Posesor Colt Iasi

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
marian.ciulin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 07, 2013 10:01 pm

Mesaj de marian.ciulin » Vin Feb 08, 2013 2:44 am

Buna seara.

Sunt fericitul posesor al unui Colt 1.3 din anul 2007 de doua luni de zile, si astazi mi-am facut cont pe forumul Mitsubishi. Am citit cam tot ce scria pe aici despre Colt si sper sa gasesc rezolvare cu ajutorul vostru la majoritatea problemelor care o sa apara.(sper sa fie cat mai putine)
Masina am luat-o la 76000 km cu carte service facuta la Casa Auto Iasi.
Am fost foarte multumit de masina inca de la inceput. Imi place foarte mult puterea motorului pentru capacitatea lui, imi place spatiul interior, imi plac o multime de lucruri la aceasta masina pe care le stiti cu totii care detineti o astfel de masina. In schimb sunt unele lucruri care le-am regasit si pe acest forum care nu imi plac deloc :

1. Cutia de viteze - I-a si marsarierul sunt belea, de cele mai multe ori cand folosesc aceste trepte de viteze imi iese par alb. As dori sa stiu daca schimbatul uleiului din cutia de viteza a schimbat ceva sau doar a fost o irosire de bani.
2. Suspensia - este foarte rigida. Asa sunt toate, sau trebuie sa ma pregatesc sa schimb amortizoarele/arcurile ?
3. Dupa o luna dupa ce am cumparat-o a inceput sa bata toata fata, si abia astept sa vina primavara si sa se asfalteze mai repede drumurile, pentru ca in orasul meu toate strazile sunt pline de gropi si este imposibil sa le eviti pe toate, pentru a schimba bucsaria. As dori daca s-ar putea sa-mi spuneti din experienta voastra cam cat ar putea ajunge sa schimb bucsele fata/spate.
4. Sub carenajul rotii stanga spate este aparuta putina rugina. Am mai vazut lucrul acesta si la un Colt intr-o poza. Voi aveti cumva problema aceasta? Este o problema generala la ele sau doar eu am ghinionul asta?
5. Cureaua alternatorului la rece scartie.

Vreau sa vad daca mai este vreun posesor de Colt pe acest forum care sa locuiasca in Iasi. As dori sa-mi recomande un service cu preturi acceptabile, care sa stie cu ce se mananca mecanica la un Mitshubishi la care sa pot apela cu incredere, pentru ca nu vreau sa dau faliment mergand la Casa Auto despre care oricum nu am auzit prea multe cuvinte de lauda.

As dori sa aflu daca gasesc vreun posesor de Colt din Iasi pe aici si pentru intalniri, pentru a impartasi pareri, idei, rezolva probleme.

Multumesc.

Avatar utilizator
gabivdo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 30, 2008 10:34 am

Mesaj de gabivdo » Vin Feb 08, 2013 9:20 am

Bine ai venit pe forum si la cat mai multi Km cu buburuza

Din experienta mea sumara de o luna cu Colt 1.3 imi amintesc aceeasi problema cu cutia, trebuia sa fac de multe ori dublu ambreiaj sa intre in marsarier.
Zgomotul curelei de alternator l-am avut si eu dar l-am eliminat cu un spray de curele la vreo 50 lei: i-am dat un jet prin septembrie si inca e liniste...
Un service decent nu am gasit nici eu, probabil si fiindca demoralizat de alti prieteni nici nu m-am chinuit sa mai caut...
Suspensia e tare si cursa e scurta, deci probabil o combinatie de jante de 14 si anvelope cu talon mai mare ar merge. La ce drumuri avem in Iasi ma mir ca nu-mi sar rotile cu totul.
Legat de intalniri, este un topic dedicat in sectiunea de intalniri si evenimente.

CU bine!

Avatar utilizator
piticu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 12, 2009 1:53 pm

Mesaj de piticu » Vin Feb 08, 2013 11:46 am

Salut si iti urez multi kmp fara probleme Si acum sa trecem la punctele enumerate de tine.

1. Nu te atinge de uleiul din cutie, vei da din lac in put credema ca stiu ce spun.
2. DA suspensia este relativ rigida si ai sa vezi ca, cand se va mai incalzi vremea o sa mai dispara multe zgomote suspecte care apar in mare masura din cauza frigului. Pe spate nu ai ce bucsi schimba, ca sunt doar doua mari care tin puntea dar alea nu se duc la km astia, deobicei alea se schimba dupa cateva sute de mii de km. Pe spate de schimbat nu ai decat amortizoarele daca sunt duse. Gata cu spatele
Acum cu fata: Primul lucru la care sa te uiti sunt bucsile cu bieletele antiruliu, deobicei astea iti dau zgomote enervante care te fac sa te gandesti la lucruri mai grave gen pivoti, brate, bielete directie si ce mai e. Daca cel care a condus-o inainte nu a fost un dobitoc si a arat cu ea toate gropile vazute nu ai de ce sa te sperii, pentru ca cu toate ca la frig suspensia coltului devine un pic mai rigida, este destul de strong ceea ce se si observa pe forum ca nu exista topicuri cu probleme interminabile.
Cauta un mecanic bun si lasa-i in pace cu reprezentantele lor ca de multe ori se uita dupa cai verzi pe pereti si numai factura grasa conteaza. Si cand se mai incalzeste vremea dute si fa un test de amortizoare si vezi rezultatul chiar daca multi or sa zica sa nu tii cont de el te ajuta sa-ti faci o idee asupara amortizoarelor. Cam asta e cu suspensia, multe zgomote vin din chestii minore pe care un mecanic bun le va depista.
3. Punctul asta cred ca se poate corela cu punctul 2.
4. Pune o poza cand poti sa vedem si noi, deoarece e prima data cand aud de rugina la colt
5. Ori schimbi cureaua cu una noua ori o mai strangi pe asta un pic cat sa nu mai scartaie.

Avatar utilizator
marian.ciulin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 07, 2013 10:01 pm

Mesaj de marian.ciulin » Vin Feb 08, 2013 9:43 pm

4. Pune o poza cand poti sa vedem si noi, deoarece e prima data cand aud de rugina la colt

Revin cu o poza de la un alt Colt care l-am gasit pe autovit si am vazut aceeasi problema si la mine pentru ca nu am avut timp sa fac o poza la a mea.
Zona cu rugina este sub carenajul de la roata stanga spate.

As dori sa stiu daca a mai aparut si la altcineva aceasta problema si cum a rezolvat-o.
Fişiere ataşate
Rust.jpg
Rust.jpg (58.22 KiB) Vizualizat de 7022 ori

Avatar utilizator
LaurB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 14, 2008 10:44 am

Mesaj de LaurB » Vin Feb 08, 2013 10:24 pm

Salut,
si cati mai multi km fara probleme prin gropile urbei noastre mirifice ... ce se asfalteaza doar inainte de alegeri.
Eu, Andrei, si mai suntem cativa ce avem coltzuri si suntem din Iasi.
Am o intrebare : esti sigur ca e rugina sub pasajul rotii? acolo de obicei ajunge toata apa si tot felul de pamaintmizerii si asa mai departe.
Zona aia e murdara tot timpul insa si super izolata ..daca te uiti atent vezi ca imbinarile is date cu un fel de mastic grros.
eu credeam ca e rugina pe aripa rotii,....ca dedesupt e doar tabla si ma astept ca de la panmant si apa acumulata sa apara....daca mai tineti minte cum e la opel asta versinea 1.
Eu zic sa o speli bien acolo si apoi sa vezi...sper doar sa fie alarma falsa.
Numai bine.
Laurentiu

Avatar utilizator
marian.ciulin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 07, 2013 10:01 pm

Mesaj de marian.ciulin » Vin Feb 08, 2013 10:45 pm

QUOTE (LaurB @ Feb 8 2013, 10:24 PM) Salut,
si cati mai multi km fara probleme prin gropile urbei noastre mirifice ... ce se asfalteaza doar inainte de alegeri.
Eu, Andrei, si mai suntem cativa ce avem coltzuri si suntem din Iasi.
Am o intrebare : esti sigur ca e rugina sub pasajul rotii? acolo de obicei ajunge toata apa si tot felul de pamaintmizerii si asa mai departe.
Zona aia e murdara tot timpul insa si super izolata ..daca te uiti atent vezi ca imbinarile is date cu un fel de mastic grros.
eu credeam ca e rugina pe aripa rotii,....ca dedesupt e doar tabla si ma astept ca de la panmant si apa acumulata sa apara....daca mai tineti minte cum e la opel asta versinea 1.
Eu zic sa o speli bien acolo si apoi sa vezi...sper doar sa fie alarma falsa.
Numai bine.
Laurentiu

Asa voi face. Desi asa se vedea si dupa ce am fost cu ea la spalatorie. Data viitoare cand merg la spalatorie am sa ii rog pe baietii de acolo sa insiste mai mult pe partea respectiva.
In schimb si pe coltul aripii este aparuta putina rugina in zona selectata din poza.
Dar cel mai bine am sa revin cu niste poze dupa ce merg cu ea la spalatorie pentru a se vedea exact ceea ce exemplificat mai sus.
Apropo, voi de unde va achizitionati piesele/consumabilele pentru Colt in Iasi? Si Laurentiu, poti sa-mi recomanzi te rog un service de incredere unde ai mers sa schimbi bucsele sau pentru alte reparatii care le-ai efectuat daca a fost cazul?
Multumesc.
Fişiere ataşate
Rust.jpg
Rust.jpg (59.45 KiB) Vizualizat de 7001 ori

Avatar utilizator
LaurB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 14, 2008 10:44 am

Mesaj de LaurB » Sâm Feb 09, 2013 1:09 pm

Salutare,

Din pacate nu as putea sa iti zic un service Ok, pentru ca habar nu am.
Eu ce am facut la ea a fost:
- schimbat degeaba flanse si rulmenti amortizoare fata pentru ca scartaia...insa problema era de la nisip si pietricele cazute nu stiu cum in oalele de sus ale amortizoarelor
- schimbat iar degeaba sabotii pe spate pentru ca scataiau...
Astea la casa auto ca am ceva reducere de client gold...
De verificat masina inainte de a pleca in concediu merg la Ford Iasi...cred ca de obisnuinta, plus ca pretul e ok pentru operatiunea asta.
Ultima data au cam dat fail, ziceau ca tre sa schimb o bieleta de directe (care nu se gaseste decat daca cumperi toata casea ... ce kkt la mitsu) si de fapt erau bucsele de la bara stabilizatoare. Ma rog, insa is de 10 cu clientul si treaca de la mine acum.
Ce am mai facut la ei, am mai vopsit bara si aripa dreapta din cauza unei zgarieturi ..si a iesit impecabil.
In rest, schimburile de consumabile pentru revizii le fac in house, merg la cineva, un mecanic cu un garaj...e muult mai ieftin.
De cumparat, filtrele is numai MAN, uleiul cel mai OK ce il gasesc pe piata.
Iau in general de la un magazinas de pe Str. Nicoae Iorga, fostul Triorom...acum nu stiu ii mai zice...din Podul de piatra inca 100m, chiar in dreptul trecerii peste calea ferata. Am mai luat si de la autocenter...depine de timp, piese...etc.

Stiu ca la vanzare lumea se uita un carte si deja are "palpitatii" (sa nu zic altceva) cand vede stampila de revizie ca e service mitsu, insa eu mi-am asumat riscul de a pierde la faza asta. Si asa, mitsu la vanzare is 2 lei juma in comparatie alte marci, insa macar nu ii ingras pe astia cu revizii.
Prefer sa dau banii pe piese Ok, decat pe manopera.

