audio pt colt

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
backrip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 16, 2009 11:17 pm

Mesaj de backrip » Joi Iul 15, 2010 2:52 pm

nici eu nu imi mai aduc aminte cat sunt cele de pe spate. vreau sa imi adaptez pe fata de usa (spate) tot de 13 ca pe fata.
Multumesc pentru pontul cu clema.,.. trebuie sa incerc

Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Joi Iul 15, 2010 6:30 pm

QUOTE (COObra @ Jul 15 2010, 09:03 AM) cat sunt boxele alea? scrie pe undeva ca nu am fost atent.

QUOTE (matei_m @ May 20 2010, 11:57 PM) 140 de lei aveau o reducere consistenta.

Pam-pam

Avatar utilizator
backrip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 16, 2009 11:17 pm

Mesaj de backrip » Sâm Iul 17, 2010 1:47 am

aceleasi difuzoare mi le-am cumparat si eu saptamana trecuta din Buzau dar am dat mai mult pe ele, insa, nu regret decat faptul ca nu am timp momentan sa trag vreo cateva fire pana la amplificator, sa dau in ele macar 80w rms, daca ele teoretic sunt de 100w rms.

momentan ma cert cu semnalul audio de la cd-player din cauza ca imi da medii in difuzorul de subwoofer si imi incalzeste amplificatorul. trebuie ori sa scot fire din prefinal (desfacut cd-player) ori alt mp3 player auto, iar la a doua varianta sunt cam pretentios si nu am bani de alpine )

Avatar utilizator
Dennis_TL
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 15, 2008 5:02 pm
Contact:

Mesaj de Dennis_TL » Sâm Iul 17, 2010 9:32 pm

nu scoti nici 30w rms, cred ca nu ai auzit difuri de 80w rms. fara antifonare chiar dc ai scoate 100w rms ai avea o auditie de slaba calitate din cauza vibratiilor. la partea cu subwooferul nu poti un filtru gen crossover sa separi frecventele ?dc schimbi playerul adio computer de bord asta sa stii. difuzoarele de pe colt , alea stock care aveti ocazia sa le ascultati pe alt player ...nu o sa va vina sa credeti. playerul este execrabil pe partea de amplificare mai ales.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Dum Iul 18, 2010 7:44 am

eu am vazut pe pagina precedenta, ca difurile vin cu croosovere. ele tre sa separe semnalul de joase de restul.

Avatar utilizator
backrip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 16, 2009 11:17 pm

Mesaj de backrip » Dum Iul 18, 2010 2:30 pm

difuzoarele mnc isi fac treaba chiar bine, dar vreau sa le amplific... daca ele sunt de 100w rms (specificatii producator) ar trebui sa duca macar 80w rms (w rms pentru auto) iar daca se ard, asta este, altele

amplificatorul are crossover, este pe hpf, lpf la 50 hz si cu toate acestea cu semnalul din playerul stock imi da medii in subwoofer. incercat pe un alt player (kenwood parca) nu a mai dat medii si s-a auzit destul de bine.

cat despre antifonare, un prieten este pe cale sa inceapa asa ceva pe masina lui si voi vedea rezultatul, dupa care va urma si Mitza mea.

Avatar utilizator
Dennis_TL
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 15, 2008 5:02 pm
Contact:

Mesaj de Dennis_TL » Dum Iul 18, 2010 4:47 pm

la antifonare eu am folosit vibroplast M1 , portiere fata spate atat pe fata de usa cat si pe portiera . e greu te chinui dar merita. ai grija cu siguranta la manivela geamuri spate , e al dracu de greu sa o scoti de acolo . iti trebuie ceva ascutit.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Dum Iul 18, 2010 4:50 pm

Dennis, ai putea face un how-to si eventual pune ceva poze din timpul procesului de antifonare? Sunt convins ca nr celor interesati e destul de maricel..

