Toti Matrorii Se Aprind In Mers

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
abm84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 08, 2012 10:18 pm

Mesaj de abm84 » Joi Noi 08, 2012 11:21 pm

da..o sa ma uit si la alea dar a fost data bateria jos in service cand a fost schimbat calculatorul central...deci mecanicul ar fi vazut ceva daca era dubios.....oricum problemele pe parte electrica sunt cele mai nasoale la o masina....

ma gandeam ca poate alternatorul o fi avand pe el vreun releu si sa fie ala busit.....(eu am motorul de 1000cmc dar nu cred ca difera alternaoarele in functie de motor la colt..decat daca e diesel sau benzina)

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Noi 09, 2012 8:35 am

Masoara bateria actuala la orice punct de schimb baterii auto. Cel mai probabil ai o baterie foarte slaba, sau un fir de masa care face figuri. La service toata lumea iti pune repede testerul, dar daca nu stiu sa interpreteze erorile, degeaba ti-l pun.

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Vin Noi 09, 2012 9:02 am

Scaderea de intensitate a luminii poate fii cauzata si de cureaua de accesorii slabita . Ce spui tu acolo , mi se aprind toti martorii si scade acul turometrului la 0 ... e ca atunci cand se opreste motorul sau ii pui contactul sa o pornesti .
Verifica cureaua , bateria si cat incarca alternatorul , astea sunt primele verificari pe care eu le-as face .

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Noi 09, 2012 11:29 am

daca vrei sa faci un drum si cu ocazia asta sa si verificam bacteria, poti sa vii pe la mine sambata, doar sa imi spui inainte.
eu stau in ciorogarla (ieisirea spre pitesti).
daca vrei sa facem o verificare, da-mi un pm si stabilim.
numai bine.

Avatar utilizator
abm84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 08, 2012 10:18 pm

Mesaj de abm84 » Vin Noi 09, 2012 8:58 pm

gata..doar ce m-am intors din drumetia de 500km....cu doar un martor de air-bag aprins la bord
la 30 de min dupa ce am plecat de acasa(cand eram prin Voluntari a inceput distractia.....s-au aprins de 6-7 ori toata\e becurile in bord si s-au stins ramanad aprins doar becul de la air-bag...) alta problema nu am avut tot drumul si am mers cu o medie de 90km/h (era sa uit/....ceasul din bord care indica consumul si temperatura a functionat pentru circa 50km dupa care a decedat la fel de subit cu a inviat:) am verificat cureaua de la alternator si este intinsa bine(daca invart de ea..se invarte si fulia de lamotor...deci nu patineaza)

ce mi se pare dubios...este faptul ca aud un releu in stanga volanului pe jos pe undeva care cupleaza si decupleaza cand se aprind martorii in bord si du aceea cand scot masina pe liber si nu mai incarca la fel de bine alternatorul,,,,
m-am saturat de eroarea asta infecta...

mersi de ajutor ...bateria este pe moarte....asta iti pot spune sigur.....am certitudinea ca este pe terminate...fiind bateria ei originala

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Noi 09, 2012 11:10 pm

Schimb-o pana nu arzi ceva.

Avatar utilizator
abm84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 08, 2012 10:18 pm

Mesaj de abm84 » Sâm Noi 10, 2012 12:29 pm

o sa schimb si bateria si sa vad daca mai face asa..

Avatar utilizator
siminica
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Iun 16, 2008 12:07 pm

Mesaj de siminica » Lun Noi 12, 2012 8:20 am

Salutare, ai cumva alarma montata? poate a uitat fostul proprietar sa-ti comunice si sa-ti dea telecomanda..

Avatar utilizator
abm84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 08, 2012 10:18 pm

Mesaj de abm84 » Lun Noi 12, 2012 1:03 pm

nu cred ca a avut alarma......|(sa incerc sa merg cu cheia de rezerva...poate nu citeste cheia asta uneori...) nu stiu la ce sa ma mai gandesc.........ma depaseste problema asta cu mult....


eu nu inteleg ce releu tot decupleaza sub bord in partea stanga (coincide cu aprinderea martorilor in bord) zici ca isi da test de ceasuri.....cade acceleratiasi cu kilometrajul si se ridica pana la viteza normala pe care trebuie sa o indice...

am mai observat cand se cupleaza releul ala de sub bord da sa se aprinda ceasul din centru care indica si temperatura..

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Noi 16, 2012 2:48 pm

inteleg ca ai schimbat bateria si nu s-a rezolvat problema?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori