Ulei Motor

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
piticu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 12, 2009 1:53 pm

Mesaj de piticu » Mar Noi 13, 2012 11:56 am

Aral SuperTronic 0W-40

Vascozitate: SAE 0W-40

Performante: ACEA A3, B3, B4, API SJ/CF

Aprobari: VW 502.00 si 505.00 (01/97), 503.01 (09/99), BMW (lista Longlife),MB Fisa 229.3, Porsche

Asta e aralul din motor. Caut pe net shell dar pauza foarte greu gasesc ceva

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Noi 13, 2012 12:17 pm

Incearca ebay.de, magazinul B+F Oilshop. Eu de acolo cumpar, e 7E/L, iar cu transport in functie de cantitatea comandata ajungi la ~10E/L. Nu e ieftin, dar fiind vorba de ulei de motor si nu de silocon pt bord, merita.

http://www.triumf.md/upload/files_items ... 82b8da.pdf

E un ulei cu care poti alerga masina in pace, sau sta ore in sir vara in trafic unde temperatura lichidului se lupta sa stea sub 110 si probabil ca uleiul se duce spre 120-130.

Doar ai grija sa nu il cumperi gata expirat, in oferta cora se regasea la 45ron/L cu data fabricatiei din 2008-2009, si la Lukoil era la 100 roni bidon de 4 litrii din 2007-2008. Din sursa indicata de mine vine cu maxim 2 luni mai vechi decat data comenzii.

Avatar utilizator
Kleinetier
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 23, 2012 3:31 pm

Mesaj de Kleinetier » Joi Ian 10, 2013 11:06 pm

Buna seara stimati posesori de Colt, m-am programat sambata dimineata la MCar Expozitiei pentru o verificare ulei (masina am cumparat-o in august cu 40000 KM) si un eventual schimb. Aveti idee cam ce au baietii disponibil la reprezentanta si care ar fi cea mai buna optiune?

Multumesc pentru sugestii, m-ar ajuta sa stiu ce si cum ati ales daca ati schimbat uleiul la ei.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Ian 11, 2013 8:37 am

Pai in reprezentanta au numai uleiuri la suprapret. Ce inseamna sa verifice uleiul? Tu nu stii care-i joja? Ridic-o. Daca e negru, maro, nu e transparent, e foarte vascos sau prea apos, il schimbi. Cu 250 roni schimbi su ulei si filtru in orice service, cu cel mai bun ulei. Sa vedem cat te duce in reprezentanta.

Sa vedem si daca iti schimba garnitura de la busonul de la baie, sau iti strang filtrul la mana, sau iti umplu filtrul cu ulei inainte de montare ori ti-l lasa asa si ung doar garnitura aia, si primele 5-10 secunde de la pornire nu o sa ai pic de presiune la ulei si uzura enorma.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Ian 11, 2013 10:18 am

apropo de preturi la ulei, eu am cumparat ieri pentru unul din colturi, 5 L ulei Motul 8100 5w40 si filtru ulei, la 198 lei. uleiul a fost vreo 165 si vreo 33 filtrul

Avatar utilizator
Kleinetier
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 23, 2012 3:31 pm

Mesaj de Kleinetier » Vin Ian 11, 2013 12:11 pm

Alex44, asta e motivul care m-a determinat sa postez aici, pentru ca dupa ce am citit istoria problemelor cu MCar m-am gandit ca e putin "overkill" sa ma duc la reprezentanta pentru ceva atat de simplu.

Am facut programare la reprezentanta pentru ca am niste mici probleme cu cutia de viteze/marsarierul si as vrea sa ma asigur ca masina e OK pt ca si eu si sotia mea suntem incepatori (eu mi-am luat permisul luni) si dorim sa evitam situatii neplacute in perioada de invatare. Mergand la MCar pentru asta, a parut o idee buna sa rezolv si cu uleiul, dar daca e cu mult peste ce as putea face la un service obisnuit comandand eu pe internet direct, poate nu merita.

Multumesc mult pentru sugestii.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Ian 11, 2013 12:19 pm

De pe net sau direct de la magazin, multe magazine ofera schimb gratuit de ulei daca iei ulei si filtru de la ei, sau revizie gratuita daca iei toate consumabilele de la ei. Iti dai seama ca au un pret putin mai ridicat, dar per total iesi foarte bine.

Oricati bani ai da important e sa se ocupe cum trebuie de masina, si sa iti efectueze corect revizia.

Sunt curios ce-ti vor zice la reprezentanta. Schimbatorul de viteze se misca liber stanga dreapta, se centreaza singur, sau e teapan? Daca il dai la maxim in dreapta ramane acolo sau se intoarce pe centru? La iesirea din marsarier agata?

Avatar utilizator
Kleinetier
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 23, 2012 3:31 pm

Mesaj de Kleinetier » Vin Ian 11, 2013 12:36 pm

Am facut revizia de vanzare in august la ei si mi s-au parut OK. Cunostintele mele de mecanica se rezuma la balariile invatate in timpul scolii de soferi si la chestiile pe care le mai auzi de la cei din jur, dar cei de la MCar au vorbit frumos, nu s-au lalait prea mult si mi-au cerut si mai putin bani decat imi spusesera initial.

In acest moment schimbatorul sta centrat, intra bine in toate vitezele (desi e cutia mult mai rigida decat cea de la masina de scoala) in afara de marsarier care se incadreaza perfect la ceea ce s-a discutat de atatea ori pe forum. Ce e diferit acum este ca scoate un zgomot destul de puternic si deranjant, ca un clanc! in momentul in care intra si iese din marsarier.

Avatar utilizator
piticu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 12, 2009 1:53 pm

Mesaj de piticu » Vin Ian 11, 2013 1:07 pm

QUOTE (COObra @ Jan 11 2013, 10:18 AM) apropo de preturi la ulei, eu am cumparat ieri pentru unul din colturi, 5 L ulei Motul 8100 5w40 si filtru ulei, la 198 lei. uleiul a fost vreo 165 si vreo 33 filtrul

O singura data am bagat Motul dala in motor si m-am lecuit, sunt mai multi nemultumiti si de pe alte forumuri cu diverse marci de masini. Am renuntat de mult s amai cred in cai verzi pe pereti.

Avatar utilizator
Kleinetier
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 23, 2012 3:31 pm

Mesaj de Kleinetier » Sâm Ian 12, 2013 10:57 pm

Am mers pana la urma in Metalurgiei si am schimbat uleiul, am pus Mobil1 5W40, am schimbat filtrul de ulei si garnitura de la buson si am mai verificat si amortizoare, cutie de viteze, placute de frana. Mecanicul mi-a lasat o impresie foarte buna si mi-a mai si inlocuit rama de la numarul din fata si mi-a indreptat si numarul (destul de sifonat in urma unei mici aventuri de prin toamna) din partea casei.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori