Martor Airbag Aprins
Masina a stat cateva zile in parcare nepornita. La pornire a ramas martorul airbag aprins, pentru care am mers la service si i-au sters eroarea din calculator. Eroarea era la senzorul de impact. A functionat normal 2 zile, dar dupa 4 zile de stat nepornita becul s-a aprins iar. Rog o parere despre problema, masina este COLT 1.5MIVEC 2007.
Care senzor de impact? sunt 2 in tragger. Ar trebui cu bornele scoase de pe baterie (scoti mai intai minus apoi plus, dupa care la reinstalare pui mai intai plus apoi minus) sa le dai cu niste spray de contacte electrice in mufe. Poate de la vibratii, pisici, sobolani etc s-au mai slabit sau de la umezeala au oxidat.
Stergerea unei erori nu echivaleaza cu rezolvarea problemei. Trebuie sa cauti sa inlaturi cauza nu sa tratezi simptomele. Nu te juca cu asta, nu stiu cat de probabil e dar totusi nu cred ca e exclus ca de la un senzor de impact defect sa ti se declanseze airbagurile. M-as interesa serios si pana la rezolvare cred ca as merge cu airbagurile deconectate.
Bateria (acumulatorul masinii) in ce stare e? De la o baterie slaba se poate sa iti dea erori ciudate, eu am avut de ESP, ABS, servo si SAM (computer). Masina pornea dar voltajul scadea sub 10V la pornire si multe sisteme electronice nu mai primeau curent ca sa se intieze asa ca dadeau eroare cum ca nu ar functiona.
E usor de verificat, si daca nu ai un voltmetru si pe cineva care sa dea la cheie in timp ce tu masori, mergi la orice magazin care vinde acumuatori auto si roaga-i sa iti faca o verificare. Nu cred ca iti va lua cineva bani pt atata lucru, sau daca iti vor cere, probabil va fi 10-15roni. Daca zici ca face dupa ce stai mai mult pe bara, poate acumulatorul e pe duca. E cel original? Are 6 ani deacum...e la sfarsit de viata, si frigurile astea nu-i fac nici un favor.
Stergerea unei erori nu echivaleaza cu rezolvarea problemei. Trebuie sa cauti sa inlaturi cauza nu sa tratezi simptomele. Nu te juca cu asta, nu stiu cat de probabil e dar totusi nu cred ca e exclus ca de la un senzor de impact defect sa ti se declanseze airbagurile. M-as interesa serios si pana la rezolvare cred ca as merge cu airbagurile deconectate.
Bateria (acumulatorul masinii) in ce stare e? De la o baterie slaba se poate sa iti dea erori ciudate, eu am avut de ESP, ABS, servo si SAM (computer). Masina pornea dar voltajul scadea sub 10V la pornire si multe sisteme electronice nu mai primeau curent ca sa se intieze asa ca dadeau eroare cum ca nu ar functiona.
E usor de verificat, si daca nu ai un voltmetru si pe cineva care sa dea la cheie in timp ce tu masori, mergi la orice magazin care vinde acumuatori auto si roaga-i sa iti faca o verificare. Nu cred ca iti va lua cineva bani pt atata lucru, sau daca iti vor cere, probabil va fi 10-15roni. Daca zici ca face dupa ce stai mai mult pe bara, poate acumulatorul e pe duca. E cel original? Are 6 ani deacum...e la sfarsit de viata, si frigurile astea nu-i fac nici un favor.
Acumulatorul este Varta Silver, cumparat in decembrie...deci nu ar trebui sa faca figuri. A fost masurat la service si e OK. Am incercat si cu scosul bornelor, dar nu a functionat. Ma voi duce la service pentru o verificare mai amanuntita... Cat despre declansarea airbag-urilor nu stiu daca e posibil, sistemul fiind oprit cat timp este inregistrata o eroare.
Eroare de airbag nu se sterge cu scosul bornei sau testere universale. Eu ziceam sa scoti bornele ca sa cureti mufele de la senzorii de impact. E bine ca nu se declanseaza cu eroare memorata, dar ce te faci cand o stergi si apare eroarea? De aia ma tem eu Ce trece prin "mintea" calculatorului de airbaguri cand apare eroarea.
Senzorii aia de impact nu sunt foarte scumpi, gasesti si sh pe la dezmembrari. Afla care are buba si fa-i de petrecanie daca nu merge cu o curatare.
Senzorii aia de impact nu sunt foarte scumpi, gasesti si sh pe la dezmembrari. Afla care are buba si fa-i de petrecanie daca nu merge cu o curatare.
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
Daca nu ma insel,este acelasi lucru ca la spatiala mea,se sterge in services si apoi reapare.Cica ar fi clock-springul care tot se strica dupa ce-l pui,cel putin asa e la noi la L200,mi s-a aprins pe la 60.000 km,...m-am uitat la el cu delicatete si acum am 150.000km.Intra si tu L200,...poate te ajuta cu ceva.
sl L200 stiu ca se mai intampla cu arculd e sub volan. la lancer a fost actiune cu senzorii din bot care oxidau, la colt nu stiu sa fi fost nimic, dar as merge si eu pe curatarea mufelor, bornelor, etc.
verifica si mufele de sub scaun de la airbagurile laterale, e posibil sa fie si de acolo, mai ales daca ai bagat ceva pe sub un scaun si poate a tras de ceva fire.
bafta.
cei din service, sterg eroarea, pornesc motorul si daca nu se aprinde din nou, inseamna ca s-a intamplat odaca ceva. cum zice si omul s-a reaprins cateva zile mai tarziu.
verifica si mufele de sub scaun de la airbagurile laterale, e posibil sa fie si de acolo, mai ales daca ai bagat ceva pe sub un scaun si poate a tras de ceva fire.
bafta.
cei din service, sterg eroarea, pornesc motorul si daca nu se aprinde din nou, inseamna ca s-a intamplat odaca ceva. cum zice si omul s-a reaprins cateva zile mai tarziu.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 40 vizitatori