XENOANE pe Colt :)

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Lun Dec 20, 2010 11:14 am

stiu ca nu am can bus, dar prin can bus uite ca nu am mai avut probleme, iar cu cele fara aveam non stop...ideea e de ce am avut acum problema...coobra spune ca mai are si el foare rar (o data/an), eu ma impacientasem ca s-ar fi stricat, dar daca asta este diferenta intre ele (interfata can bus), doar nu s-a stricat tocmai aceea...ideea este ca o sa le tot aprind, dar in absenta altor consumatori sa vad ce se intampla, pt ca daca nu ar fi de la baterie, si problema ar fi de la balast...nu mai am ce face ..imbecilul de mi le-a pus nu o sa mai aiba cu ce le schimba ca ..de astea erau chipurile philips can bus, deci mai bun nu are si nici bani inapoi nu o sa mai vad dupa o luna de folosire, deci va trebui sa le "smulg" si sa revin la halogen cu gustul amar ca ma uit la ele...

Avatar utilizator
alexio
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 16, 2008 7:10 pm

Mesaj de alexio » Lun Dec 20, 2010 7:34 pm

Eu am kit xenon fara can-bus de un an, pana acum nici o problema. Mai incearca si cu alte marci de balasturi.

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Lun Dec 20, 2010 8:33 pm

le-am tot aprins si azi de au innebunnit si nu am mai avut probleme...putin off topic: am o singura nedumerire: cum se manifesta o baterie care este pe duca?

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Dec 20, 2010 11:34 pm

E foarte discutabila treaba asta cu balasturile.

Eu am acum un kit cu balasturi fara canbus pe care il pusesem in prima instanta si a mers perfect timp de o saptamana-doua, cand a inceput sa faca figuri. Nu prea dese, dar totusi facea. Am decis atunci sa schimb kitul si am comandat un kit identic cu un altul montat pe un alt Colt care nu facea deloc probleme.. si atunci sa te tii - ce montasem initial era lux pe langa al doilea kit! A urmat apoi montarea kitului care fusese pus initial si niste anulatori de erori de la COObra (multumesc), insa chiar si asa tot mai face figuri din cand in cand - de cand a venit frigul chiar parca mai des.

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Mar Dec 21, 2010 6:44 am

sa la ia naiba. . inseamna ca la acest capitol se aplica teoria conform careia ce este after market este praf. . la urmatoarea masina (dac voi lua noua) chiar ma gandeam daca merita sa dau ~600 euro pt xenon ca si optionala. . se pare ca incep sa gasesc raspunsul la intrebare. .

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Dum Dec 26, 2010 7:31 am

revin cu update (din pacate ). . dupa aproape o saptamana in care le-am aprins non stop sa vad cum se comporta,iarasi au facut spume, dar urat, de mi s-a oprit motorul. . tind sa cred si eu acelasi lucru: se intampla cand este mai frig afara (prima data cand am patit-o erau -4 grade, iar acum era vineri seara si erau 5). Ce pot face, caci anulatori de eroare ma gandesc ca iau degeaba atata timp cat am can bus si tot face?

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Dec 27, 2010 1:21 am

Pai nu prea avem ce face decat sa ne obisnuim cu ideea.

Si mie-mi opreste motorul uneori, se tureaza de 2 ori pana pe la ~2500 rpm si apoi kaput.

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Lun Dec 27, 2010 5:43 am

coobra spunea ca ii da eroare o data la un an. . de la ce spunea el la ce patesc eu (cam o data la saptamana) e distanta mare. . la masinile care vin cu instalatie originala, or fi astfel de probleme? :-(

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Dec 27, 2010 6:05 pm

Eu zic sa i le dai inapoi si sa iti dea toti banii. Nu se admite asa ceva. Ale mele nu fac nici o problema. Iar masinile cu xenon din fabrica sunt impecabile. Se ard becurile dupa multi ani si atat. Dar tehnologia si calitatea executiei nu se compara.

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Mie Dec 29, 2010 7:07 am

Alex... Ai dreptate, dar ?ţi dai seama că nu am nici chef, nici timp de tiganeala de rigoare... Dacă ?mi vor face din ce ?n ce mai des probabil că voi face şi lucrul asta, dar momentan nu am mai avut probleme. Ce am observat, este faptul că dacă pornesc motorul şi ?l las c?teva secunde, spre un minut să funcţioneze p?nă le aprind, nu mai am problema (sau o fi pură coincidenţă). E posibil să nu mai facă faţă bateria la descărcarea lor?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori