Vreau Un Colt

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
FlorinMihai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 28, 2012 3:52 pm
Contact:

Mesaj de FlorinMihai » Mar Ian 15, 2013 6:30 pm

Ma uit la un pret apropiat de 4000 euro...maxim 5000.

Avatar utilizator
Kleinetier
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 23, 2012 3:31 pm

Mesaj de Kleinetier » Mar Ian 15, 2013 7:44 pm

Eu zic ca 5000 E e un plafon rezonabil, si ai sanse sa gasesti ceva OK.

Eu am negociat in vara si am reusit sa obtin o reducere de aprox. 800 de E.

Avatar utilizator
FlorinMihai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 28, 2012 3:52 pm
Contact:

Mesaj de FlorinMihai » Mie Ian 16, 2013 9:45 am

As vrea sa va spun ca am fost aseara sa vad un colt si mi-a placut foarte mult.
Este un colt negru, din 2007, motor 1.3.
Ce e de remarcat e ca masina este a unei doamne in varsta care a mers cu ea doar 37000 km, iar un an de zile masina a stat in garaj.
In interior era extrem de curata si ingrijita, parca e noua.
Ceea ce am observat la prima vedere este un scartait la motor, ca de la o curea.
L-am auzit la relanti, dar se auzea si in mers. Aveti idee ce ar putea fi?
De asemenea, masina a stat un an in garaj cu alarma pusa, iar bateria s-a consumat.
Au reusit sa porneasca masina si dupa ce au facut cateva sute de km cu ea mi-au spus ca s-a cam incarcat. Ar trebui schimbata nu?
Astept niste pareri...
Masina e f dotata, are senzori de parcare, de lumini, de ploaie, scaune fata incalzite etc...
Pretul masinii e aprox 5000 euro.
Astept opinii va rog!!!

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Mie Ian 16, 2013 10:03 am

Posibil sa fie cureaua de la alternator care trebuie intinsa.Nu este mare cheltuiala. Cel mai bine vorbeste cu vanzatorul si trageti impreuna o fuga pana la Mitsubishi sa iti faca o verificare a masinii.

Avatar utilizator
piticu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 12, 2009 1:53 pm

Mesaj de piticu » Mie Ian 16, 2013 10:11 am

http://www.autovit.ro/smart-forfour-C27573099.html Linku asta l-am pus ca un reper sa vezi ce poti lua in banii pe care ai zis ca ii ai la dispozitie, am sa-ti enumar niste puncte de vedere strict personale.
-daca as fi acum in locul tau si as avea de ales intre un Colt si Forfour , am sa va surprind, dar as alege Smartul. Pentru ca:-e originalul si nu reproducere
-calitatea materialelor e peste colt se vede cel mai bine la interior, automat si antifonarea. De exemplu for4 are capac de motor si la 1.1 benzina. Ca sa termin cu versus-ul si sa intelegeti ce vreu eu sa zic este ca Colt-ul este o varianta mai ieftina a Forfour-ului. Eu asa gandesc, de ce sa nu aleg lucrul mai bine facut daca am posibilitatea?
-nu nu nu si iarasi nu benzina. Sunt satul de consum, sunt satul de zgomotul de drujba, sunt satul de lipsa cuplului, sunt satul de zgomotul la drum lung al benzinarului, sunt satul ca vara sa evit sa folosesc ac-ul ca-mi stranguleaza motorul ca deh fiind benzinar imediat se simte. Asta cu diesel vs benzina nu are legatura cu coltul sau forfour-ul e un of general al meu. Si acum aruncati cu pietre, sunt pregatit

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Ian 16, 2013 10:35 am

Eu am forfour si antifonarea nu e cu nimic mai buna. Ba mai rau, spatiul urias intre portiere permite curentului de aer sa intre! Coltul e mai comfortabil. Forfourul e frumos (parere subiectiva), dar ultimul s-a fabricat in 2006, deci sub 100.000km nu ai cum sa gasesti o masina veche de 6 ani.
Forfour nu are torpedou racit . Are multe alte dotari, dar trebuie sa gasesti unul cu dotarile astea.

Dieselul e si mai zgomotos decat benzina, si nu e formidabil de economic. 1-1.5l/100km diferenta si asta in situatii extreme, de ex la viteza de 140kmh. In oras nu e diferenta intre ele. Dieselul are mai multe probleme pe parcurs.

1.3 e foarte ok si la consum si la putere, se descurca onorabil.

Capac de motor poti sa-ti iei de pe smart si sa-l pui, nu antifoneaza el mare lucru, dar e mai frumos compartimentul motor cu el, nu mai vezi atata praf, fire, fiare etc.

Diferentele tehnice sunt mici, doar la suspensie. Cutia si motorul sunt aceleasi. La forfour nu se poate rasturna fractionat bancheta, ci doar toata intreaga. Marele avantaj la forfour sunt panourile de plastic, foarte rezistente, nu am nici o urma de la usi pe ele, sunt flexibile cand deschid nesimtitii usa tare in a ta nu patesti nimic. Si 2, sunt prinse in clipsuri, suruburi, cleme. Daca busesti orice panou ti-l poti schimba singur singurel. Aici economisesti bani si timp de service. Si e cam 5 mil bucata de panou nevopsit (plastic negru). Plafonul panoramic si care se deschide e foarte frumos, dar sa nu faci insolatie usor ca mine )

La 5000 iti iei un forfour frumusel si bine dotat, dar sa nu ai pretentii la an/km. Sunt fiabile si daca au fost ingrijite nu pica nimic aiurea. Pt mine astea sunt criteriile, dotari si stare, pret, apoi an si km.

A mea e din 10.feb.2004 si are 180.000km, nu s-a stricat nimic. Am schimbat 2 amortizoare spate si discurile fata. Bat tachetii un pic. Pt ca am inaltat-o si i-am pus roti mari consuma acum 5-6 in afara orasului. vara chiar si cu rotile de 7 consuma 5 la mers lejer (90-100). La 140 ia 7+, in functie de conditii. Dar de atata timp o cunosc, si chiar daca ma dau la ea stiu cand e cazul sa reduc, cand e mai bine sa o las in frana de motor si cand pe liber, cand pot sa ii dau a 5-a sau daca e mai economic sa o tin in a 3-a sau a 4-a etc. Daca o conduce prietena consuma cu 0.5-1L mai mult )

Coltul este o masina echivalenta, cu mici diferente. Fiecare are plusuri si minusuri, eu m-as uita la ambele si as lua masina cea mai ingrijita, indiferent de motorizare sau an. Sa fie fiabila, ca degeaba consuma putin sau e silentioasa, sau are toate dotarile daca o bag in service de 2 ori pe an si ma usuca de bani. Mai bine de 0 ori in 5 ani

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Ian 16, 2013 10:41 am

PS asta din link e foarte scumpa pt ce ofera. Nu are computer de bord,comenzi pe volan, ceasuri suplimentare, alarma, scaune incalzite, geamuri electrice spate, senzori de lumina si ploaie, trapa nu se deschide. Semi-automata face probleme des, e mai pacatoasa decat manuala care caraie in marsarier.

Daca tot dai 6000 pe un smart, ia-ti un brabus, are 177 de cai, piele, si toate cele de mai sus.

Brabus 6000e

Avatar utilizator
Kleinetier
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 23, 2012 3:31 pm

Mesaj de Kleinetier » Mie Ian 16, 2013 11:19 am

Revizia de vanzare de asta vara a costat 180 de RON la reprezentanta de la Expo. Tot ce au depistat atunci (placute de frana spate care mai merg 4000km) mi s-a spus si acum o saptamana cand am mers la Metalurgiei.

Ca de obicei atunci cand verifici o masina SH, e bine sa nu mergi la service-ul pe care il propune vanzatorul.

Avatar utilizator
piticu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 12, 2009 1:53 pm

Mesaj de piticu » Mie Ian 16, 2013 11:52 am

Parerea mea ca in Romania si a ei infrastructura se preteaza mai bine un diselache. Cunosc atatea persoane care mergand chiar si ca pasageri in masini diesel au renuntat la benzinare. Nu degeaba pana inainte de asa zisa criza si inainte de 2007 cand au bagat taxa se vindeau in prostie masini noi diesel, pentru mine asta-i adevarul la noi in tara dieselul iti face viata mai usoara.

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Mie Ian 16, 2013 11:59 am

Face pe drak....iti spun din proprie experienta. Fereasca sfantu de un senzor ca stai 6 luni in service si schimbi jumatate din motor. La un aspirat benzina,cureti clapeta de acc, schimbi bujiile si ii pui benzina de 100...
La un diesel sa te fereasca sfantu de turbine gripate, intercooler infundat, furtune cu pori prin care se pierde presiune, debitmetru murdar si multe altele. Dupa 5 ani de zile de diesel pot spune ca vreau un benzinar, dar turbo....senzatia de turbo este singurul lucru care inca ma face sa imi iubesc masina zi de zi.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 28 vizitatori