Cutie viteza Mitsubishi Colt

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Apr 10, 2008 11:42 am

stiu asta de la mcar.
Asa ca crede-ma. )

Intreaba si tu...
Nu vad ce e asa incredibil...
Ideea e ca anul asta se vor fabrica si piese de schimb dar asta aud de 1 an jumate.
De data asta cred ca se va rezolva pentru ca deja nu mai e vorba doar de colt.

Avatar utilizator
Mugurcolt
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 27, 2008 10:16 am

Mesaj de Mugurcolt » Joi Apr 10, 2008 2:38 pm

Mi s-a comunicat de asigurator ca nu se schimba decat subansamblul,adica carcasa care a fost avariata si nu toata cutia de viteze care este un ansamblu.
Nu inteleg de ce firma care face cutia de viteze nu trimite componente la service. Refuzul celor de la service a fost categoric - ori toata cutia, ori nimic -.
Am scris la firma in Olanda si sper la un raspuns privind posibilitatea de inaltare a suspensiei. Scrisoarea a plecat acum doua saptamani.
In cel mai rau caz voi valorifica cutia de viteze catre functional este buna. Are rupte cele doua bucse filetate de la partea inferioara, din capacul ambreiajului. Nu stiu insa, daca acel aliaj se poate suda. Daca da, o sudez si o pastrez de rezerva, pentru ca pe drumurile noastre totul este posibil.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Apr 10, 2008 3:47 pm

QUOTE (Mugurcolt)Mi s-a comunicat de asigurator ca nu se schimba decat subansamblul,adica carcasa care a fost avariata si nu toata cutia de viteze care este un ansamblu. ... Refuzul celor de la service a fost categoric - ori toata cutia, ori nimic -.

Logic de ce au refuzat categoric.
Asiguratorul nu are habar, el vede, constata si decide.
El considera ca este normal sa existe piese de schimb...
In realitate...cei de la service stiu ce isi permit ei din punct de vedere tehnic "ori toata cutia, ori nimic" din motivele mai sus amintite de mine.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Apr 11, 2008 7:02 am

.................

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Vin Apr 11, 2008 11:04 am

Si eu m-am mirat, dar dupa ce am aflat informatia asta de la 5 persoane diferite (din service) m-am convins ca asa e.
Acum nu stiu ce calcule isi fac ei, dar probabil ca sunt atat de ieftine, incat in caz de vr-un defect real, nu se merita sa fie reparate.
Asta pana acum, ca era vorba doar de Colt.
In afara de rulmentul ala zornaitor, un bug recunoscut de asemenea...si care nu se poate schimba, in rest cutiile ar fi ok.
Ce strica toata treaba ?
Comanda levier prin cabluri sau prin ce kkt e, si de aici efectul ar fi ca uneori transmiterea comenzii nu se face corect in cutie, in special la turatii peste 5000 rpm cand motorul isi schimba unghiul fata de axa x, praghiile/cablurile se tensioneaza, isi fac joc si de aici va incepe sa agate din ce in ce mai rau.
Asta e la mine. Nu generalizez, insa din ce stiu de pe la altii, fenomenul, desi mai rar si mai putin sesizabil, este intalnit.

Cele de lancer stiu ca au alte rapoarte, samd dar tot de Mercedes sunt facute ?
Ca atunci se explica de ce de anul asta or sa apara si piese de schimb.

Mie mi-a placut de exemplu cum functiona cutia de pe lancerul 1.5 (de la Alex), nu agata, parea a fi sincronizata in marsarier, dar, in treapta a patra (parca) era "trosnita".
Asta e cutie made in japan sau by Mercedes ?

Avatar utilizator
Mugurcolt
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 27, 2008 10:16 am

Mesaj de Mugurcolt » Vin Apr 11, 2008 1:41 pm

Pe cutie scrie "Smart". Cand o sa am timp o sa-i fac mai multe poze pe care o sa la postez aici.

Avatar utilizator
Mugurcolt
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 27, 2008 10:16 am

Mesaj de Mugurcolt » Lun Mai 19, 2008 12:45 pm

In poza urmatoare, prezint punctul cel mai periculos din partea inferioara, fata, a masinii. Este suficient un pietroi de pe carosabil, care sa loveasca unul din cele doua suruburi, fixate printr-o piesa mica metalica de sectiune U de cutia de viteze si bucsele de aluminiu ale capacului cutiei de viteze se vor reteza. Chestia asta costa 100 milioane. Nu se schimba capacul la cutie cum a-r fi normal, ci toata cutia.
Fişiere ataşate
m_2_1.jpg
m_2_1.jpg (72.94 KiB) Vizualizat de 2498 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 83 vizitatori