M-a Lasat In Drum !

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
piticu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 12, 2009 1:53 pm

Mesaj de piticu » Mie Aug 01, 2012 7:15 pm

Un motor de 1.3 era 600 E cam acum un an in Romania.

Avatar utilizator
fenom
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Vin Mar 16, 2012 1:45 pm

Mesaj de fenom » Mie Aug 01, 2012 7:25 pm

Eu acum 700 km am facut revizia la reprezentanta si mi se pare mie ca noul ulei, 5 w40 ulei original mitsubishi, era extraordinar de moale , curgea efectiv de pe joja.... fff moale in comparatie cu vechiul ulei. E normal asa ?

Vrea sa spun celor care nu stiu sau citesc din intamplare pe forum, ca eu am masina de doar 5000 km si nu as vrea ca cineva sa judece si sa se creada ca ar avea probleme colt-urile in general pt ca din ce am citit pe forum,vechiul proprietar a cam folosit-o la maxim ca sa nu zic altceva . De acolo si problema actuala.....

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Aug 02, 2012 8:59 am

:(Cat de la maxim? A mea vede des retrogradari in forta, turatie maxima..dar am ~170.000km..si in afara de un tachet mai zgomotos, motorul toarce si merge ca la inceput. N-as vrea sa ma trezesc si eu pe marginea drumului.. Aveam in plan un swap cu 4A92, dar la cand implinea 200.000..pe la anul asa. Pana atunci mai am de mers cu asta toata Europa + mult prin Romania..

Poate totusi al tau a avut un defect din fabricatie, sau poate ceva nu i-a fost schimbat la timp si a aparut ceva uzura prematura, altfel nici in regim de exploatare sever nu e normal sa iti sara distributia asa repede.

Oricum, eu nu m-as obosi cu reconditionarea actualului motor, ci as cauta altul, care a dus o viata mai linistita. Poate chiar gasesti un 4A92 si nu-ti mai bati capul cu resoftari (doar cu omologarea:P)

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Dum Aug 05, 2012 8:07 am

mi se pare aiurea asta cu distributia. adica s-a rupt de tot lantul? la 79.000? no way.
a sarit un dinte doi? cam greu la lant, dar nu se comporta asa. distributia sare la socuri si tu ziceai ca mergeai constant la 2000 ture, pe de alta parte tu zici ca nu mai invarte. distributie sarita un dinte doi trei, chiar si porneste, doar ca nu merge bine, dar de invartiti, electromotorul o invarte de dracii o ia.
oricum daca zici ca urmeaza sa iti desfaca motorul...asta e. asteapta-te la un deviz mare, mai ales daca l-ai dus la dealer. tre sa faca si ei targetul la piese si ore de manopera.

Avatar utilizator
fenom
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Vin Mar 16, 2012 1:45 pm

Mesaj de fenom » Vin Aug 10, 2012 10:04 am

Va salut si imi cer scuze pt intarziere dar am fost plecat in concediu.
Motorul nu are distributia ci chiulasa este crapata, fisurata din cauza unui piston si cilindrului. Chiilasa are o gaura pe care am vazut-o chiar eu. Am inteles ca pistonul s-a lovit de cilindru.. o chestie destula de rara. Sper sa gasesc un alt motor cat mai repede dar nu prea am sanse... nici in Germania nu am gasit. Am inteles ca trebuie din acelasi an.
Nu am fost la reprezentanta pt constatare.

Avatar utilizator
alexxmitu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 07, 2012 11:10 pm

Mesaj de alexxmitu » Vin Aug 10, 2012 11:06 am

adica ai calat motorul... ,lai supra solicitat in acel moment cu apa peste 90 de grade de a crapat chiloasa ?... e logic.. sa spart chiluasa ,ai pierdut toata apa pe acolo si el nu a mai avut racire... si de aceia pistonul sa lipit pur si simplu de cilindru .nu?
eu asa cred ca ai patit..

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Vin Aug 10, 2012 1:33 pm

Nu se aprinsese martorul pentru lichid de racire supraincalzit?

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Aug 10, 2012 10:26 pm

QUOTE Am inteles ca pistonul s-a lovit de cilindru
asta nu e o explicatie corecta.
cilindru e spatiul in care merge pistonul sus jos, iar pistonul e chestia aia care se misca sus jos. deci ele cam sunt in contact permanent prin intermediul segmentilor.
daca ce ai zis e corect, inseamna ca probabil s-au dus segmentii si pistonul a raschetat interiorul cilindrului (camasa). dar asta nu are legatura cu chiuloasa, pentru ca cilindrul e in bloc. in chiuloasa e camera de ardere si supapele. si bujia. si injectorul.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Aug 10, 2012 11:44 pm

n-are treaba anul, e acelasi motor din 2004 si pana acum. 4A91. In polonia e unul cu 2700 zloti (deci pana in 3000 roni)

motor

Avatar utilizator
fenom
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Vin Mar 16, 2012 1:45 pm

Mesaj de fenom » Dum Noi 04, 2012 11:48 am

QUOTE (COObra @ Aug 10 2012, 09:26 PM) asta nu e o explicatie corecta.
cilindru e spatiul in care merge pistonul sus jos, iar pistonul e chestia aia care se misca sus jos. deci ele cam sunt in contact permanent prin intermediul segmentilor.
daca ce ai zis e corect, inseamna ca probabil s-au dus segmentii si pistonul a raschetat interiorul cilindrului (camasa). dar asta nu are legatura cu chiuloasa, pentru ca cilindrul e in bloc. in chiuloasa e camera de ardere si supapele. si bujia. si injectorul.


Asta s-a intamplat ...


QUOTE (fenom @ Nov 4 2012, 11:46 AM) Asta s-a intamplat ...


Si este gaurita si chiuloasa.....nu stiu din ce cauza.
Fişiere ataşate
IMG_0065_1_.JPG
IMG_0065_1_.JPG (628.42 KiB) Vizualizat de 5827 ori
IMG_0064_1_.JPG
IMG_0064_1_.JPG (592.7 KiB) Vizualizat de 5822 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori