Pagina 1 din 2

Scris: Vin Sep 07, 2012 5:19 pm
de zefir
Va rog ajutor, de cam 8 luni a crescut consumul de benzina, treptat la coltul meu 1,3 sam cu cutie automata, are 4 ani, 47 mii km, si consuma mediu 7,5 l la suta...acum cam 9 l la suta...ma usca....am fost in service unde era in garantie primii 3 ani, zicea ca a fecut ceva la inductie, sa urmaresc consumul, si stupoate, e cam 9,5 l la suta!!!! si mai mult extraurban, merg doar pe automat, dar ca si pana acum, toti cei 4 ani....azi i am sunat, sa le cer sfat in service, ziceau ca vor mai intreba si ei...e caz unic...va rog sfaturi!!!!!!!!!

Scris: Dum Sep 09, 2012 10:45 am
de Donkey
Consum real probat la pompă sau cel afişat?

Scris: Lun Sep 10, 2012 8:26 am
de Alex44
In afara de consumul crescut s-a schimbat ceva in functioarea masinii? Se tureaza mai mult? Merge mai infranat? Trage in vreo parte, se incinge vreo roata, presiunea in roti e normala? Ambreiajul mai e in mintile lui? Ce anume ti-au facut la admisie? Trebuie sa scrie pe factura macar daca tie nu ti-au explicat cum trebuie.

Scris: Lun Sep 10, 2012 8:48 am
de zefir
Nu scrie nimic la factura, ce au facut, au vrut sa reduca consumul, ca le am zis si lor......am masina de 4 ani, 47 mii kolp, nu s a mai skimbat nimic, astea cu cutie automata oricum au zgomot mai aparte la calcat frana, de turat se supratureaza usor, ajunge la 4 - 5 mii, la plecarea de pe loc sau de la semafor, cu 3 mii merg la drum intins, dar pentru turatie acum 2 ani i au mai dat un up-date, ca a facut figuri mai mari, 6 mii pe autostrada, la calcat pentru 130 kilo, insa d a remediat cat de cat.....acum, nimic ciudat, decat crescut consum la pompa....am din iarna acest lucru.Astept sfaturi, multumesc

Scris: Lun Sep 10, 2012 9:12 am
de Alex44
Clapeta de acceleratie si senzor map murdar, ambreiaj uzat care patineaza, vreo sonda lamda pe duca. Ai filtrul de aer standard de hartie sau vreo porcarie de filtru sport? Mai ai priza de aer dintre cutia filtrului si cadrul radiatoarelor?

Scris: Mar Sep 11, 2012 12:50 pm
de zefir
Cu aceste intrebari , o sa merg in service, sa verifice....in Cluj ....eu nu ma pricep, si cum ziceau, nici ei, ca ziceau ca o sa intrebe pe altii....multumesc

Scris: Mar Sep 11, 2012 7:00 pm
de al_eugen
Zic si eu: ai schimbat la timp ce trebuie schimbat pe la transmisie ?
ATF sau cum ii zice fluidului din cutia automata si ce o mai fi trebuind schimbat. Dupa 4 ani poate fi dus -> randament mai mic la transmisie, consum mai mare pt a face acelasi lucru.

Eu am patit ceva de genul asta cu o cutie manuala la care trebuie schimbat uleiul la 3 ani si am stat cu el 5 (ca nu m-am prins). Dupa ce am schimbat si-a revenit si consumul si a inceput sa alunece masina la semafoare in panta in locuri unde nu aveam nevoie sa calc frana inainte de schimb - ca sa vezi cat de urat se incleiase uleiul....

Scris: Mie Sep 12, 2012 8:28 am
de Alex44
Cutia automata de pe colt este de fapt o cutie manuala robotizata, AMT, ce foloseste ulei de cutie manuala. Nu foloseste ATF care este mult prea subtire.

Scris: Mie Sep 12, 2012 2:17 pm
de al_eugen
Ok, in cazul asta ramane si mai mult in vigoare ideea
Cu un ulei invechit/ingrosat in cutia manuala clar merge mai greu.

Dar poate s-a schimbat la timp si doar fabulez eu

Scris: Mar Sep 18, 2012 4:29 pm
de zefir
La 15 mii kilo am skimbat ulei si filtru....acum in 29 am skimbat iar, la 16 mii kilo...la prima deplasare 200 kilo consumul a fost de 10 la suta, drum cu 40-60-90 pe ora...nu pe oras....m am socat....la urmatorul plin, vad consum mai redus nitel.....inca n am fost in service, astept o clapeta ce au comandat ca mi liseste , cica, la masina, undeva deasupra rotii,si merg cand aduc ei,atunci o sa mai insist sa verifice ceea ce mi ati sugerat voi...multumesc