Zgomot/instabilitate
Salut colegii cu mitsu si vin cu o intrebare/noua problema ...de ceva timp (aprox 1 luna) am observat mergand prin bucale ca la denivelari/gropi se aude din zona dreapta spate (prin portbagaj) un hurducait...am incercat sa ma uit prin portbagaj sa nu am nimic pe acolo care sa faca zgomote, dar se vede treaba ca e ceva stricat cu siguranta...problema mai mare vine acum: in week-end am mers pe a2 pana la cta si in zona fetesti-cernavoda unde e plin de denivelari in zona podului m-a socat pur si simplu...mergand incet (cu 100km/h) la fiecare denivelare/incretitura de asfalt o simteam cum fuge de fund in partea stanga, chiar daca era si drept drumul...parca urma sa-mi fuga scaunul de sub mine...a mai patit careva chestia asta? e cumva vorba despre ceea ce cred ca poate fi evident si anume amortizorul dus? intreb pt ca stiu ca se poate duce amortizorul sau flansa, iar in stilul tipic mitsu flansa este la acelasi pret cu amortizorul (ceva ce m-a socat cand le-am schimbat pe fata) si nu as vrea sa ma trezesc ca dau banii pe 2 amortizoare cand de fapt poate trebuie sa schimb doar o flansa? multumesc
Salut alex si merci de info...cu riscul de a face pe cei ce cunosc sa rada, ce inseamna "DIY"? am gasit sachs la 583 si kyb la 477, dar pe fata mi-au dat anul trecut boge...poate fi vreo problema dc pun alta marca? ma gandesc ca trebuie sa respecte aceleasi cote toate nu? merita diferenta intre kyb si sachs?
Nu se strica nimic in plus la masina, dar sa ai grija mare cand conduci, cand cobori de pe poduri cum e la mine la Grand, e curba si cu gropi, daca iti fuge fundul un pic pe coborare de la o groapa imediat dai cu roata spate in bordura sau te pui de'a curmezisul si intra unul in tine pt ca deja toata greutatea e pe fata din cauza ca esti in coborare si cu piciorul pe frana.
Nici frana pe spate nu mai tine la fel de bine, roata oscileaza mult acum, si cand se usureaza se blocheaza imediat. Vezi franare pe piatra cubica, dungi dintr'alea albe de reducere a vitezei, etc. Deci condu cu atentie sporita si viteza redusa pe orice fel de suprafete!
Nici frana pe spate nu mai tine la fel de bine, roata oscileaza mult acum, si cand se usureaza se blocheaza imediat. Vezi franare pe piatra cubica, dungi dintr'alea albe de reducere a vitezei, etc. Deci condu cu atentie sporita si viteza redusa pe orice fel de suprafete!
Ridica masina pe capre sau pe un cric hidraulic barosan. Asigura bine toate celelalte 3 roti. Apuca de janta si incepe sa o misti sus jos. Daca poti sa o misti sus jos repejor, e clar ca amortizorul nu mai face nimic.
Pe spate mai sunt doar bucsele de la puntea spate ce pot troncani probabil, sau o spira rupta la un arc.
Pe spate mai sunt doar bucsele de la puntea spate ce pot troncani probabil, sau o spira rupta la un arc.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 73 vizitatori