Daca aud ceva de bine de un service, postez aici.
O zi super.
Laurentiu

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Dum Feb 10, 2013 11:45 pm

Salut,
mi-e cunoscuta nuanta respectuva, din acea zona, inca din "early days". Insa niciodata nu mi-am pus problema ca ar putea fi rugina.

Cat despre celelalte probleme ridicate de catre tine:

1. Chestia asta intra lejer in categoria "asa face toate". Pana la urma va deveni chestie de obisnuita, daca iti creezi un obicei din a merge mai intai in treapta a treia, apoi in marsalier, n-ar trebui sa mai ai probleme din punctul ala de vedere.
2. Asa sunt toate, Nu face insa rau un test de amortizoare, "sucks"-urile cu care vin echipate din fabrica sunt destul de varza.
3. Asteapta sa se mai incalzeasca, posibil ca multe din sunete sa dispara. Cel putin stiu ca in cazul meu, la ultima revizie (80k) nu se pusese problema de schimbat bucse, in conditiile in care am si arcuri sport de ~40k si, din pacate, strabat transeele aceleasi urbe ca si tine.
4. Am raspuns deja
5. Se intinde, sau se schimba cu 50-60 ron, cu tot cu manopera.

Dupa cum ti-a spus si Laurentiu, si eu sunt unul din posesorii de Colt din Iasi. Poate reusim sa ne adunam zilele astea, detalii aici

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Feb 12, 2013 2:44 pm

salut,
ce ai aratat la contraaripa nu este rugina, este un maclavais care protejeaza tabla, care intamplator are culoarea aia maronie...sau o capata in timp.
rugina in zina incercuita, este cel mai probabil din cauza unei petre care a afectat vopseaua si a lasat tabla neprotejata. daca nu ai vopsea sau altceva la indemana, curata cu niste benzina zona respectiva si da macar cu un lac de unghii. ideea e ca tabla sa nu ramana neprotejata si in contact cu aerul.
suspensia e rigida. cand o sa inceapa sa fie barca faci test la amortizoare. amortizoarele cand se strica, se inmoaie, nu se intaresc.
zgomote, pe langa bucsile de la bara stabilizatoare (care trebuie sa coste vreo 30-40 roni + manopera), mai poti sa ai la puntea fata din cauza unor pietre, care stau PE punte si nu pot sa cada in spate din cauza barii stabilizatoare iar in fata din cauza casetei de directie (parca). ridica masina pe un elevator sau cum oi putea sa te bagi sub ea (atentie sa fie asigurata tot timpul), si baga mana dupa bara stabilizatoare si vezi daca ai pietre pe acolo. dau niste zgomote groaznice.
cureaua poti sa o mai intinzi un pic dar daca nu sti sigur daca e schimbata, mai bine o schimbi.
bafta cu bestia.

Avatar utilizator
and3yu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 19, 2007 1:00 am

Mesaj de and3yu » Vin Feb 15, 2013 12:00 pm

Bine ai venit.
Eu am fost la serviceul unui coleg de pe forum (posesor si el de colt) , mi-a facut treaba buna la masina la un pret normal. de exemplu i-am spus ca am 100000km cu placutele de frana originale si a spus ca le pot schimba la urmatoarea revizie....daca faceam serviceurile la casa auto placutele trebuiau schimbate la 30000.
Zgomotele ciudate vin de la bucsile antiruliu...tot la el le-am schimbat dupa ce altii mi-au spus ca sunt bieletele de directie...4000ron :-) :-) :-) ...
Cureaua..."asa face toate" curelele. O mai strangi si merge .
Cutia...iarna caraie in tr.2 si 3 daca schimbi rapid la rece. La cald merge. In mars arriere daca te grabesti caraie...daca nu e mai bine.

Oricum...coltul este o masina foarte fiabila si ieftin de intretinut...piesele le cumpar de la unix auto.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori