Scris: Mie Noi 07, 2012 12:33 am
Neatza, n-am mai scris de mult fiind inactiv din diverse dar iata ca m-am lovit si eu de o problema, treaba sta cam asa:
Intr-o diminteata masina nu mai statea la relanti, adica, dupa ce se incalzea motoru ori imi scadea turatia pe la 400 rpm ori crestea pe la 1400 rpm, asta in timp ce stateam la semafor, masina scoasa din viteza.
Am facut urmatoarele:
-schimbat furtunetele de vacuum,
-curatat clapeta acceleratie,
-verificat (manual) senzor relanti, merge,
-verificat sonda temperatura apa si schimbat.
Dupa toate asta masina a inceput sa stea (dupa ce se incalzeste) pe la 2400 rpm.
Sfaturi ?
P.S. Tester ptr ea se gaseste foarte greu sau deloc.
Intr-o diminteata masina nu mai statea la relanti, adica, dupa ce se incalzea motoru ori imi scadea turatia pe la 400 rpm ori crestea pe la 1400 rpm, asta in timp ce stateam la semafor, masina scoasa din viteza.
Am facut urmatoarele:
-schimbat furtunetele de vacuum,
-curatat clapeta acceleratie,
-verificat (manual) senzor relanti, merge,
-verificat sonda temperatura apa si schimbat.
Dupa toate asta masina a inceput sa stea (dupa ce se incalzeste) pe la 2400 rpm.
Sfaturi ?
P.S. Tester ptr ea se gaseste foarte greu sau deloc.