Probleme Becuri Si Alte Intrebari

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
iordachec
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 23, 2011 7:45 am

Mesaj de iordachec » Joi Sep 06, 2012 9:31 am

salut,

am de ceva timp niste probleme ciudate zic eu, in sensul ca mi se ard becurile de faza scurta destul de des. adica, in ultimele 4 luni am schimbat unul dreapta, unul stg si acum iar s-a ars stg.

are cineva idee de la ce ar putea fi? sau poate e doar de la becuri in sine desi nu erau chiar de cea mai proasta calitate (unul din ele e CARGO daca nu ma insel).

a doua problema ar fi schimbarea bateriei la cheia cu telecomanda. necesita vreo procedura speciala sau pur si simplu o schimbi si merge totul fara alte manevre aditionale?

a treia problema ar fi un sfat . un service in Bucuresti unde as putea duce Coltuletul sa imi faca o revizie testare de bun simt si cu simtul raspunderii si fara sa ma jupoaie de tot salariul? exista asa ceva?

multumesc anticipat

Avatar utilizator
aldamacus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 07, 2010 2:27 pm

Mesaj de aldamacus » Joi Sep 06, 2012 10:02 am

Si eu am ramas fara faza scurta (dr si stanga) la diferenta de o zi, in plina iarna. De la frig cred. S-o mai ars ala pe dreapta acum 2 saptmani. Bateria de la telecomanda la fel, acum 2 zile am schimbat a doua oara. Deci nu esti singurul. De service nu stiu. Inca nu am dus masina la alt service. Urmeaza si partea asta.

Avatar utilizator
iordachec
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 23, 2011 7:45 am

Mesaj de iordachec » Joi Sep 06, 2012 10:10 am

QUOTE (aldamacus @ Sep 6 2012, 10:02 AM) Si eu am ramas fara faza scurta (dr si stanga) la diferenta de o zi, in plina iarna. De la frig cred. S-o mai ars ala pe dreapta acum 2 saptmani. Bateria de la telecomanda la fel, acum 2 zile am schimbat a doua oara. Deci nu esti singurul. De service nu stiu. Inca nu am dus masina la alt service. Urmeaza si partea asta.
multumesc de raspuns
deci bateria telecomenzii se schimba fara alte implicatii (resetare sistem de exemplu/reinitializare cheie) ?

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Joi Sep 06, 2012 10:59 am

Becurile no name(cargo) se ard mult mai repede la fel si cele de firma care zic ei ca emit mai multa lumina si etc.
Exemplu la un logan bec far osram clasic a tinut 40.000km, bec far osram silver plus(+30% lumina) a tinut doar 10.000km

Sfatul meu e sa puneti becuri de firma(gen osram sau filips) dar cele clasice nu cele care fac mai multa lumina sau imita xenonul sau alte chestii de genul si o sa se arda mult mai greu. Durata unui bec cu incandescenta depinde de numarul de ore de fuctionare dar si vibratiile la care e supus iar pe masina vibratiile sunt mari datorita drumurilor.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Sep 06, 2012 11:01 am

Nu e nici o problema, o schimbi ca la telecomanda televizorului. Nu se desincronizeaza.

Avatar utilizator
iordachec
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 23, 2011 7:45 am

Mesaj de iordachec » Joi Sep 06, 2012 12:20 pm

deci cu becurile si telecomanda am cam lamurit-o si multumesc pt raspunsuri.

mai ramane o recomandare de service de bun simt. as vrea sa ii fac o diagnoza, sa se uite cu simtul raspunderii pe la articulatii etc etc adica de bun simt sa fie

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Sep 06, 2012 2:19 pm

Vrei sa ii faci o diagnoza ca tot auzi in stanga si dreapta diagnoza sau ai o defectiune si vrei s-o diagnostichezi? Pt ca nu are rost sa dai banii pe diagnoze doar ca sa ii faci una masinii..nu aflii nimic dintr-o diagnoza de service, nu e ca un set complet de analize. Eu mi-am facut la mercedes in Belgia si tot nu am aflat nimic interesant, si s-au uitat baietii la tot, de la nivel lichid de parbriz si presiune anvelope pana la ultimul parametru de functionare al motorului. Nu te gandi ca esti mai castigat dupa o diagnoza. Mai bine iti faci cu mana ta revizia, stii in felul asta ce pui in ea si ca e facut cu simt de raspundere.

Cat timp nu bate, nu troncane, nu trage, nu ai de ce da banii pe diagnoze, teste sau altceva. Eu pe principiul asta am mers. Ii dau ce trebuie cand ii trebuie, in rest nu ma intreb prea mult cum e, pt ca e un fier si trebuie sa mearga. Si nu m-a lasat niciodata in drum, avem >175K dupa revenirea din concediu.

Daca mergi la reprezentata patesti ca un coleg lunile trecute, de i-au zis ca tre sa schimbe si caseta de directie, si suspensia si nu stiu ce rulment. Si masina nu are nimic. Doar i-a crapat motorul, dar de ala nu au zis nimic. Deci ce valoare are verificarea facuta la reprezentanta? 0? nici macar, ca a dat si bani pe ea.

Avatar utilizator
iordachec
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 23, 2011 7:45 am

Mesaj de iordachec » Joi Sep 06, 2012 2:35 pm

sunt de acord cu tine dar nu total
nu pot face eu ce nu ma pricep. iar in ideea de a nu ma da pe mana unor sarlatani sau a unor novici de aia am intrebat de un service decent. e bine sa afli ca la serviceul X te poti adresa cu incredere fiindca vei rezolva cam orice problema.
vreau o diagnoza fiindca am senzatia ca bujiile nu lucreaza cum trebuie. poate sunt bujiile, poate nu. mai vreau un ochi experimentat sa se uite la articulatii, bucse. suspensia e rigida dar parca trancane cam tare de la o vreme.
toate astea nu le pot face eu. n-am nici cu ce si nici experienta necesara.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Sep 06, 2012 3:41 pm

Pai ce te face sa crezi ca bujiile nu lucreaza bine? Eu am schimbat mai multor prieteni cu motoare de 1.1 1.3 si 1.5 bujiile si toate aratau exceptional, si unii aveau peste 100K. Nu porneste bine? Sau se balbaie masina in accelerare? Consuma mult? Miroase a benzina fumul de esapament? Nu ai putere? Poate ai clapeta de acceleratie murdara, e o problema comuna si curatarea o poti face singur, e simplu si nu te costa decat 20 de roni un spray de carburator/injectoare sau frane.Zi si tu ce probleme ai sau suspectezi, si poate aflii o rezolvare, sau macar te duci cu cateva idei conturate la service sa nu te ia de fraier. Stiu ca tu cauti un service de incredere, dar fiecare padure are uscaturile ei, nu stii peste cine dai sau ce chef are in ziua aia de munca.

Avatar utilizator
iordachec
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 23, 2011 7:45 am

Mesaj de iordachec » Joi Sep 06, 2012 7:29 pm

porneste ok dar simt niste sincope uneori in mers la ralanti ca si cum o bujie ar lucra defectuos. bujiile sunt niste DENSO si au cam 10.000km facuti.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori