Probleme Colt CZT
Salutare,
Azi a sosit CZT care il doream de mult. Din pacate nu m-am bucurat de el pt ca avenit cu probleme.
In mometul in care accelerez mai energic masina "da in nas" adica ii taie injectia , se aud si rateuri sau asa ceva.
Am fost la reprezentanta cu el sau mai bine zis m-am intors la reprezentanta ca nu facusem decat 10 Km pt al verifica.
Bagasem benzina de 95 de la Petrom si asta a fost prima suspiciune.
Dupa ce au pus masina pe tester (atat in service(pe loc) cat si in timpul mersului) nu s-a inregistrat nici o eroare.
S-au desfacut bujiile si acestea erau negre la baza semn de benzina nearsa.
Mi-au recomandat sa mai merg cu masina si sa inlocuiesc benzina ca poate e de acolo.
Asadar m-am urcat in ea si m-am dus pana la Brasov si inpoi masina facand aceleasi probleme la acceleratie.
In momentul in care "da in nas" se aprind martorii de "lampa de avertizare defectiuni motor" si "lampa de temperatura ridicata fluid de racire " turatia scazand instant la relanti.
Dupa o perioada scurta se sting martorii.
Am consumat benzina care o aveam in rezervor si am alimentat iar cu OMV carrera 100.
Din pacate banuielile mele s-au confirmat masina prezentandu-se la fel.
Maine dimineata voi fi iar la service sa vedem ce mai scot acum din ei.
Eu cred ca sunt bujiile de vina sau modulul de aprindere. Voi ce parere aveti?
Azi a sosit CZT care il doream de mult. Din pacate nu m-am bucurat de el pt ca avenit cu probleme.
In mometul in care accelerez mai energic masina "da in nas" adica ii taie injectia , se aud si rateuri sau asa ceva.
Am fost la reprezentanta cu el sau mai bine zis m-am intors la reprezentanta ca nu facusem decat 10 Km pt al verifica.
Bagasem benzina de 95 de la Petrom si asta a fost prima suspiciune.
Dupa ce au pus masina pe tester (atat in service(pe loc) cat si in timpul mersului) nu s-a inregistrat nici o eroare.
S-au desfacut bujiile si acestea erau negre la baza semn de benzina nearsa.
Mi-au recomandat sa mai merg cu masina si sa inlocuiesc benzina ca poate e de acolo.
Asadar m-am urcat in ea si m-am dus pana la Brasov si inpoi masina facand aceleasi probleme la acceleratie.
In momentul in care "da in nas" se aprind martorii de "lampa de avertizare defectiuni motor" si "lampa de temperatura ridicata fluid de racire " turatia scazand instant la relanti.
Dupa o perioada scurta se sting martorii.
Am consumat benzina care o aveam in rezervor si am alimentat iar cu OMV carrera 100.
Din pacate banuielile mele s-au confirmat masina prezentandu-se la fel.
Maine dimineata voi fi iar la service sa vedem ce mai scot acum din ei.
Eu cred ca sunt bujiile de vina sau modulul de aprindere. Voi ce parere aveti?
Imi pare f rau pt ghinionul tau.CZT-ul meu a papat toate tipurile de benzina de la 95 in sus si nu a dat macar o data un rateu.Daca bujiile sunt negre eu zic ca inseamna amestec f bogat.Masina cat consuma?Scoate fum negru la accelerare?
Nu prea as crede sa aiba probleme cu mai stiu eu ce piesa(bujii,modul aprindere etc)pt ca rareori se pun piese cu defect pe o masina noua.Mai degraba as crede ca vreun furtunas nu este pus corespunzator(are f multe furtunase motorul asta).
Inca o intrebare:la accelerare se aude un zgomot asemenator cu o pierdere de aer?
Ma grabesc acum.....
Spune-mi orice despre masina ta....
Robert 0740066824
Nu prea as crede sa aiba probleme cu mai stiu eu ce piesa(bujii,modul aprindere etc)pt ca rareori se pun piese cu defect pe o masina noua.Mai degraba as crede ca vreun furtunas nu este pus corespunzator(are f multe furtunase motorul asta).
Inca o intrebare:la accelerare se aude un zgomot asemenator cu o pierdere de aer?
Ma grabesc acum.....
Spune-mi orice despre masina ta....
Robert 0740066824
Salutare,
Dimineata la prima ora am fost in service si masina a intrat imediat la tester. De aceasta data a dat si verdictul: Procesorul calculatorului central (ECU) defect. ZIceau ca ieri cand au pus masina pe tester nu avea suficienti KM facuti pt a inregistra defectul si le aparea doar niste detonatii.
Piesa se schimba pe garantie - costa 1000E si cum ma asteptam nu se gaseste pe stoc in Romania.
Sper sa fie prin Olanda pt a nu fi necesar comanda in Japonia. Oricum cred ca am de asteptat destul pana sa pun mana pe ea iar.
Masina am lasat-o in service ca nu avea rost sa mai aglomerez parcarea cu ea.
Pt moment trebuie sa ma multumesc cu tractorasul din semnatura.
Ieri am facut cam 250 Km(Ploiesti- Brasov -Ploiesti) si a consumat aprox 8 litri/%km - consum calculat prin scoaterea benzinei din revervor (cam asa zicea si calculatorul). Facusem plinul cand am luat masina si dupa ce m-am intors am scos toata benzina din rezervor (aprox 28 l mai erau).
Am vrut sa fiu sigur ca nu e din benzina si am alimentat pe urma cu OMV C 100.
Multumesc pt sprijin si o sa va tin la curent .
Dimineata la prima ora am fost in service si masina a intrat imediat la tester. De aceasta data a dat si verdictul: Procesorul calculatorului central (ECU) defect. ZIceau ca ieri cand au pus masina pe tester nu avea suficienti KM facuti pt a inregistra defectul si le aparea doar niste detonatii.
Piesa se schimba pe garantie - costa 1000E si cum ma asteptam nu se gaseste pe stoc in Romania.
Sper sa fie prin Olanda pt a nu fi necesar comanda in Japonia. Oricum cred ca am de asteptat destul pana sa pun mana pe ea iar.
Masina am lasat-o in service ca nu avea rost sa mai aglomerez parcarea cu ea.
Pt moment trebuie sa ma multumesc cu tractorasul din semnatura.
Ieri am facut cam 250 Km(Ploiesti- Brasov -Ploiesti) si a consumat aprox 8 litri/%km - consum calculat prin scoaterea benzinei din revervor (cam asa zicea si calculatorul). Facusem plinul cand am luat masina si dupa ce m-am intors am scos toata benzina din rezervor (aprox 28 l mai erau).
Am vrut sa fiu sigur ca nu e din benzina si am alimentat pe urma cu OMV C 100.
Multumesc pt sprijin si o sa va tin la curent .
VooN, dar cand ai luat masina de la dealer, nu se manifesta la fel sau detonatiile au aparut mai tarziu? Daca ECU a fost de la bun inceput defect, ma intreb, cum a fost posibil sa treaca de testele facute in fabrica si ulterior sa nu observe nimeni ca da rateuri cand au pregatit masina de livrare? Ca mi-e greu sa cred ca au urcat-o pe platforma sau au mutat-o prin curte impinsa.
:? Se cam duce de rapa mitul calitatii si al fiabilitatii japoneze. Globalizarea asta, incepe sa-si spuna cuvantul si pe la ei.
:? Se cam duce de rapa mitul calitatii si al fiabilitatii japoneze. Globalizarea asta, incepe sa-si spuna cuvantul si pe la ei.
QUOTE (VooN)De aceasta data a dat si verdictul: Procesorul calculatorului central (ECU) defect.
Ciudat verdict.
Nu ii contrazic dar daca ar fi procesorul ECU nu cred ca ar mai merge nimic....
QUOTE (VooN)ZIceau ca ieri cand au pus masina pe tester nu avea suficienti KM facuti pt a inregistra defectul si le aparea doar niste detonatii.
Pai inregistrarea defectelor nu tine de nr de km.
Cu detonatiile cred ca au dreptate.
Ciudat verdict.
Nu ii contrazic dar daca ar fi procesorul ECU nu cred ca ar mai merge nimic....
QUOTE (VooN)ZIceau ca ieri cand au pus masina pe tester nu avea suficienti KM facuti pt a inregistra defectul si le aparea doar niste detonatii.
Pai inregistrarea defectelor nu tine de nr de km.
Cu detonatiile cred ca au dreptate.
din ce spui tu se pare ca verificarea aia pre-predare a masinii nu prea se face.nu e nicio problema,vorba mecanicului,merge si asa(l-am auzit personal zicand asta de 2 ori in juma de ora).cat despre defectiune, cel mai probabil e vreun circuit defect nu toata placa de control si se inlocuieste complet.pacat ca ai patit-o acum cand abia ai luat-o.
QUOTE (Sfinxul)VooN, dar cand ai luat masina de la dealer, nu se manifesta la fel sau detonatiile au aparut mai tarziu? Daca ECU a fost de la bun inceput defect, ma intreb, cum a fost posibil sa treaca de testele facute in fabrica si ulterior sa nu observe nimeni ca da rateuri cand au pregatit masina de livrare? Ca mi-e greu sa cred ca au urcat-o pe platforma sau au mutat-o prin curte impinsa.
:? Se cam duce de rapa mitul calitatii si al fiabilitatii japoneze. Globalizarea asta, incepe sa-si spuna cuvantul si pe la ei.
Masina a facut asa de cand am luat-o. Dar face numai la acceleratie mai serioasa.
Dc accelerez foarte incet nu face. Si pana la benzinarie nu a facut, ca practic e vis-a-vis de sediul Mitsubishi deci nu am avut ocazia sa merg ceva mai tare.
Cum naiba de a trecut de teste nu stiu - probabil ca olandezii aia era draq drogati de nu au vazut sau stiind ca masina pleaca spre Romanica noastra au considerat ca merge si asa.
Dupa toate socurile care le-am suferit pe drum ieri din cauza intreruperilor de alimentare dc prindeam vre-un olandez ii rupeam picioarele. Oricum noaptea nu am dormit-o de nervi.
Banuiesc ca nu e tot calculatorul defect (probabil circuite imperfecte sau supraincalziri datorita fluxului de date care apare in momentul accelerarii )
:? Se cam duce de rapa mitul calitatii si al fiabilitatii japoneze. Globalizarea asta, incepe sa-si spuna cuvantul si pe la ei.
Masina a facut asa de cand am luat-o. Dar face numai la acceleratie mai serioasa.
Dc accelerez foarte incet nu face. Si pana la benzinarie nu a facut, ca practic e vis-a-vis de sediul Mitsubishi deci nu am avut ocazia sa merg ceva mai tare.
Cum naiba de a trecut de teste nu stiu - probabil ca olandezii aia era draq drogati de nu au vazut sau stiind ca masina pleaca spre Romanica noastra au considerat ca merge si asa.
Dupa toate socurile care le-am suferit pe drum ieri din cauza intreruperilor de alimentare dc prindeam vre-un olandez ii rupeam picioarele. Oricum noaptea nu am dormit-o de nervi.
Banuiesc ca nu e tot calculatorul defect (probabil circuite imperfecte sau supraincalziri datorita fluxului de date care apare in momentul accelerarii )
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori