XENOANE pe Colt :)

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Mar Noi 19, 2013 3:09 pm

Da, este un risc pe care ti-l asumi cand iti pui kit Xenon pe masina cu faruri normale (fara lupa/autonivelare), la fel ca si riscul de a fi injurat in trafic de cei din fata

Eu din motivul asta tin pe nivel mai jos farurile, nu am primit flashuri pana acum si totusi vad mai bine decat cu becurile clasice insa cu politia e alta mancare de peste.

Avatar utilizator
bogdand1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 19, 2013 12:23 pm

Mesaj de bogdand1 » Mar Noi 19, 2013 4:42 pm

La o masina cu xenon din fabrica este trecut in talon acest aspect oare?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Noi 19, 2013 6:56 pm

In talnon nu se trec astfel de informatii.

Xenonul de fabrica se observa fara nici o problema si fata de cea mai profi instalare after market. Pe farul xenon OEM scrie ca e facut sa mearga cu becuri xenon, nu halogen, are mare balast in fund, in interior nu ai reglaj manual al inaltimii farurilor, nu vezi fire sau mufe orfane iesind din far in afara mufei OEM, iar cand pornesti farurile se vede clar cum isi fac auto-leveling-ul, ca sa nu mai zic ca instalatia atinge intensitate maxima intr-o secunda.

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Mar Noi 19, 2013 7:24 pm

Un truc ar fi să foloseşti o culoare caldă că să nu atragi atenţia..... zic şi eu, nu daţi cu paru'

Avatar utilizator
bogdand1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 19, 2013 12:23 pm

Mesaj de bogdand1 » Mie Noi 20, 2013 9:45 am

La o culoare calda gen 4300K ma gandeam si eu. Ideea e ca daca in talon nu sunt trecute detalii despre lumini, politistul nu are pregatirea necesara sa verifice instalatia electrica a masinii. Poate doar sa isi dea cu presupusul si sa te trimita la RAR.

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Mie Noi 20, 2013 10:29 am

Sau poate sa fie pielea a naibii pe el și sa iți cauzeze multe bătăi de cap
E mai bine sa previi dec?t sa tratezi ... nu?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Noi 20, 2013 11:27 am

Ochiul politistului este un mijloc de verificare in sine, daca ii pare ceva suspect iti ia talonul si te trimite sa faci ITP-ul la rar, te mai alegi si cu o amenda babana. Trebuie sa recunoastem ca daca vrea sa te infunde politistul pt xenoane sau leduri o poate face foarte usor.

Cei care circulam zilnic cu xenoane de bun simt (lupe, reglaj bun, culoare calda) fara sa avem probleme nu inseamna ca suntem in legalitate sau ca o sa tina la nesfarsit asta.

Celor care circula cu xenoane orbitoare, in faruri fara lupa sau in proiectoare, care si-au pus 6-8000k ce produc acea aura orbitoare de nu mai vezi nimic, le doresc sa stea acasa sau sa circule ziua

Kiturile de conversie la lupa nu sunt scumpe, montajul e si el foarte accesibil, asa ca nu are rost sa umblii cu xenon in mare far cu oglinda reflectoare pt ca oricat de jos ar fi reglate farul ala urias tot deranjeaza mult noaptea, pt ca sunt 2 pete uriase de lumina pe masina ce vine din fata.

Eu de exemplu nu dau flashuri celor care au faruri orbitoare pt ca nu obtin nimic, in 99% din cazuri dau si ei faza lunga si deci sunt orbit si mai mult, sau mai sunt si alte masini pe drum si nu vreau sa-i orbesc si pe ei cand dau flash doar pt a-l atentiona pe unul.

Asa ca daca aveti xenon fara lupa si nu primiti flashuri nu inseamna nimic, nu va ganditi ca nu deranjati, pur si simplu nu vi se dau flashuri pt a nu-i orbi si mai tare pe ceilalti.

Avatar utilizator
teutzue
EVO I
Mesaje: 15
Membru din: Vin Aug 27, 2010 12:35 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de teutzue » Vin Iun 30, 2017 11:21 am

Salut,

Am gasitniste faruri de colt ralliart pe ebay si vreau sa va cer sfatul.

Daca linkul nu e permis, rog un admin sa intervina: http://www.ebay.com/itm/HID-Headlight-R ... 2728572568

Credeti ca pot sa le montez pe coltul meu varinta europeana? Ele din fabrica vin cu xenon, as putea sa fiu in legalitate cu politia? Daca nu e ok cu politia as putea pune becuri cu halogen pe lupele de pe ele? Functioneaza in parametri si cu halogen?

Pretul e cam mare pe ebay dar le-as cumpara doar pentru motivul ca sunt originale si arata foarte bine. Eu nu vreau sa am probleme cu legea si de asta sunt indecis.

In cazul in care asta nu e o varinata buna, credeti ca merita sa pun lupe custom si apoi halogene? Sper ca politia sa nu se lege de mine in cazul asta.

Ce ma sfatuiti sa fac?


Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Iun 30, 2017 12:02 pm

Cum se face reglajul pe inaltime la cele cu xenon? E cumva automat? In cazul asta iti lipsesc senzorii de nivel de pe puntea spate...si va trebui sa adaptezi sistemul actual de comanda al reglajului SAU sa cumperi si senzorii de autoleveling.

Intereseaza-te si de kituri de lupe + xenon ce se pot instala in locul oglinzii din farul stock, exista si asemenea solutii, poate gasesti ceva potrivit/estetic.

Probleme cu politia vei avea cu ORICE modificare adusa instalatiei de lumini, eu aveam leduri pe pozitii si erau cam albastrui-mov si m-au oprit (miza era amenda mare+talon ridicat, le-am scos pe loc si m-a lasat in pace). Imi imaginez ca pt niste xenoane de neam prost e mult mai greu sa scapi basma curata. Dar daca iti montezi ceva cu simt de raspundere si le ai reglate corespunzator, cred ca nici daca te opresc pt viteza sau alte prostii nu o sa caute sa se lege de faruri.

La ITP oricum ii mai dai cate o atentie aluia, la fel, daca sunt reglate sa bata bine si iti merge reglajul lor, celalate aspecte se trec cu vederea usor.

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Vin Iun 30, 2017 12:46 pm

Nu toate masinile cu xenon de fabrica au si sistemul de autoleveling,in acest caz reglajul lor se face cu orice aparat de reglaj faruri.Cele de pe ebay nu au sistem de reglaj propriu depind de autoleveling.Chiar daca cele de pe ebay ai putea sa le reglezi manual tot nu vei fi in legalitate deorece iti liseste instalatia de spalare a farurilor care este obligatorie la masinile dotate cu xenon.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori