Pagina 1 din 1

Scris: Mie Noi 07, 2012 12:33 am
de doza
Neatza, n-am mai scris de mult fiind inactiv din diverse dar iata ca m-am lovit si eu de o problema, treaba sta cam asa:

Intr-o diminteata masina nu mai statea la relanti, adica, dupa ce se incalzea motoru ori imi scadea turatia pe la 400 rpm ori crestea pe la 1400 rpm, asta in timp ce stateam la semafor, masina scoasa din viteza.
Am facut urmatoarele:
-schimbat furtunetele de vacuum,
-curatat clapeta acceleratie,
-verificat (manual) senzor relanti, merge,
-verificat sonda temperatura apa si schimbat.

Dupa toate asta masina a inceput sa stea (dupa ce se incalzeste) pe la 2400 rpm.

Sfaturi ?

P.S. Tester ptr ea se gaseste foarte greu sau deloc.

Scris: Mie Noi 07, 2012 1:18 pm
de razvante
Temeperatura senzorului de pe galeria de adimisie e in parametri? Masina are mufa obd II? Daca da, vino vineri la intalnire si facem acolo o mica proba.

Scris: Mie Noi 07, 2012 5:29 pm
de LaurB
Masina ta e mai veche, s-ar putea ca la generatia asta sa existe un motoras cu o clapeta speparat care iti regreaza debitul de aer la relanti.
La masinile moderne cu clapeta de acceleratie controlata electronic, acest motoras separat nu mai este.
La tine ar trebui sa ai un furtun de diametru mai mic ce intra in furtunul gros de admisie de aer undeva dupa clapeta de acceleratie...si pe el tre sa fie o supapa/clapeta controlata electronic.

Scris: Vin Noi 09, 2012 10:58 pm
de doza
razvante, are obdII dar elm si autocom nu se conecteaza, am inteles ca trebuie mufa dedicata mitsubishi care are 12 pini.
LaurB, nu am acea supapa/clapeta, in schimb sub clapeta de acceleratie am un motoras (stepper) si acolo s-ar putea sa fie problema, inca investighez.

Multumesc pana acum de sfaturi, daca mai are cineva ideei, sunt binevenite