Avatar utilizator
Dennis_TL
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 15, 2008 5:02 pm
Contact:

Mesaj de Dennis_TL » Lun Iul 19, 2010 11:53 am

poze nu am , din pacate au plecat odata cu instaurarea unui virus turbat. eu am facut upgrade-ul audio la be-loud in Bucuresti , a durat 1 zi (14ore) dar a meritat.am stat acolo si am ajutat, privit , luat aminte la ce faceau...nu este deloc greu , acum as face singur dc mi-as lua alta masina.
1) se scot bornele de la baterie pentru ca la colt sta plafoniera aprinsa mereu si dupa cateva ore bune e posibil sa impingeti masina .
2) in manerul fetei de usa este un capacel, se ridica capacelul si se desurubeaza. mai exista inca un capacel pe fata de usa se vede , nu mai stiu exact unde.
3) se scot fetele de usi de pe fata , cu un instrument cu 2 dinti ca o furculita . se scot usor, nu trageti brusc ca se pot rupe , oricum in caz de se rup se pot schimba , puteti cumpara in prealabil clipsuri de la un magazin sau chiar de la un service auto,gen reprezentata dacia!
4) se ridica usor partea in care aveti butoanele de la geamuri apoi scoateti fata de usa putin doar cat sa va permita sa scoateti mufele de la tweeter sau chiar tweeterul cu totul.
5) acum puteti scoate fata de usa , puneti-o pe o masa ceva , se scoate si folia care e pe portiera, este lipita cu mastic, trageti incet ca tot masticul ala o sa il folositi cand puneti inapoi.
6) acum incepe greul, se ia fiecare felie de insonorizant (vibroplast m1 in cazul meu )+ 1 rola de cauciuc si un aparat gen feon cu aer cald . se aplica insonorizantul , foita cu foita se apasa bine cu rola sa fie perfect lipit ,se incalzeste cu feonul, iar se roluieste, se decupeaza cu un cutter foarte ascutit , preferabil lama noua dupa conturul fetei de usa . nu aruncati bucatile decupate, le veti lipi mai tarziu unde vreti ca sa fie un tot uniform si o acoperire cat mai buna.
7) dupa circa 1 ora, fata de usa va fi gata, fumati o tigara , beti un suc si inarmativa cu muuulta rabdare pentru ca urmeaza operatiunea de aplicare a insonorizantului pe interiorul portierei , aceea de tabla. acum depinde de cat de subtiri aveti mainile, e foarte stramt locul pe acolo, oricum exista 2 zone accesibile si care vibreaza cel mai tare deasupra si sub bara de ramforsare din portiera.
8) se repeta operatiunea pentru toate cele 4 portiere , la portierele spate cu o surubelnita foarte subtire trebuie sa aliniati cumva siguranta din manivela de la geam pentru a scoate manivela cu totul si a demonta .
9) acum cea mai mare problema este cu boxele pentru ca nu intra oricare, ei specifica ca la colt ar incapea difuzoare de 16,5 fata-spate. ei bine nu e chiar adevarat in sensul ca difuzoarele stock au cred ca 13 si la randul lor sunt incastrate intr-un adaptor de plastic de 16,5. daca scoateti adaptorul nu puteti sa prindeti difuzoarele de 16 decat in tabla direct si vor vibra ca dracu. eu am folosit mdf uri pe fata iar pe spate am pus de 16 coaxiale(astea intra coaxialele doar cele sistem nu intra pentru ca sunt mult mai groase). pe fata am folosit sistem cu crossovere. am schimbat 2 seturi de difuzoare pentru ca nu intrau perfect, am folosit in final o varianta de in phase xtc6 dar slim, mult mai scumpe decat cele normale ca grosime.
10) acum degeaba aveti difuzoare daca nu aveti si player sau amplificare pentru ele. testat rapid cu playerul stock in noua configuratie , antifonat+tot sistemul de difuzoare schimbat ...nu am fost multumit , am zis ...alt player. am ales un player , fiecare ce doreste dar aveti nevoie de adaptor 1din (35ron)+mufa adaptoare iso Mitsubishi.(30ron) .
cam asta ar fi tot din ce imi aduc aminte acum.
inainte de operatiunea asta nu spalati masina , eu am spalat o si aveam condens, apa si a fost mai greu de sters, uscat .

Avatar utilizator
backrip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 16, 2009 11:17 pm

Mesaj de backrip » Lun Iul 19, 2010 9:34 pm

cea nai mare rugaminte,spune-mi te rog unde anum este siguranta pe spate de la manivela? sus,jos,dteapta,stanga.eu inca nu am gasit-o... pfff

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori