Ne aduce 2009 un nou Colt ??
Am deschis acest topic separat, in ciuda faptului ca mai sunt altele oarecum pe aceeasi tema in sectiunea Colt.
L-am deschis pentru ca ma tot uit la cum arata piata auto a anului 2008 si ma gandesc ce va face Mitsubishi.
Vad de exemplu ca toti ceilalti au modele noi la aceeasi clasa. Fiesta, care ramasese ultimul dintre "clasicii" deceniului '00 e si el pe ultima suta inainte sa apara cel nou (si extrem de urat in opinia mea, la fel ca si surioara Mazda 2 si ... inamicul Corsa). La fel si Seat Ibiza, din cate am citit.
Despre Mitsubishi ... in mod clar Colt-ul a fost ce care i-a adus inapoi in Europa (si nu numai). Ca imagine si ca vanzari. Nu stiu cat a participat partea japoneza la design/proiectare, cred ca nu prea mult ... dar cert e ca masinuta asta le-a dat forta sa revina pe "pamant" (adica acolo unde se VAND masini; nu pe pista, nu la Dakkar).
Despre un nou Colt ... cam greu pentru Mitsubishi sa scoata ceva uimitor, mult mai bun etcetc avand in vedere ca cel de-acum e foarte actual ca design. Motoarele inca sunt fara cusur in clasa lui, chiar daca nu mai sunt cele mai bune de departe, ca acum cativa ani. Dotari cat cuprinde, deci nici aici mare nevoie de innoire n-ar fi. Si totusi ... concurentaaaa !!!!!!! Evident, lucruri de imbunatatit ar fi ... chiar daca nu schimba generatia.
Una peste alta insa Outlanderul 2007 a prins si se vinde bine. Lancer-ul 2008 si el la fel. Ma gandesc ca asta le-ar putea da "linistea" necesara, ca sa se uite si inspre Colt.
Ca sa raspund la chestionarul initiat chiar de mine, as spera la un Colt nou, care insa sa continue linia actuala de design, eventual ... inspre noua imagine a marcii (botul ala agresiv de la Lancer). Deci ... ar fi varianta a doua din chestionar.
Totusi, cred ca prima optiune ar fi mai apropiata de ce-si doreste Mitsubishi si de ce le poate pielea in momentul de fata.
In final, citez un articol (aici), care nu aduce lucruri noi, cu exceptia ultimei fraze:
"Mid-term ... a significant booster will be unveiled at the 2008 Paris Motor Show. Stay tuned…"
Sa le uram asadar succes ... sa ne arate lucruri cat mai placute ochiului (si nu numai)
L-am deschis pentru ca ma tot uit la cum arata piata auto a anului 2008 si ma gandesc ce va face Mitsubishi.
Vad de exemplu ca toti ceilalti au modele noi la aceeasi clasa. Fiesta, care ramasese ultimul dintre "clasicii" deceniului '00 e si el pe ultima suta inainte sa apara cel nou (si extrem de urat in opinia mea, la fel ca si surioara Mazda 2 si ... inamicul Corsa). La fel si Seat Ibiza, din cate am citit.
Despre Mitsubishi ... in mod clar Colt-ul a fost ce care i-a adus inapoi in Europa (si nu numai). Ca imagine si ca vanzari. Nu stiu cat a participat partea japoneza la design/proiectare, cred ca nu prea mult ... dar cert e ca masinuta asta le-a dat forta sa revina pe "pamant" (adica acolo unde se VAND masini; nu pe pista, nu la Dakkar).
Despre un nou Colt ... cam greu pentru Mitsubishi sa scoata ceva uimitor, mult mai bun etcetc avand in vedere ca cel de-acum e foarte actual ca design. Motoarele inca sunt fara cusur in clasa lui, chiar daca nu mai sunt cele mai bune de departe, ca acum cativa ani. Dotari cat cuprinde, deci nici aici mare nevoie de innoire n-ar fi. Si totusi ... concurentaaaa !!!!!!! Evident, lucruri de imbunatatit ar fi ... chiar daca nu schimba generatia.
Una peste alta insa Outlanderul 2007 a prins si se vinde bine. Lancer-ul 2008 si el la fel. Ma gandesc ca asta le-ar putea da "linistea" necesara, ca sa se uite si inspre Colt.
Ca sa raspund la chestionarul initiat chiar de mine, as spera la un Colt nou, care insa sa continue linia actuala de design, eventual ... inspre noua imagine a marcii (botul ala agresiv de la Lancer). Deci ... ar fi varianta a doua din chestionar.
Totusi, cred ca prima optiune ar fi mai apropiata de ce-si doreste Mitsubishi si de ce le poate pielea in momentul de fata.
In final, citez un articol (aici), care nu aduce lucruri noi, cu exceptia ultimei fraze:
"Mid-term ... a significant booster will be unveiled at the 2008 Paris Motor Show. Stay tuned…"
Sa le uram asadar succes ... sa ne arate lucruri cat mai placute ochiului (si nu numai)
QUOTE (Leutz)QUOTE (Cristi)Ai perfecta dreptate cu ultima afirmatie.
Nu stiu care a fost ultima afirmatie la momentul cand ai citit tu ... Am scris in 2 transe, ca mi s-a deconectat si ... l-am completat dup-aia.
Asta:
Despre Mitsubishi ... in mod clar Colt-ul a fost ce care i-a adus inapoi in Europa (si nu numai). Ca imagine si ca vanzari. Nu stiu cat a participat partea japoneza la design/proiectare, cred ca nu prea mult ... dar cert e ca masinuta asta le-a dat forta sa revina pe "pamant" (adica acolo unde se VAND masini; nu pe pista, nu la Dakkar).
Legat de ce ai adaugat dupa ce am postat eu...
Da. faptul ca sunt niste modele (Outlanderul, Lancer, Pajero) care se vand foarte bine le-ar putea asigura partea financiara pentru a putea scoate un nou model de Colt care sa se situeze macar la nivelul la care s-a situat actualulul in 2004-2005-2006.
Designul gen Lancer are succes si cred ca va fi "adaptat" la noul Colt.
E o opinie persoanala si cred ca ar fi cea mai buna varianta (fata de Volvo si spate de Alfa)...nu ma astept la ceva foarte original si la drept vorbind nici nu e nevoie, cum, necum, in ceea ce priveste designul au progresat foarte mult si asta e tot ce conteaza.
Cel de acum e actual ca design dar cred ca vor dori sa profite din plin de un nou model si aici au la indemana un design mai interesant, cel de lancer.
O gama noua de motoare...hmmm cam greu asta.
Practica lor e sa dezvolte motoare cu altii pentru a imparti cheltuielile dar si din alte puncte de vedere.
Cu Chrysler ca partener nu vor putea sa scoata motoare mai bune ca cele actuale care sunt dezvoltate cu Daymler.
Esti de acord cu mine ?
Daca la design cred ca vor adopta design a la Lancer, in ceea ce priveste motoarele, cred ca le vor imbunatati pe cele actuale.
Cel de 1.5 deja a suferit ceva modificari pentru noul lancer...
Cel turbo ar necesita niste interventii si cum are potential mare, prea mult nu o sa le ia sa-l duca la 180CP.
Nu stiu care a fost ultima afirmatie la momentul cand ai citit tu ... Am scris in 2 transe, ca mi s-a deconectat si ... l-am completat dup-aia.
Asta:
Despre Mitsubishi ... in mod clar Colt-ul a fost ce care i-a adus inapoi in Europa (si nu numai). Ca imagine si ca vanzari. Nu stiu cat a participat partea japoneza la design/proiectare, cred ca nu prea mult ... dar cert e ca masinuta asta le-a dat forta sa revina pe "pamant" (adica acolo unde se VAND masini; nu pe pista, nu la Dakkar).
Legat de ce ai adaugat dupa ce am postat eu...
Da. faptul ca sunt niste modele (Outlanderul, Lancer, Pajero) care se vand foarte bine le-ar putea asigura partea financiara pentru a putea scoate un nou model de Colt care sa se situeze macar la nivelul la care s-a situat actualulul in 2004-2005-2006.
Designul gen Lancer are succes si cred ca va fi "adaptat" la noul Colt.
E o opinie persoanala si cred ca ar fi cea mai buna varianta (fata de Volvo si spate de Alfa)...nu ma astept la ceva foarte original si la drept vorbind nici nu e nevoie, cum, necum, in ceea ce priveste designul au progresat foarte mult si asta e tot ce conteaza.
Cel de acum e actual ca design dar cred ca vor dori sa profite din plin de un nou model si aici au la indemana un design mai interesant, cel de lancer.
O gama noua de motoare...hmmm cam greu asta.
Practica lor e sa dezvolte motoare cu altii pentru a imparti cheltuielile dar si din alte puncte de vedere.
Cu Chrysler ca partener nu vor putea sa scoata motoare mai bune ca cele actuale care sunt dezvoltate cu Daymler.
Esti de acord cu mine ?
Daca la design cred ca vor adopta design a la Lancer, in ceea ce priveste motoarele, cred ca le vor imbunatati pe cele actuale.
Cel de 1.5 deja a suferit ceva modificari pentru noul lancer...
Cel turbo ar necesita niste interventii si cum are potential mare, prea mult nu o sa le ia sa-l duca la 180CP.
Dc apare o versiune noua ar trebui revizuit in primul rand interiorul care e cam saracut in momentul de fata mai ales materialele folosite (dau impresia de plastice ieftine - cred ca si sunt asa, mai ales rotitele alea din plastic alb de la ventilator si temperatura - sunt odioase).
Trebuiesc schimbate lucruri si pe la partea mecanica - cutie de viteze, bucsi, etc la care s-au inregistrat porbleme pana in momentul de fata.
Cred ca la motoare nu vor fi schimbari semnificative. Vom vedea....
Trebuiesc schimbate lucruri si pe la partea mecanica - cutie de viteze, bucsi, etc la care s-au inregistrat porbleme pana in momentul de fata.
Cred ca la motoare nu vor fi schimbari semnificative. Vom vedea....
QUOTE (COObra)bucsi?......ce probleme au fost la bucsi?
Uzura prematura la bucsile de la bara stabilizatoare (intre 5000 - 10000KM). Am intrebat pe un ing de service cam cu ce probleme vin colturile si asta mi-a spus. Dc nu ma insel Robbycar, adica Robert care are un CZT a schimbat pana acum de 2 ori bucsile respective. Ar fi bine sa spuna chiar el ce si cum.
Uzura prematura la bucsile de la bara stabilizatoare (intre 5000 - 10000KM). Am intrebat pe un ing de service cam cu ce probleme vin colturile si asta mi-a spus. Dc nu ma insel Robbycar, adica Robert care are un CZT a schimbat pana acum de 2 ori bucsile respective. Ar fi bine sa spuna chiar el ce si cum.
QUOTE (VooN)Uzura prematura la bucsile de la bara stabilizatoare (intre 5000 - 10000KM).
Exact!
Si eu le-am schimbat pe la 15.000 cand am fost la service sa-mi monteze eleronul.
Nu am sesizat probleme, poate un zgomot ceva mai mare la traversarea liniilor de tramvai dar pentru ca tot se lungise statul masinii in service, am cerut si un control articulatii, samd. si vroiam sa mai ma uit pe sub ea...
Supriza, bucsele de la bara stabilizatoare aveau un pic de joc, nu erau duse, mai mergeau.
S-au schimbat.
Am intrebat daca e normal ca la 15.000 sa ... da.
Tot asa intamplator, pe la 4000 km, am schimbat amortizoarele spate si nici asta nu era de mirare, s-au mai schimbat...de noi.
Si...altele.
E totusi o masina Made in EU, drumurile sunt asa cum sunt, carburantii mai fac si ei suprize...
Oricum sunt multe de completat si imbunatatit la masina asta, chestia aia de sub capota de-i zice motor este de nota 20, nu am cuvinte!
Exact!
Si eu le-am schimbat pe la 15.000 cand am fost la service sa-mi monteze eleronul.
Nu am sesizat probleme, poate un zgomot ceva mai mare la traversarea liniilor de tramvai dar pentru ca tot se lungise statul masinii in service, am cerut si un control articulatii, samd. si vroiam sa mai ma uit pe sub ea...
Supriza, bucsele de la bara stabilizatoare aveau un pic de joc, nu erau duse, mai mergeau.
S-au schimbat.
Am intrebat daca e normal ca la 15.000 sa ... da.
Tot asa intamplator, pe la 4000 km, am schimbat amortizoarele spate si nici asta nu era de mirare, s-au mai schimbat...de noi.
Si...altele.
E totusi o masina Made in EU, drumurile sunt asa cum sunt, carburantii mai fac si ei suprize...
Oricum sunt multe de completat si imbunatatit la masina asta, chestia aia de sub capota de-i zice motor este de nota 20, nu am cuvinte!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori