Pagina 1 din 1

Scris: Joi Mai 10, 2012 10:08 am
de adrian1viper
Salut,

Azi dimineata am pornit masina normal si am mers putin cat sa ies dintre blocuri. La un moment dat motorul nu reusea sa se mai tureze normal. Am mers asa vreo 2-3 strazi pana la prima benzinarie si i-am oprit motorul, i-am pus putin ulei (desi nu indica lipsa de ulei). Dupa care am re-pornit-o si a mers normal. Dar indicatorul de motor e aprins in continuare.
Stiti cumva cam ce problema ar putea fi?

O voi duce inservice, dar ma gandesc ca poate nu e ceva grav?

Merci
Adrian

Scris: Joi Mai 10, 2012 5:15 pm
de LaurB
Salut,
In primul rand ce fel de colt ai?
Pp, ca cel dupa 2004....atunci cel mai probabil ai avut o eroare de la clapeta de admisie. Se mai murdareste si trebuie curatata.
Atat timp cat martorul este/a ramas aprins, inseamna ca unitatea de control a motorului a "vazut" problema de mai multe ori.

Din ce stiu eu, daca pornesti/opresti motorul de 5 ori, becul din bord se stinge.
Insa eroare ramane memorata in calculator, cel mai bine ar trebui sa faci o diagnoza ca sa fii sigur ca asta e.
numai bine.
Laurentiu

Scris: Joi Mai 10, 2012 5:18 pm
de Dab
Stai linistit, nu e nimic grav.S-a mai discutat aici : http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=7788

Iar rezolvarea aici : http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=7788

Scris: Joi Mai 10, 2012 5:26 pm
de Alex44
Cum au zis colegii mei, clapeta Dar de ce i-ai pus ulei? Verifica nivelul, sa nu ai peste maxim. Cand mai face probleme doar opresti si repornesti. Pt curatarea clapetei ai linkurile mai sus.

Topicul asta se inchide.