Consum Crescut Colt 1,3 Cutie Automata
Va rog ajutor, de cam 8 luni a crescut consumul de benzina, treptat la coltul meu 1,3 sam cu cutie automata, are 4 ani, 47 mii km, si consuma mediu 7,5 l la suta...acum cam 9 l la suta...ma usca....am fost in service unde era in garantie primii 3 ani, zicea ca a fecut ceva la inductie, sa urmaresc consumul, si stupoate, e cam 9,5 l la suta!!!! si mai mult extraurban, merg doar pe automat, dar ca si pana acum, toti cei 4 ani....azi i am sunat, sa le cer sfat in service, ziceau ca vor mai intreba si ei...e caz unic...va rog sfaturi!!!!!!!!!
In afara de consumul crescut s-a schimbat ceva in functioarea masinii? Se tureaza mai mult? Merge mai infranat? Trage in vreo parte, se incinge vreo roata, presiunea in roti e normala? Ambreiajul mai e in mintile lui? Ce anume ti-au facut la admisie? Trebuie sa scrie pe factura macar daca tie nu ti-au explicat cum trebuie.
Nu scrie nimic la factura, ce au facut, au vrut sa reduca consumul, ca le am zis si lor......am masina de 4 ani, 47 mii kolp, nu s a mai skimbat nimic, astea cu cutie automata oricum au zgomot mai aparte la calcat frana, de turat se supratureaza usor, ajunge la 4 - 5 mii, la plecarea de pe loc sau de la semafor, cu 3 mii merg la drum intins, dar pentru turatie acum 2 ani i au mai dat un up-date, ca a facut figuri mai mari, 6 mii pe autostrada, la calcat pentru 130 kilo, insa d a remediat cat de cat.....acum, nimic ciudat, decat crescut consum la pompa....am din iarna acest lucru.Astept sfaturi, multumesc
Zic si eu: ai schimbat la timp ce trebuie schimbat pe la transmisie ?
ATF sau cum ii zice fluidului din cutia automata si ce o mai fi trebuind schimbat. Dupa 4 ani poate fi dus -> randament mai mic la transmisie, consum mai mare pt a face acelasi lucru.
Eu am patit ceva de genul asta cu o cutie manuala la care trebuie schimbat uleiul la 3 ani si am stat cu el 5 (ca nu m-am prins). Dupa ce am schimbat si-a revenit si consumul si a inceput sa alunece masina la semafoare in panta in locuri unde nu aveam nevoie sa calc frana inainte de schimb - ca sa vezi cat de urat se incleiase uleiul....
ATF sau cum ii zice fluidului din cutia automata si ce o mai fi trebuind schimbat. Dupa 4 ani poate fi dus -> randament mai mic la transmisie, consum mai mare pt a face acelasi lucru.
Eu am patit ceva de genul asta cu o cutie manuala la care trebuie schimbat uleiul la 3 ani si am stat cu el 5 (ca nu m-am prins). Dupa ce am schimbat si-a revenit si consumul si a inceput sa alunece masina la semafoare in panta in locuri unde nu aveam nevoie sa calc frana inainte de schimb - ca sa vezi cat de urat se incleiase uleiul....
La 15 mii kilo am skimbat ulei si filtru....acum in 29 am skimbat iar, la 16 mii kilo...la prima deplasare 200 kilo consumul a fost de 10 la suta, drum cu 40-60-90 pe ora...nu pe oras....m am socat....la urmatorul plin, vad consum mai redus nitel.....inca n am fost in service, astept o clapeta ce au comandat ca mi liseste , cica, la masina, undeva deasupra rotii,si merg cand aduc ei,atunci o sa mai insist sa verifice ceea ce mi ati sugerat voi...multumesc
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 50 vizitatori