Problema La Pornire Si Turatie Motor!

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
richardjoltan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 16, 2012 3:39 pm

Mesaj de richardjoltan » Joi Feb 28, 2013 9:43 am

Salut la toti , am si eu o problema la un Mitsubishi colt 1994 1.3 12 valve gli , sa va zic cum a inceput toata problema ... mergeam cu masina acasa si eram grabit alea alea am vazut ca era aprins becul rosu de benzina dar credeam ca atunci s-a aprins , ok am ramas fara benzina NU AM FORTAT POMPA! , ca urmare a inceput sa deie in bot daca aveam 10 12 litri de benzina in rezervor mergea masina destul de bine cum scadea sub 7-6 litri incepusera sa deie in bot ca proasta!!! la relanti sta normal fara fluctuatii la motor sau orice altceva doar cand bag in a 1 a si motorul este umpic rece merge destul de ok dupa acea umpic se incalzeste deja incepe sa deie in bot ... ok am mers la mecanic a zis ca e pompa de benzina am schimbat pompa de benzina cu filtru cu tot ... apoi bag benzina 10 litri ok a mers pana sau consumat vreo 3 4 litrii si a inceput iar ... ( verificat de bujii si fise avand in vedere ca si astea or fost schimbate acuma 3 luni ... va rog ajutatima ce naiba ar mai putea fi ca inebunesc deja ... am zis ca ii dau foc la masina !!!

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Joi Feb 28, 2013 10:11 am

Pai baga si tu mai multa benzina si vezi cum se comporta,poate e sorbul sus si nu ii place pe rosu,asta asa ca prima chestie inainte sa mai schimbi ceva.(asta inteleg eu din ce ne-ai scris, ca erai pe rezerva)

Avatar utilizator
richardjoltan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 16, 2012 3:39 pm

Mesaj de richardjoltan » Joi Feb 28, 2013 12:50 pm

daca bag benzina merge,,,, dar mi se pare ceva anormal cum ajung de linia rosie sa nu mearga unde rezerva e de 5 litri plus inca vreo 2 3 cat mai are pe linia rosie fara bec aprins... iar sorbul e jos in rezervor daca bine stiu aproape atinge fundul rezervorului ... eu am schimbat pompa ca nu e mare scofala si am vazut ...

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Feb 28, 2013 2:07 pm

Poate ai litrometru busit, si iti indica mai mult. Oricum nu e bine sa mergi pe rezerva, toata mizeria e la fund, mai mult aer in rezervor inseamna mai mult condens..etc. Cel mai bine faci plinul la salariu, si cand scade sub 50% incepi si pui cu taraiatia de 50 roni sau cat bagi pana la urmatorul plin, s-o tii cu benzina destula in el. Nu-i asa mare paguba sa cari dupa tine 20 de litrii de benzina in rezervor mereu.

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Joi Feb 28, 2013 2:30 pm

Asta e singura explicatie,sorbul nu e indeajuns de adanc. Si ai toate sansele sa arzi pompa. Acum nu stiu cum e pe sub masina dar poate fundul rezervorului a devenit convex (poate a fost lovit-impins in sus la zapada spre exemplu-sau se vacumeaxa si se deformeaxa ) si apare problema.Nu stiu,caut o explicatie,cert este ca nu ii ajunge benzina. Sau nu iti mai indica bine nivelul de combustibil, asa cum spune si Alex !

Avatar utilizator
richardjoltan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 16, 2012 3:39 pm

Mesaj de richardjoltan » Joi Feb 28, 2013 7:56 pm

problema este ca de cand am ramas atunci fara benzina am bagat vreo 10 litrii daca bine tin minte si or inceput simptomele... si rezervorul inafara ca e ruginit umpic ici colo nu are lovitura... atasez si o poza ...


[img=http://www45.zippyshare.com/thumb/68502962/file.html][/img]

PLUS inainte nu aveam probleme astea...

unele sfaturi de la prieteni: 1 delocul sau bobina de la delcou
2 filtrul de benzina - sta in relantiu iar cand ii trebe sarcina trage mizeria din flitru si incepe sa dea in bot ... o sa incerc cu un filtru sa vad prima oara si apoi daca la fel face poate reusesc sa il combin pe un prieten sa isi dea jos delcoul de pe al lui sa mi-l pun mie sa vad daca la fel face... o ideee proasta dar poate iii deacord...

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Feb 28, 2013 9:28 pm



Cred ca mai simplu si mai sanatos ar fi sa alimentezi cu mai multa benzina. Daca spui ca atunci nu mai ai probleme, cel putin din punctul meu de vedere problema e ca si rezolvata. Probabil nici tu nu ai putea functiona cum trebuie prea multa vreme cu o jumatate de felie de paine si un bob de orez pe zi.

Avatar utilizator
richardjoltan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 16, 2012 3:39 pm

Mesaj de richardjoltan » Vin Mar 01, 2013 10:19 pm

am inteles idea dar oricum ... ii enervant ca a mers si nu mai merge...!!!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori