de la zapada

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori