Pagina 1 din 3
Scris: Joi Noi 08, 2012 10:22 pm
de abm84
salut...deschid acest topic cu o problema cu care ma confrunt de ceva zile.
nu de curand(1luna) am ahizitionat un mits colt 2005 si mi se aprind toate becurile in bord in mers si imi pica indicatorul de viteza si turaatie la 0,
stie cineva cauza!?
Scris: Joi Noi 08, 2012 10:36 pm
de andrei
Salut,
ne poti spune ce martori se aprind, mai exact?
Scris: Joi Noi 08, 2012 10:41 pm
de abm84
toti martorii de pe bord
mentionez ca la inceput nu a facut asa ceva...si am obervat ca imi scade si din intensitatea luminii cand reduc viteza si astept la semafor....si se aude un pacanit ca de releu care ar decupla ceva cand se aprind toti martorii la bord.....(este ca si cum as pune contactul ca sa pornesc motorul-dar el este deja pornit0
Scris: Joi Noi 08, 2012 10:54 pm
de andrei
E primul caz de genul asta... iti recomand sincer o diagnoza cat mai urgent si iti doresc sa fie ceva cat mai minor posibil.
Scris: Joi Noi 08, 2012 10:58 pm
de abm84
Am fost la service....am pus testerul p ea si imi dadea calculartorul central....am cumparat unul sh ..l-am schimbat si tot la fel face....
Citeam pe un forum de la OPEL ca ar face asa de la alternator daca nu incarca.....dar era doar o parere...
(bateria mea pe masina este cea originala si daca nici alternatorul nu incarca bine...ma gandesc ca ar putea fi si asta...)
Scris: Joi Noi 08, 2012 11:01 pm
de andrei
Fa-i un test de incarcare a bateriei.
Eventual incearca si cu o alta, daca nu a fost schimbata deloc pana acum are o varsta venerabila chiar.
Scris: Joi Noi 08, 2012 11:04 pm
de abm84
oricum maine o scot la un drum de 500km.....ca de Bucuresti e satula(este prima iesire in extraurban) si sper sa reziste......daca nu ....nu stiu ce fac
Scris: Joi Noi 08, 2012 11:05 pm
de andrei
Sincer, ti-as recomanda mai bine sa nu.. rezolva problema inainte de a iesi la drumuri lungi; nu-ti doresc insa e posibil sa iti cauzezi neplaceri in mod grauit.
Scris: Joi Noi 08, 2012 11:08 pm
de abm84
o sa ii schimb si bateria si o sa ii fac si un test de incarcare alternator....pt ca nu mi se pare ok ca atunci cand nu este turata masina sa aiba fluctuatia asa de mare a luminii....(initial am crezut ca a intrat apa la calculatorul central deoarece imi lipsea capacelul de vizitare la carenajul stg fata) dar se pare ca nu era asta problema...
Scris: Joi Noi 08, 2012 11:14 pm
de andrei
Verifica eventual si bornele, sa nu fie oxidate. Simptomele ar fi astea.